quote:Op zondag 22 juli 2012 00:24 schreef Jivis het volgende:
Spoilert.
Ik blijf weg uit dit topic tot ik 'm heb gezien denk ik.
Hetzelfde als bij TDK dus: even weekje laten rusten en dan weer gaan.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:41 schreef FredVleespet het volgende:
Net terug uit de bioscoop...
![]()
ik weet eigelijk niet wat ik moet zeggen
Dat is normaal, volgens mij. Het is echt een indrukwekkende film.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:41 schreef FredVleespet het volgende:
ik weet eigelijk niet wat ik moet zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Selina Kyle op de motor met shot van achterenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Ik ben het hier mee eens! Ik kreeg niet de echte sfeer van de voorgaande delen mee! Wellicht ligt het aan de bioscoop, ik ga sowieso nog een keer ergens anders kijken!quote:Op zondag 22 juli 2012 01:11 schreef Orbeatle het volgende:
Minste deel van de trilogie, zeg ik nu. Wie weet is dat overmorgen alweer anders.
quote:Op zondag 22 juli 2012 00:56 schreef Netsplitter het volgende:
Ik vond de stem inderdaad beter in de trailer waarin hij niet te verstaan zou zijn, kwam nu wel erg geforceerd over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste keer Imax trouwens. Wat een geluid en wat een beeld!
9/10
enige moment waarop ik heeel even verlangde naar een 3D-versiequote:Op zondag 22 juli 2012 00:56 schreef F_JD het volgende:
[..]
Selina Kyle op de motor met shot van achteren! Ik was al vanaf de eerste scene weer verliefd op haar
![]()
<3 Anne Hathaway
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |