Ah ok, begrijpelijkquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:10 schreef phluphy het volgende:
Klopt, heb het verwijderd, bedacht me dat het misschien niet handig was dit open en bloot te vermelden. (Had ik me vooraf onvoldoende gerealiseerd).
Ik hoop dat je nog op koers ligt, TS.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:37 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
nee. Ik heb vandaag zoals ik al zei nagevraagd voor informatie bij een frauenhaus in mijn dorp. Mijn vriendin komt vanavond voorbij en zal het me dan vertellen. Via haar probeer ik me er aan te melden! En dan zo snel mogelijk weg te gaan hier. Het liefst nog voor zaterdag.
Dit!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:39 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nog op koers ligt, TS.
[Aanmoedigingspost]
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:39 schreef drijfhout het volgende:
[..]
[Aanmoedigingspost]
Ik sluit me aan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:39 schreef drijfhout het volgende:
[..]
[Aanmoedigingspost]
Klopt, ben nieuwsgierig en hoop dat ze met goed nieuws komtquote:Op zondag 29 juli 2012 15:14 schreef Polarcat het volgende:
Kan natuurlijk net zo zijn dat ze midden in de ontsnapping zit, en dus even geen tijd heeft om hier te posten. Het is best een intensief gebeuren (papierwerk, je verhaal vertellen, dingen regelen, etc.) dus ik kan me voorstellen dat ze over een paar dagen post, als ze tijd, energie en een computer met internet heeft. Laten we het hopen.
Zoek eens op wat het woord 'doodsangst' betekent. Domme trol die je bent.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:31 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om of je ons allemaal waardeert, maar je (re)actie op inmiddels 7 pagina's aan adviezen en ideeën.
Als jij dan een beetje dommig met van die non-argumenten komt, lijk jij het niet helemaal serieus te nemen of de kansen niet te willen benutten en neem je sowieso een hoop FOK!ers in de zeik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |