Komt helemaal goedquote:
Komt wel goed, schatjequote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:51 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Yup, vanmorgen mijn ex geholpen met wat meubeltjes... Stiekem toch wel kut, zeker omdat ik het nog steeds een mooi meisje vind.![]()
Nu heb ik wat mensen bericht, maar niemand reageert, dus ben maar vast in mijn eentje begonnen. En weet je... Het kan me niks verrotten als ik het ook alleen af moet maken, op dit moment.
Was gezellig dus gister?Ben je nog de stad in geweest, of heb je het bij het station gehouden?
Borrelen? Shots into oblivion you mean!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zodra je weer in NL bent kom je maar ff borrelen
Hoeveel had je op?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:14 schreef MohMi het volgende:
[..]
Komt wel goed, schatjeWel bagger dat er uitgerekend nu niemand reageert
Volgende week in het zonnetje een sigaretje doen zal je misschien opvrolijken
Gister bij De Wagenmeester gebleven, tempo zat er weer goed inSjezus, blijkbaar is het bij mijn collega's heel normaal dat iedereen loeiladder zat wordt, zelfs de directeur tikte ze goed weg
Niet echt charmant, maar goed, verder wel gezellig.
Daarna nog 2 tellen in de Pub in DB geweest maar was zo gaarrr en niet-nuchter dat ik er vrij snel weer vandoor was
DEAL!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Borrelen? Shots into oblivion you mean!
Ik post wel even in Firefly's topic, hij heeft alle antwoordenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Mijn wingmanskills zijn niet optimaal, ze willen er altijd met mij vandoor. Heeft iemand daar iets op bedacht?
quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik post wel even in Firefly's topic, hij heeft alle antwoorden
Dat is best wel veelquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:16 schreef MohMi het volgende:
[..]
Viel best mee imho, op de borrel een biertje of 9, daarna nog eentje bij de Pub
Dus wanneer ben je in NL?quote:
Geniet ervan!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:15 schreef Bartholomeus het volgende:
Morgen op vakantie
Goeie combi wel, boot + booze
Lol!!quote:
Met kerst. Maar dan ben ik al helemaal volgeboekt met familiemeukquote:
Voor mij wel, en het ligt aan de tijd waarin ze dat heeft gedronkenquote:
Ja. Chica´s in bikini. Jammer. Maar niemand is perfect.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:18 schreef dawg het volgende:
[..]
mis jij niet een ding in zijn rijtje, barb?
Als er iemand een antwoord heeft is hij het wel. Ik zie eerlijk gezegd niemand in dit topic die een oplossing hiervoor aan kan dragen of heeft de George Clooney look-a-like er 1?quote:
Laat ik nou gewoon in oktober jarig zijn!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met kerst. Maar dan ben ik al helemaal volgeboekt met familiemeukDus misschien dat ik ergens in september of oktober ook even ga.
Ja. Wingman thuis laten.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als er iemand een antwoord heeft is hij het wel. Ik zie eerlijk gezegd niemand in dit topic die een oplossing hiervoor aan kan dragen of heeft de George Clooney look-a-like er 1?
Dat gaat goedkomen.quote:
Oi. Mijn lever huilt nu al.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat ik nou gewoon in oktober jarig zijn!!
Partyyyyyyy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |