Dit is toch ook totaal geen optie. Zet dan Indi daar en durf het aan met De Schenkquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Blijkbaar ziet hij het niet zitten in Nelom en Goossens...
Indi links en Schenkje centraal lijkt me dan een betere optie.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is toch ook totaal geen optie. Zet dan Indi daar en durf het aan met De Schenk![]()
Huh?twitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 21-07-2012 om 16:37:08"@Feyenoord: Een wijziging in de eerder geplaatste opstelling: niet Guyon Fernandez begint in de basis maar Miquel Nelom. #dorfey" reageer retweet
Dordrecht op 't verkeerde been zetten. Je weet toch.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:40 schreef Merkie het volgende:
Huh?twitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 21-07-2012 om 16:37:08"@Feyenoord: Een wijziging in de eerder geplaatste opstelling: niet Guyon Fernandez begint in de basis maar Miquel Nelom. #dorfey" reageer retweet
mag toch hopen van niet..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:43 schreef Caland het volgende:
Totdat er een spits is zal Immers daar ook wel spelen, gok ik.
Je zag Immers toch ook vaak naast Te Vrede opduiken @ Barendrecht.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:43 schreef Caland het volgende:
Totdat er een spits is zal Immers daar ook wel spelen, gok ik.
Ik vind het ook opmerkelijk dat Singh niet speelt.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Ook opmerkelijk dat Vormer niet speelt trouwens.
twitter:Mkrabby twitterde op zaterdag 21-07-2012 om 16:47:32De opstelling van #Feyenoord tegen Dordt is niet de beoogde basisformatie, Koeman wil spelers allemaal nog een keer aan het werk zien reageer retweet
Kan met de ondergrond te maken hebbenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Ook opmerkelijk dat Vormer niet speelt trouwens.
Fernandezquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Een betere optie is er echt niet momenteel.
Het is een klote spits met een waardeloze mentaliteit die Feyenoord tienduizenden euro's heeft gekost.quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is een klote spits met een waardeloze mentaliteit die Feyenoord tienduizenden euro's heeft gekost.
Die vent zouden we nooit meer op moeten stellen. Helaas zit Feyenoord niet in een luxe positie om die hersenloze mongool te lozen.
waar?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:43 schreef Robus het volgende:
Leuk! Live te volgen. Eindelijk Singh eens aan het werk zien, ben benieuwd.
Bedankt voor je constructieve bijdrage en weet je op zéér scherpe wijze mijn bewering keihard omzeep te helpen.quote:
Je valt in herhaling. Zullen we Fernandez gewoon beoordelen op z'n kwaliteiten als voetballer in plaats van tot in het oneindige maar steeds over z'n foutjes in het verleden te blijven vallen? Gewoon een prima spits, veruit de beste optie binnen de huidige selectie voor in de spits.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor je constructieve bijdrage en weet je op zéér scherpe wijze mijn bewering keihard omzeep te helpen.
Ach, de meeste fans komen ook uit Dordt, iig een hoop oude HKquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:58 schreef Caland het volgende:
Sta je dan, in je Dordrecht shirt het hand in hand mee te zingen.
Doe je toch niet zo'n shirt aan.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach, de meeste fans komen ook uit Dordt, iig een hoop oude HK
Hahaha, ja ik zag het ook.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:58 schreef Caland het volgende:
Sta je dan, in je Dordrecht shirt het hand in hand mee te zingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |