Starts at 2.30quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:45 schreef THEFXR het volgende:
Hector lombard rips ariel helwani:
http://www.790theticket.c(...)BlogEntryID=10405356
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:46 schreef Hoogstaande het volgende:
Tevens blijf jij onze casual hoor Geo, don't worry
don't worryquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:04 schreef Geo4kant het volgende:
Wat lopen die fighters altijd te janken om Ariel Helwani manals de vragen je niet bevallen zeg je toch volgende.. Ik als fan vind het juist fijn dat hij meer vragen stelt ipv "Alles goed" "Hoe ging je trainingscamp "Denk je dat je wint" oke bedankt tot ziens
Ik ookquote:
Ik ga hier in mee...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 07:08 schreef Hooidraad het volgende:
UFC 149 Main Card
Urijah Faber vs. Renan Barao
Hector Lombard vs. Tim Boetsch
Cheick Kongo vs. Shawn Jordan
Brian Ebersole vs. James Head
Chris Clements vs. Matt Riddle
Zellufde je weet zelluf.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 07:08 schreef Hooidraad het volgende:
UFC 149 Main Card
Urijah Faber vs. Renan Barao
Inderdaad R.I.P. Tim en .... Bret had beter met Court McGee mee kunnen lopen. Ook de eerste put was een win voor Court, dus nu hopelijk even de correcte afhandeling van het gevecht.quote:
hij doet niks met sf en bemoeit zich er niet mee!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:08 schreef Fyodor het volgende:
Volgens The Boldfather heeft Tim helemaal niet getekend bij Strikeforce (en zo ja, dan werd hij geraped door DC)...
Nou dit dus. Ariel stelt tenminste fatsoenlijke vragen die een beetje diepgang hebben. Nou zijn er ook wel veel fighters die wss gewoon de vragen van Ariel een beetje te moeilijk vindenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:04 schreef Geo4kant het volgende:
Wat lopen die fighters altijd te janken om Ariel Helwani manals de vragen je niet bevallen zeg je toch volgende.. Ik als fan vind het juist fijn dat hij meer vragen stelt ipv "Alles goed" "Hoe ging je trainingscamp "Denk je dat je wint" oke bedankt tot ziens
quote:Urijah Faber vs. Renan Barao
Barao is een monster, maar zelfs monsters komen ooit hun meerdere tegen.
Faber by wrestling!
Lekkere pot hoor!! Lombard wordt meteen in het diepe gegooid tegen Boetsch. Ik verwacht dat ondanks de kracht van Lombard, Tim de overhand zal hebben qua kracht. Lombard is sneller en heeft veel betere stand-up..
Het is en blijft een gok maar ik ga voor... Lombard
KotN
Ebersole.
Zullen aan elkaar gewaagd zijn en het is wachten op wie de 1e fout maakt.. Riddle is niet de slimste..
Hahahhahaahhaa godverdomme johquote:
Sterker nog, Faber krijgt 2.4 @ unibet.quote:
Rumble Johnson.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:40 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kwam deze net tegen, wie is die neger?
fixtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |