Okay!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben verhuisd en dat vier ik door een stel fokkers uit te nodigen die mn huis komen afbreken
Een beetje met het sop spelenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:08 schreef Royco1 het volgende:
Ja ik ga even dat grote lichaam van me afschrobben
Ghehe dan DM je maar voor het adres!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:08 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Okay!Kansloos dronken worden met een zooitje fokkers dus...
Klinkt op zich niet per sé als een heel slecht verhaal.
Als de mensen zo stil blijven als ze nu zijn, trek ik mijn stoute schoenen aan.
Squatten?quote:
Ben de afgelopen week al 4 keer boodschappen gaan doen en gewoon steevast zout vergeten te kopenquote:
Dat valt heul makkelijk op te lossen. Shotglass voor 2/3 vullen met tequila, 1/3 mouserende wijn voorzichtig bijschenken. Bierviltje d´rop. Optillen, en met 1 klap hard op tafel slaan. Direct daarna naar binnen gieten. Herhaal 5 maal. En je bent klaar voor de genante foto´s.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
IK HEB SOWIESO GEEN ZOUT EN CITROEN IN HUIS!!
Op jou kan ik bouwen *brofist*quote:
Dat kan ook zonderquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat valt heul makkelijk op te lossen. Shotglass voor 2/3 vullen met tequila, 1/3 mouserende wijn voorzichtig bijschenken. Bierviltje d´rop. Optillen, en met 1 klap hard op tafel slaan. Direct daarna naar binnen gieten. Herhaal 5 maal. En je bent klaar voor de genante foto´s.
Ik wil er ook bijzijnquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:08 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Okay!Kansloos dronken worden met een zooitje fokkers dus...
Klinkt op zich niet per sé als een heel slecht verhaal.
Als de mensen zo stil blijven als ze nu zijn, trek ik mijn stoute schoenen aan.
Je komt naar de begrafenis?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat valt heul makkelijk op te lossen. Shotglass voor 2/3 vullen met tequila, 1/3 mouserende wijn voorzichtig bijschenken. Bierviltje d´rop. Optillen, en met 1 klap hard op tafel slaan. Direct daarna naar binnen gieten. Herhaal 5 maal. En je bent klaar voor de genante foto´s.
Neen. Geloof me, NEENquote:
Dan kom je tochquote:
Kan ik je ergens oppikken?quote:
Dat overleef jij heul wel johquote:
Ik eet elke dag zoutquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben de afgelopen week al 4 keer boodschappen gaan doen en gewoon steevast zout vergeten te kopen
Ik zeg doenquote:
Malta airport jaquote:
Komt dat opgeblazen luchtbedje toch nog van pas!quote:
quote:
Ik moet werken/uit m´n neus vreten tot middernacht. Maar als je daarna een vliegtuig klaar hebt staan; top!quote:
Zodra je weer in NL bent kom je maar ff borrelenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik moet werken/uit m´n neus vreten tot middernacht. Maar als je daarna een vliegtuig klaar hebt staan; top!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |