abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114488629
Welkom in 's-Hertogenbosch iedereen.

Wij van het 's-Hertogenbosch topic heten u van harte welkom. Pak een stoel en schuif gezellig aan, doe maar net alsof je thuis bent. Het maakt hier niet uit wie je bent, wat je doet, of waar je vandaan komt. Iedereen is hier welkom! Heeft u vragen over studentenkamers, seniorenwoningen, uitgaan in deze fantastische stad, de Bossche bol, de Dieze, de Maas, het VVV-kantoor, het stadsarchief, de Arena, de binnenstad, de buitenwijken, de winkels, de lucht, de Terminus, de hotels, de cafés of andere etablissementen, de winkelcentra, de openingstijden, koopzondagen, het weer, de files, ongelukken, politieacties, vogeltjes, straatdealers? Wij beantwoorden ze! Wees niet bang, u wordt met open armen ontvangen. Want 's-Hertogenbosch is niet voor niks verkozen tot meest gastvrije stad van Nederland.

Met dank aan DJ _O_

Wie zén dees méénse?
De kubo's en reserve-kubo's (fans)

Vaste posters
bijdehand (voorzitter/elite/forever awesome)
DeJori (zorgt voor de veiligheid in dit topic, aaay!)
Telefoonmaatschappij (Feestbeest/elite/hardcorebarrie)
Muisraket (godin, Scrubsfan, pr0 internet stalker)
Shifto (afro, geen Afrikaan. Pimp, geen neger)
MohMi (baas, vernietiger van Zoidberg, xDDD)
BarrieButsers (opperbazin, geniale dromen, lief O+)
kutstudent (woont niet in Den Bosch/elite, vrouwen gewaarschuwd)
Augustus_Thijs (Romein, Moderator, Baas) 8-)
Skyrim (rare user)

Oude vaste users en mensen die af en toe (of nooit) langskomen
VulpesVulpes (Lekkerding)
mjan (Wederhelft van C2B.)
Ceased2Be (Komt uit een zwart deel van Den Bosch.)
FedExpress (Tovenaar, hosselaar)
DuTank (Mr. Centimeter)

Meeting?
Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!

*G*

NOSTALGIE-ALERT! Hieronder een afbeelding van de Terminus. De plek waar vele meetings hebben plaats gevonden.

Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_114488639
Slapen jullie? Wat is dit dan weer? :o
  zaterdag 21 juli 2012 @ 08:29:12 #3
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_114489142
Nu niet meer. ;(
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_114489257
Mogguh :O Mijn hoofd doet pijn :')
pi_114489401
Gekke MohMi :D
En hoe was t stappen?
Moggel
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 21 juli 2012 @ 09:07:36 #6
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_114489413
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 09:05 schreef bijdehand het volgende:
En hoe was t stappen?
Moggel
Bij de Taveerne kwamen we er niet in (leeftijd), veel was dicht en de Lalalaa was... vrijwel leeg. :') DJ is een troll en BB was gewoon lief zoals altijd.
Hoe was het lang(er) (?) slapen? ;(
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_114489484
Hoezo troll? Ik ben kapot man, zo schieten :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_114489494
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 09:05 schreef bijdehand het volgende:
En hoe was t stappen?
Moggel
Paracetamol doet inmiddels zijn werk *O* Was het nog laat geworden?

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 09:07 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Bij de Taveerne kwamen we er niet in (leeftijd), veel was dicht en de Lalalaa was... vrijwel leeg. :') DJ is een troll en BB was gewoon lief zoals altijd.
Hoe was het lang(er) (?) slapen? ;(
Veel was dicht joh? :o Dat verwacht je niet op vrijdagavond ;(
pi_114489536
Mooi. Ik lag half 3 in bed :)
pi_114489550
De jonkies gingen nog stappen. :'(
pi_114489553
Ach zat café's die open waren alleen hebben we allemaal wel de plekken waar we liever niet komen. :')

Moggel. Ik ga nog proberen te slapen houdoe.
pi_114489586
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 09:25 schreef BarrieButsers het volgende:
Ach zat café's die open waren alleen hebben we allemaal wel de plekken waar we liever niet komen. :')

Moggel. Ik ga nog proberen te slapen houdoe.
Truste :W
pi_114489803
Ha MohMI
pi_114489864
Die ene man (de docent) bij de Terminus die even vroeg waar wij elkaar hebben leren kennen. Omdat we bijna allemaal op andere middelbare scholen zaten. :')_!
pi_114489899
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 09:52 schreef BarrieButsers het volgende:
Ha MohMI
Hee BB *O*
pi_114489944
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 10:01 schreef MohMi het volgende:

[..]

Hee BB *O*
Hoe voel je je? :P
pi_114490105
Hi chicks
pi_114490170
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 10:17 schreef bijdehand het volgende:
Hi chicks
Yo dude.
pi_114490200
one love, yes homo
pi_114490222
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 10:24 schreef bijdehand het volgende:
one love, yes homo
Ja het was al overduidelijk. Fijn dat je er nu zelf ook achter bent.
pi_114490283
Dankje. Ben er zelf ook superblij mee.
pi_114490315
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 10:29 schreef bijdehand het volgende:
Dankje. Ben er zelf ook superblij mee.
Ja anders had je ook pech. Ben jij het mannetje of vrouwtje?
pi_114490337
Mannetje, dat wel :)
pi_114490562
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 10:33 schreef bijdehand het volgende:
Mannetje, dat wel :)
Oh dat had ik niet verwacht.
pi_114490623
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 10:49 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Oh dat had ik niet verwacht.
Jouw oom ook niet :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')