okquote:
Platvloers en ordinair. Geen wonder dat je saaie mutsen aan de haak slaat.quote:
Het zijn geen saaie mutsen maar als ik niet kan hosselen in de stad ga ik me vervelen, wat snap je niet?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Platvloers en ordinair. Geen wonder dat je saaie mutsen aan de haak slaat.
Dan moet je het toch beter uitleggen, meneer. Want ditquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het zijn geen saaie mutsen maar als ik niet kan hosselen in de stad ga ik me vervelen, wat snap je niet?
vertelt een heel ander verhaalquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Mijn wingmanskills zijn niet optimaal, ze willen er altijd met mij vandoor. Heeft iemand daar iets op bedacht?
Daarom ben ik ook gestoptquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als zelfs DE FOK!dwerg 10 bier al weinig vindt dan snap jij wel dat je nog een lange weg te gaan hebt voor je ook maar in de buurt van afgestudeerd alcoholist komt he
Jij denkt dat ik alleen maar saaie mutsen er met mij vandoor willen of wat?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet je het toch beter uitleggen, meneer. Want dit
[..]
vertelt een heel ander verhaal
ik heb vandaag ook nog niks opquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook gestoptik drink niet meer
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, discussie gaat over wingen omdat ik niet meer voor mezelf kan hosselen
Hoe wing jij?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het zijn geen saaie mutsen maar als ik niet kan hosselen in de stad ga ik me vervelen, wat snap je niet?
Kijk eens op FB!quote:
Gewoon shit openen en die watervallen laten stromen en dan druk ik ze meestal niet al te subtiel met mijn pener tegen hun kont tegen die vriend van me aanquote:
Ik ook nietquote:
Jij zegt toch dat je je verveeld?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik alleen maar saaie mutsen er met mij vandoor willen of wat?
Dat klinkt niet echt als wingen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gewoon shit openen en die watervallen laten stromen en dan druk ik ze meestal niet al te subtiel met mijn pener tegen hun kont tegen die vriend van me aan[ afbeelding ]
Ik kan wel wingen als in zorgen dat de rest van haar vriendinnen de aandacht er niet bij hebben maar als iemand kapotveel hosselskills lacked hoe de fuck regel je die shit dan?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt als wingen.Dat klinkt als hosselen en ditchen, in de hoop dat je vriend er daarna nog wat mee kan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |