Nou, bijnaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:18 schreef Yuki het volgende:
Dat je niet in slaap gevallen bent tijdens het jureren
Oopsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
Patrique is de mannelijke elizabethR. NO wai dat ik ooit nog meedoe
Als je niet door bent, zal je het sowieso wel mogen zeggen toch? Anonimiteit heeft dan weinig waarde meer, denk ik...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
Stel dat er alleen mannen door zijn, mag je dan als vrouw kenbaar maken wie je bent na morgen?
Ontzettendquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou, bijna
Heb ik je afgekraakt, of niet?
3quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
hoeveel gaan er door naar ronde twee?
Naja, het wordt dan wel een stuk makkelijker raden wie de top drie is, dus het is leuker als dat geheim blijft. En als je dat nu al afspreekt en MoBlo komt zich morgen niet melden dat ze niet door is, dan weet je ook al genoegquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als je niet door bent, zal je het sowieso wel mogen zeggen toch? Anonimiteit heeft dan weinig waarde meer, denk ik...
Niet alle deelnemers hebben zich hier gemeld toch, dus zij kunnen (redelijk) anoniem blijven.
Nou, ik vind dat als er een gemixte groep doorgaat dat het wel echt anoniem moet blijven, maar als er enkel mannen doorgaan dan blijft dat ook anoniem als wij gaan zeggen wie we zijn als damesquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als je niet door bent, zal je het sowieso wel mogen zeggen toch? Anonimiteit heeft dan weinig waarde meer, denk ik...
Niet alle deelnemers hebben zich hier gemeld toch, dus zij kunnen (redelijk) anoniem blijven.
Ja, dan wel, maar dat geloof ik eerlijk gezegd nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat als er een gemixte groep doorgaat dat het wel echt anoniem moet blijven, maar als er enkel mannen doorgaan dan blijft dat ook anoniem als wij gaan zeggen wie we zijn als dames
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat als er een gemixte groep doorgaat dat het wel echt anoniem moet blijven, maar als er enkel mannen doorgaan dan blijft dat ook anoniem als wij gaan zeggen wie we zijn als dames
True that. Ik houd m'n mond, TENZIJ er alleen mannen door zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, het wordt dan wel een stuk makkelijker raden wie de top drie is, dus het is leuker als dat geheim blijft. En als je dat nu al afspreekt en MoBlo komt zich morgen niet melden dat ze niet door is, dan weet je ook al genoeg
/carequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:56 schreef Greys het volgende:
Wie zegt trouwens dat degenen zelf die apparatuur al hebben Pat, waarvan je dat schrijft?Kunnen ze toch voor de gelegenheid bij een vriend of kennis hebben gebruikt?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jaaaa!
Wanneer wordt de uitslag van deze ronde gepost?
ik hoop de uitslag morgen te kunnen postenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:30 schreef Yuki het volgende:
Even in de herhaling, omdat er best veel gepost is vanmorgen:
[..]
Top! Can't waitquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik hoop de uitslag morgen te kunnen posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |