Ehh, dat lijkt me nou weer een minder goed idee, tenzij je TS graag als de Duitse damschreeuwer op het journaal wilt zien met mogelijk wat doden door vertrapping op haar geweten. Je kunt ook gewoon een willekeurige agent, beambte of stewardess aanspreken ergens tussen de ingang van het vliegveld en de gate met de woorden "help, ik wil niet weg uit Duitsland maar ze proberen me te dwingen".quote:Op zondag 22 juli 2012 13:32 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
anders gil je op 't vliegveld ''BOM'' en dan mag je toch niet opstappen.
Hopelijk zal het niet zó ver komen. Ts, wel hier updates blijven geven voor eventuele nieuwe inzichten, hèquote:Op maandag 23 juli 2012 00:57 schreef Polarcat het volgende:
[..]
Ehh, dat lijkt me nou weer een minder goed idee, tenzij je TS graag als de Duitse damschreeuwer op het journaal wilt zien met mogelijk wat doden door vertrapping op haar geweten. Je kunt ook gewoon een willekeurige agent, beambte of stewardess aanspreken ergens tussen de ingang van het vliegveld en de gate met de woorden "help, ik wil niet weg uit Duitsland maar ze proberen me te dwingen".
Zal ik doen. Tot nu toe heb ik geen contact met mijn vriend kunnen maken. En dus ook niks met hem kunnen bespreken.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:07 schreef Charcot het volgende:
[..]
Hopelijk zal het niet zó ver komen. Ts, wel hier updates blijven geven voor eventuele nieuwe inzichten, hè?
Dan antwoord je erop dat je helemaal niet weet of je wel wil verhuizen.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:33 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Mijn vader herrinnerd mij er elke dag aan dat ik binnenkort weg ga en mijn bankrekeningen/school enzovoort moet zeggen dat ik verhuis ..
Mee eens.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:44 schreef Polarcat het volgende:
Heb je al wel contact met een instantie die je steun in de rug geeft voor het gesprek en in het geval dat je ouders/vriend niet direct kunnen accepteren dat je in Europa wilt blijven? Je kunt nu namelijk niet gaan afwachten. Zolang jij niets zegt, blijft je vader denken dat jij het er allemaal mee eens bent. Zolang jij geen steun hebt, durf je niets te zeggen (als ik het goed begrijp). Dus is de eerste stap nu steun zoeken, en de tweede stap gaan praten.
En in de tussentijd hulp zoeken inderdaad. Want als zij zegt dat ze niet wilt dan loopt ze volgens mij kans in nog grotere problemen te komenquote:Op maandag 23 juli 2012 17:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ok, dit topic geeft mij echt rillingen, damn...
[..]
Dan antwoord je erop dat je helemaal niet weet of je wel wil verhuizen.
Ja, so I've read. Maar really; Als die vader gaat slaan of wat dan ook, de tering... Aangifte wegens huisvredebreuk, mishandeling en eventueel ook uithuwelijking? Al is dat laatste nietig te verklaren gezien ze zelf akkoord ging... En is iemand gedwongen het land uit sturen een misdaad? ...Ontvoering?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:26 schreef Charcot het volgende:
[..]
En in de tussentijd hulp zoeken inderdaad. Want als zij zegt dat ze niet wilt dan loopt ze volgens mij kans in nog grotere problemen te komen
Wordt het niet tijd om zijn verwachtingen bij te stellen?quote:Op maandag 23 juli 2012 16:33 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Zal ik doen. Tot nu toe heb ik geen contact met mijn vriend kunnen maken. En dus ook niks met hem kunnen bespreken.
Mijn vader herrinnerd mij er elke dag aan dat ik binnenkort weg ga en mijn bankrekeningen/school enzovoort moet zeggen dat ik verhuis ..
Ik zou eerst eens je vader dan vertellen dat je van gedachten veranderd bent.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:33 schreef tintenkiller het volgende:
[..]
Zal ik doen. Tot nu toe heb ik geen contact met mijn vriend kunnen maken. En dus ook niks met hem kunnen bespreken.
Had ze al gedaan, maar haar vader negeerde het zei ze.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik zou eerst eens je vader dan vertellen dat je van gedachten veranderd bent.
Ja. Ik heb het gisteren nogmaals probeert, hij wou er niks van weten.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:45 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
[..]
Had ze al gedaan, maar haar vader negeerde het zei ze.
Toen ik 15 was, kon ik het niet meer aan en ben weggelopen van huis. Maar omdat ik niet wist waar ik geen moest, had ik zelf de politie gebeld en gevraagd om mij naar huis te brengen, ik was al toen de hele dag weg, mijn ouders natuurlijk doodongerust. En verschrikkelijk boos. Ik vertelde de politie dat ik geslagen werd enz. En wat deden ze? Niks! Toen de politie mij had afgezet en weg was gegaan, vielen de klappen. Ik zal dat nooit vergeten. Sinds die dag heb ik het opgegeven.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja, so I've read. Maar really; Als die vader gaat slaan of wat dan ook, de tering... Aangifte wegens huisvredebreuk, mishandeling en eventueel ook uithuwelijking? Al is dat laatste nietig te verklaren gezien ze zelf akkoord ging... En is iemand gedwongen het land uit sturen een misdaad? ...Ontvoering?
Ze weten dat ik op fok! Zit, en aangezien ik anoniem ben vinden ze het niet erg. Ze weten echter niet dat ik hier om hulp vraag.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:18 schreef Copycat het volgende:
Maar je mag wel zonder toezicht internetten?
nee. Dat mag en kan ik nooit doen. Mijn vader zal me eigen handen vermoorden. Hij zal dit nooit accepteren.Paspoort heb ik gewoon bij me zelf, ze weten verlaat het huis niet. Ze weten ik bb angst voor ze.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:20 schreef Beach het volgende:
En je paspoort en bankpas? Koop een prepaid mobieltje.
Tijd om aan je beste vrienden te vertellen dat je dringend een slaapplek nodig hebt ook.
Ik weet niet of dit verstandig is, maar het lijkt mij het beste als je zo snel mogelijk echt vlucht naar één van je vrienden en dan zo snel mogelijk (evt. met je vrienden erbij) naar een instantie toe.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |