Je staat erbij hoor :-)quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:50 schreef __Isis__ het volgende:
Kwisted wat een mooie buik heb je!! Zag net het buikfototopic.
DikkieDik ik ben 22-1 uitgerekend, maar schrijf nergens echt trouw dus hoef niet perse in de lijst (mag wel). Deze kleine scheelt dan 19 maanden met zus Olivia.14 augustus inwendige echo ivm cervixmeting, hopelijk weten we dan al het geslacht!
Ben benieuwd wie jij bent!!
heerlijk! Veel middagdutjes gedaanquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:30 schreef Logician78 het volgende:
Welkom terug Nytar, leuke vakantie gehad?
Zooo net even onverwacht 2u crisis geval gehad, net thuis en denk dat ik de hele avond geen ene fuck meer ga doen
Wij hebben maandag weer een echo om 11:15 blijft spannend
Welkom alsnogquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:32 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Hoi,
Ik ben 39 wkn en 1 dag zwanger van mijn eerste kindje en dacht, laat ik hier eens een kijkje nemen!
Het is al een paar dagen aan het rommelen bij mij, maar heb vanavond veel harde buiken, iedere 10 à 15 minuten en steeds meer menstruatiepijn in mijn rug. Zou t begonnen zijn...? Ik moet zeggen dat ik nu wel overal wat achter zoek! Ik heb het de hele zwangerschap al zo ontzettend warm en nu heb ik opeens, sinds maanden, koude voeten... Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:27 schreef _Bunny_ het volgende:
Nytar weer lekker terug van vakantie!en middagdutjes zijn altijd goed
Isis ook welkom in dit topic, of je nu actief meepost of niet, hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Gezellige dag bij de kermis gehad draculettetje, leuk dat alle kids zo leuk samen zijn... en dan over een jaartje 2 erbij, wat een rijkdom!
Sonnetje dus ook nog steeds niet... Hier ook nog heulemaal niks, op wat onschuldige krampjes en een steekje af en toe na.
En om maar weer eens een onsmakelijk onderwerp dr in te gooien (t is immers al na tienen) verslijten de mede-LLM'ers ook al minimaal 2 onderbroekjes per dag? Ben die afscheiding zo beu!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |