quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Chica´s in bikini. Jammer. Maar niemand is perfect.
De mijne heeft al overplaatsing aangevraagdquote:
Dan moet je ophouden met het hosselen van saaie mutsen.quote:
Ik bedoel dat ik de wingman benquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet je ophouden met het hosselen van saaie mutsen.
Jij snapt het niet. Geeft niet hoor.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik de wingman benze zijn niet saai maar als ik mezelf thuislaat dan ben ik thuis, snap je?
Vet mooi ditquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:22 schreef kt het volgende:
Jezelf zo super sexy vinden en het laten blijken aan alles en iedereen werkt serieus succesvol drommel? Kvind het een beetje een trieste zaak eerlijk gezegd.
Please do explainquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij snapt het niet. Geeft niet hoor.
AIO= alcoholist in opleidingquote:
sterkte. daar heb ik altijd zo'n enorm grote hekel aan, boodschappen doen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:27 schreef MohMi het volgende:
Eindelijk maar eens boodschappen doen dan.
Als zelfs DE FOK!dwerg 10 bier al weinig vindt dan snap jij wel dat je nog een lange weg te gaan hebt voor je ook maar in de buurt van afgestudeerd alcoholist komt hequote:
Vooral op zaterdag!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:28 schreef dawg het volgende:
[..]
sterkte. daar heb ik altijd zo'n enorm grote hekel aan, boodschappen doen.
Dat jij je rol als wingman moet laten vallen en die nerd die zelf geen vrouw kan versieren thuis moet laten.quote:
KUT!!quote:
Dit is geen optie, dan ga ik me vervelenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat jij je rol als wingman moet laten vallen en die nerd die zelf geen vrouw kan versieren thuis moet laten.
Lol had dat gezegd had je mee kunnen rijdenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:27 schreef MohMi het volgende:
Eindelijk maar eens boodschappen doen dan.
Dan doe je iets niet goed.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dit is geen optie, dan ga ik me vervelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |