Je staat erbij hoor :-)quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:50 schreef __Isis__ het volgende:
Kwisted wat een mooie buik heb je!! Zag net het buikfototopic.
DikkieDik ik ben 22-1 uitgerekend, maar schrijf nergens echt trouw dus hoef niet perse in de lijst (mag wel). Deze kleine scheelt dan 19 maanden met zus Olivia.14 augustus inwendige echo ivm cervixmeting, hopelijk weten we dan al het geslacht!
Ben benieuwd wie jij bent!!
heerlijk! Veel middagdutjes gedaanquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:30 schreef Logician78 het volgende:
Welkom terug Nytar, leuke vakantie gehad?
Zooo net even onverwacht 2u crisis geval gehad, net thuis en denk dat ik de hele avond geen ene fuck meer ga doen
Wij hebben maandag weer een echo om 11:15 blijft spannend
Welkom alsnogquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:32 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Hoi,
Ik ben 39 wkn en 1 dag zwanger van mijn eerste kindje en dacht, laat ik hier eens een kijkje nemen!
Het is al een paar dagen aan het rommelen bij mij, maar heb vanavond veel harde buiken, iedere 10 à 15 minuten en steeds meer menstruatiepijn in mijn rug. Zou t begonnen zijn...? Ik moet zeggen dat ik nu wel overal wat achter zoek! Ik heb het de hele zwangerschap al zo ontzettend warm en nu heb ik opeens, sinds maanden, koude voeten... Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:27 schreef _Bunny_ het volgende:
Nytar weer lekker terug van vakantie!en middagdutjes zijn altijd goed
Isis ook welkom in dit topic, of je nu actief meepost of niet, hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Gezellige dag bij de kermis gehad draculettetje, leuk dat alle kids zo leuk samen zijn... en dan over een jaartje 2 erbij, wat een rijkdom!
Sonnetje dus ook nog steeds niet... Hier ook nog heulemaal niks, op wat onschuldige krampjes en een steekje af en toe na.
En om maar weer eens een onsmakelijk onderwerp dr in te gooien (t is immers al na tienen) verslijten de mede-LLM'ers ook al minimaal 2 onderbroekjes per dag? Ben die afscheiding zo beu!![]()
Laatste-loodjes-moeders, oftewel degenene die 37+ weken zwanger zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:46 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Wat zijn llm-ers?
Ik heb iig ook al een week of 10 last van veel afscheiding. Ik gebruik inlegkruisjes, anders kan ik wel 5 keer op n dag een schone onderbroek aandoen!
Dat niesen enzo heb ik gelukkig minder last van, maar het is echt puur afscheiding. Inlegkruisjes gebruik ik liever niet te veel... Heb altijd het gevoel dat het dan zo blijft 'broeien'. Maar met een dagje weg pak ik ze er wel bij ja.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:42 schreef Twinkle20 het volgende:
Bunny ja heul irritant .. normaal nooit last van maar sinds een paar weken .. hoop alleen dat dat na de bevalling weer beter wordt. Het is allemaal een stuk zwakker .. niesen, lachen .. moet ik nu echt mee uitkijken
Natuurlijk wissel ik ook erg vaak, maar vind het gewoon hondsirritant haha. En als het nou zou betekenen dat er al wat zou gaan gebeuren. Maar het lijkt niet op iets wat als 'slijmprop' benoemd wordt en is gewoon bahquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:01 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Ah! Dus ik ben ook een llm!hopelijk niet lang meer...
Bunny, ik heb overwogen om aandelen te kopen in zowel RennIe als Always aangezien ik een grootverbruiker ben geworden van beide. Ik wissel vaak van inlegkruisje omdat ik het net zo'n smerig gevoel vindt als een vieze onderbroek.
Och als het 30+ veroorzaakt door vocht is ben je het ook zo weer kwijtquote:Op zondag 22 juli 2012 09:56 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik ben in de eerste 3 maanden 6 kilo afgevallen.. echt eng en wist niet hoe ik het eraan gevreten moest krijgen. Inmiddels +4 met bijna 26 weken.. best netjes! Ik had altijd het horrorbeeld dat als je zwanger was dan 30 kg aan kwam ofzo. Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk. Heb ook nog geen last van vocht vasthouden enzo .. afkloppen haha gezien de weersomstandigheden die eraan zitten te komen.
Dat is goed om te weten. Begin nu op een punt te kopen dat lekker (vooral thuis) iets in die richting voor erbij wel handig is.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:47 schreef Tinuviel het volgende:
Dames, ik wou even laten weten dat Lidl in Nederland vanaf woensdag wat zwangerschapskleding en buikbanden in de aanbieding heeft.
Ik zeg toch ook niet dat je het met een uur kwijt bent?quote:Op zondag 22 juli 2012 12:15 schreef As1981 het volgende:
Balen Son, hopelijk toch je bed uit eb dan maar van het weer genieten.
Dan snap ik dat Becky, hopelijk komt het goed in de komende weken.
En snel alles verliezen als het vocht is, was hier een dikke fail. De laatste weken was ik echt een michellin mannetje, had veel vruchtwater maar na de bevalling was ik toch echt maar 4 kg kwijt terwijl het kind er al 3330 gram was.
gezien de hoeveelheid die ik snel aankwsm icm de warme zomer toen en het feit dat ik in geen schoenen meer kon en die putten duwen, noemde ik het idd vocht.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:34 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat je het met een uur kwijt bent?Was het wel vocht dan wat je vasthield?
Met vocht bedoel ik echt vocht vasthouden en niet je vruchtwater. Ik kwam 25 kg aan bij de eerste maar die was ik binnen 2 weken weer kwijt, dat was (naast baby en vruchtwater en placenta enzo) alleen maar vocht. Ik kon met gemak de putten in mn benen duwen. Het duurt natuurlijk wel eventjes voordat je lijf dat afgedreven heeft maar uiteindelijk vond ik -25 kg in 2 weken toch heel rap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |