quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:11 schreef sinepedraap het volgende:
Ik zie niet hoe jij daar last van kan hebben.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:07 schreef smitjew het volgende:
gewoon bestraten en paar potten neer gooien.
ik voel de moeite en het geld verlies.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:11 schreef sinepedraap het volgende:
Hmm van april tot oktober een mooie tuin, voor 2 uurtjes werk per week. Goed te doen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:07 schreef smitjew het volgende:
Zo'n hekel aan van die oudjes die een dagje lekker in de tuin gaan zwoegen.
meestal met grasmaaier en ander apparatuur , om het volgend jaar weer te doen.
gewoon bestraten en paar potten neer gooien.
klacht : veel geld en moeite kwijt zijn voor 1 of 2 weken bloei.
Bestraten kost niks en gaat vanzelf.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:12 schreef smitjew het volgende:
[..]
ik voel de moeite en het geld verlies.
1 malig ,en kost mij alleen de stenenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bestraten kost niks en gaat vanzelf.
En wat nou als het je hobby is?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:12 schreef smitjew het volgende:
[..]
En hoor de grasmaaiers
Volgens mij ben jij zo'n typetje die de hele dag op iedereen zit Te letten...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:12 schreef smitjew het volgende:
[..]
En hoor de grasmaaiers
Lelijkquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:13 schreef smitjew het volgende:
[..]
1 malig ,en kost mij alleen de stenen
Ditte, ben mijn ouders altijd dankbaar voor hun mooie tuinquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Niets fijners dan in je mooie tuin vol bloemen en planten zitten, in de zon.
hoezo ik laat mijn mening horen , als je met de rest meelult wat heeft klb dan voor zin ?quote:
Je kunt gewoon van de planten en bloemen genieten, dat is al voldoende.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:18 schreef smitjew het volgende:
Als je gewassen laat groeien snap ik nog maar bloemen en planten waar je niks aan hebt , zinloos.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:18 schreef smitjew het volgende:
Als je gewassen laat groeien snap ik nog maar bloemen en planten waar je niks aan hebt , zinloos.
Zoek de betekenis eens op.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:19 schreef smitjew het volgende:
[..]
hoezo ik laat mijn mening horen , als je met de rest meelult wat heeft klb dan voor zin ?
En wat zit er dan in die potten die jij op je betegelde postzegel zet?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:18 schreef smitjew het volgende:
Kabouters en windmolens of plastic nep planten.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:23 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
En wat zit er dan in die potten die jij op je betegelde postzegel zet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |