SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Oh snapquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
Jullie hebben mijn topics genakt. Nu doe ik een naamtopic, bitches.
Je moet Lee Dong Gook hebben, beest is datquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Met IF Jung In Whan en IF Park Sang Hee erbij speelt mijn Koreaanse team 10x beter, Park Sang Hee heeft echt een goed schot
Zonet scoorde iemand van 40 meter met Livermore (met zijn verkeerde been) dus hij ging alle herhalingen kijken, en vervolgens scoorde ik 5x nog voor rust. Uiteindelijk werd het nog 5-2
Die zilver is fucking slechtquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je moet Lee Dong Gook hebben, beest is dat
Die gozer heeft 4 editiesquote:
Ik heb alleen bronze Koreanen (+1 Braziliaan namelijk IF Jair)quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je moet Lee Dong Gook hebben, beest is dat
Ohh, dan past het niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb alleen bronze Koreanen (+1 Braziliaan namelijk IF Jair)
Div 2quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:14 schreef poker4lifee het volgende:
vanaf wanneer wordt h2h een beetje moeilijk?
Ik begon 2 weken terug in divisie 7 nadat ik het een paar maanden niet had gespeeld en ondertussen in 1x gepromoveerd naar de 1e divisie en 5x op rij kampioenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:14 schreef poker4lifee het volgende:
Ik weet niet waar jouw niveau ligtquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:14 schreef poker4lifee het volgende:
div1+quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:24 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jouw niveau ligt.
pff nice hahahquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:22 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik begon 2 weken terug in divisie 7 nadat ik het een paar maanden niet had gespeeld en ondertussen in 1x gepromoveerd naar de 1e divisie en 5x op rij kampioen![]()
Het duurt eeuwen tot je rank stijgt zodat je betere spelers tegenkomt omdat die mensen al maanden punten hebben verzameld.
Wil je later vandaag een potje tegen mij? Ik wil jouw Brasilvers wel eens zienquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Staat het 2-2 in de 2e helft van de verlenging, gooi je die bal zo in de voeten van de tegenstander. Echt het domste wat ik ooit op FIFA heb gedaan!
Nee, jij bent te goedquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wil je later vandaag een potje tegen mij? Ik wil jouw Brasilvers wel eens zien.
Ik speelde net tegen Crook maar na een foute inworp kwam ik 1-0 achter. Daarna kwam ik 2-1 voor. Toen kwam de befaamde 90e minuut en ik mocht nog ingooien. 1 minuut extra tijd dus ik gooide te bal vanaf de middellijn na de corner vlag en toen hij de bal had en bij de middellijn kwam was het afgelopen. Cool hequote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, jij bent te goed
En bedoel je met later vandaag nadat ik heb geslapen of wat?
Nee ik ben niet goedquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, jij bent te goed
En bedoel je met later vandaag nadat ik heb geslapen of wat?
Jouw avaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:01 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee ik ben niet goed.
maarja, ik doelde inderdaad op 12:00 of later oid.
Ava? het is geen twitter hier hoorquote:
Oke dan is je UI lame, overal waar ik kom noemen ze het ava behalve hierquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:04 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ava? het is geen twitter hier hoor![]()
.
Wat is er mis mee?.
Jouw UI
Ik heb hem wel eens zien voetballen, ja, hoezo? Prima talentje. 20 jaar en in de Milan A-Selectie. Dan doe je het goed.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oke dan is je UI lame, overal waar ik kom noemen ze het ava behalve hier
el shaarawyHeb je hem weleens zien voetballen
In welk opzicht?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:08 schreef Rijst het volgende:
Jullie beginnen nu op GJE en Marcie te lijken
ik had wel een ander einde verwachtquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik speelde net tegen Crook maar na een foute inworp kwam ik 1-0 achter. Daarna kwam ik 2-1 voor. Toen kwam de befaamde 90e minuut en ik mocht nog ingooien. 1 minuut extra tijd dus ik gooide te bal vanaf de middellijn na de corner vlag en toen hij de bal had en bij de middellijn kwam was het afgelopen. Cool he
Dit ook ja.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat je een falend bewegend plaatje hebt
Ik kan het einde nog wel aanpassen, hoe wilt u het hebben?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
ik had wel een ander einde verwacht
Een happy endingquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik kan het einde nog wel aanpassen, hoe wilt u het hebben?
Je hebt zelf ook een GIFje gehadquote:
HE BATMAN HET WAS OOK HAPPY WANT IK WONquote:
Die van mij was leuk.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook een GIFje gehad_!
Wat had je danquote:
Sukquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat had je dan?
Lol Marcel zit poker te spelen op xbox, single playerVoor de achievements zeker
Meningen, leer ze te accepteren.quote:
?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Meningen, leer ze te accepteren.
Waarom haat je dan op El Shaarawy als alleen het bewegende plaatje je stoort? Dat is best sneu?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja ik heb denk ik elke wedstrijd van Frimpong gezien
Haha kut teamquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Suk
Ik ben langzamerhand weer een tiem aan het maken op de xbox. Traore wil ik in de spits
[ afbeelding ]
Ik zei ook je Ui, toen ging jij Frimpong haten dan krijg je het terug he. Jouw natuurlijke reactie is waarschijnlijk ook om meteen de andere aan te vallen als je zelf in het nauw zitquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:15 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Waarom haat je dan op El Shaarawy als alleen het bewegende plaatje je stoort? Dat is best sneu?
Dat jij niet bepaald of een GIFje leuk is of niet. Als hij graag El Shaarawy als UI heeft doet 'ie dat.quote:
Origineel, zelf bedacht of?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:16 schreef Rijst het volgende:
Reageer er maar niet op GJE. Ik heb geen zin in poep op m'n beeldscherm
Wat wil je nou? 24/7 in dit topic de moraalridder spelen en over alles meepraten waar je geen verstand van hebt. Zoek eens een leven man. Je ouders hebben je niets voor niets Richie genoemd. Ze hebben je verwend en eenzaam gemaaktquote:
UI = het hele plaatje. Dus dan haat je ook op El Shaarawy. Anders zei je wel iets in de richting van 'haha,jouw sneue bewegende UI'quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zei ook je Ui, toen ging jij Frimpong haten dan krijg je het terug he. Jouw natuurlijke reactie is waarschijnlijk ook om meteen de andere aan te vallen als je zelf in het nauw zit
Die gif is kklelijk gemaakt.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:23 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
UI = het hele plaatje. Dus dan haat je ook op El Shaarawy. Anders zei je wel iets in de richting van 'haha,jouw sneue bewegende UI'
Tja, jij ook, maar klaagt iemand daarover?quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Tja, jij ook, maar klaagt iemand daarover?
Picjequote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:44 schreef Rijst het volgende:
En mijn team is weer half Chelsea. Waarom zijn die spelers zo goed gemaakt in Fifa?
Weltrustenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:32 schreef vandermar het volgende:
shutter island, wat een vette filmnu maar een uiltje knappen.
Dat moet een fantastische ervaring geweest zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:36 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Ja! Een knuffel van mijn favoriete vogelbekdier, Perry!
Dat was het zeker! Ik ga nu met hem naar bed.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat moet een fantastische ervaring geweest zijn
Weltruate, maar dat zal vast wel lukken met je nieuwe aanwinstquote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:39 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Dat was het zeker! Ik ga nu met hem naar bed.
Goed bezig jijquote:
Wat ben je naar de islam bekeerd ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
quote:Ryo Miyaichi keert mogelijk terug naar de Eredivisie. De aanvaller van Arsenal speelde in het seizoen 2010/11 al een halfjaar voor Feyenoord en staat nu in de belangstelling van Ajax, dat nog op zoek is naar een nieuwe rechtsbuiten, nu Luciano Narsingh voor een transfer naar PSV heeft gekozen. "Dat klopt", is het enige dat Marc Overmars in De Telegraaf over de interesse wil zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:53 schreef GuRBuH het volgende:
Streaker bij oefenwedstrijd AZ:
NSFW!Uit welk concentratiekamp hebben ze deze geplukt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Durf ik geen uitspraken over te doen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Uit welk concentratiekamp hebben ze deze geplukt?
stoerquote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb helemaal niet geslapenwel chagrijnig nu
Niet geslapen? Waarom niet? Seks gehad?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb helemaal niet geslapenwel chagrijnig nu
HEDDE GIJ GENUEKT!?!?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet geslapen? Waarom niet? Seks gehad?
Die verhuren hem liever aan een team in een competitie met een hoger niveauquote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:28 schreef Rijst het volgende:
Zal wel lukken. Arsenal wil hem toch (nog) niet.
Haha, zijn allemaal onder invloed naar bed gegaan en met een paar uurtjes er uitquote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Half vijf in bed, nu al weer wakker!
Alles klaarzetten voor vakantie vandaag
Ryo op rechts, is een rechtspoot.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:51 schreef Thorb het volgende:
Moeten ze wel Boerrigter/Ryo naar de andere kant swappen.
Jaa een paar kroegjes gepakt gisterquote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, zijn allemaal onder invloed naar bed gegaan en met een paar uurtjes er uitWaar gaat de reis naar toe?
Ja, heeft hij een deel van zijn wedstrijden gespeeld.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zie edtWeet niet meer zeker of hij daar dit seizoen nou ook gespeeld heeft of niet.
Staan er 7 op de markt, allemaal met sp en bins boven de 30k. Zet hem er voor 5k sp en 35k bin op, ik zie het welquote:
Andere bin was 10k hoger maar wilde niet het risico nemenquote:
moet toch wel meer waard zijn dan dat? zelfde stats als de IF en die is 60k waard ofzoquote:
Zie het ook net. UP Vela bij Arsenalquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik wist niet dat Vela een UP heeft gekregen
![]()
Nu wil ik een team met hem maken
Bin van andere was 44k en stond een open bid op 40k. Zal wel snel dalen aangezien hij net uit is dacht ikquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
moet toch wel meer waard zijn dan dat? zelfde stats als de IF en die is 60k waard ofzo
Leuk EPL driehoekje voorin met Hernandez en Dos Santos..kan je ieder team achter knallenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik wist niet dat Vela een UP heeft gekregen
![]()
Nu wil ik een team met hem maken
Heb je hem alweer in een packquote:
Heb nu datzelfde driehoekje met Sociedad Vela. Maar ga die getransfereerde Vela zeker halen, eerst even wachten tot hij gedaald is.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Leuk EPL driehoekje voorin met Hernandez en Dos Santos..kan je ieder team achter knallen
Jij mag niet klagen!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb je hem alweer in een pack
Ik open nu bronze packs alleen voor hem, die andere transfers zullen inderdaad niet veel waard zijn
Waarom zouden ze dat moeten doen?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Als ze Vertonghen gewoon een zieke UP hadden meegeven
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dan was hij meer waard geweest en had ik meer dan 5k aan hem verdiend.
Ik heb geen falend bewegend plaatjequote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja ik heb denk ik elke wedstrijd van Frimpong gezien
Wat een falend bewegend plaatjequote:
Had je die post van Rijst vannacht over je gemist? DAcht dat worden rellen, maar je sliepw aarschijnlijk alquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat een falend bewegend plaatje
Ik wil dat een UI wat groter mag zijn. Dan kan een gif misschien nog fatsoenlijk. Ik vind niks met 60x60.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:10 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb geen falend bewegend plaatje
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Had je die post van Rijst vannacht over je gemist? DAcht dat worden rellen, maar je sliepw aarschijnlijk al
Ach, ik kan er allemaal wel op in gaan, maar wat heeft het voor nutquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Had je die post van Rijst vannacht over je gemist? DAcht dat worden rellen, maar je sliepw aarschijnlijk al
Nou ik hoopte wel op een reactie, beetje vermaak.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ach, ik kan er allemaal wel op in gaan, maar wat heeft het voor nut
Laatste nachtje Renesse dus even doorhalenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet geslapen? Waarom niet? Seks gehad?
Deze bedoelen we, voor het geval je dit gemist hebt GJE.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat wil je nou? 24/7 in dit topic de moraalridder spelen en over alles meepraten waar je geen verstand van hebt. Zoek eens een leven man. Je ouders hebben je niets voor niets Richie genoemd. Ze hebben je verwend en eenzaam gemaakt
Haha, genietend van het goede leven. Eerst Marokko en nu Renessequote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Laatste nachtje Renesse dus even doorhalen
De connectie van mijn naam en eenzaam snap ik alleen niet zoquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Deze bedoelen we, voor het geval je dit gemist hebt GJE. [ afbeelding ]
Haha, Rijst zei laatst dat hij een week niets gemeens tegen GJE zou zeggen omdat GJE hem geholpen heeft bij een computerprobleemquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Deze bedoelen we, voor het geval je dit gemist hebt GJE. [ afbeelding ]
Waarom zou het niet verrassend zijn dat iemand met 2 IF's en een TOTY geen UP krijgt na een big transfer? Als je ziet dat zelfs Vela een dikke UP krijgt met maar 1 IF en een wisselvallig seizoen..quote:
Dat van Vela snap ik ook niet, maar er zijn wel meer spelers met een TOTY zonder UP.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom zou het niet verrassend zijn dat iemand met 2 IF's en een TOTY geen UP krijgt na een big transfer? Als je ziet dat zelfs Vela een dikke UP krijgt met maar 1 IF en een wisselvallig seizoen..
Dat was inderdaad een snelle weekquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, Rijst zei laatst dat hij een week niets gemeens tegen GJE zou zeggen omdat GJE hem geholpen heeft bij een computerprobleem
EAEAEA.quote:
1 IF was omdat hij tegen het fantastische elftal van Excelsior maar liefst 2 goals maakte. De TOTY bij gebrek aan beter. Nee hoor, laat Jan maar op blanco beginnen in Engelandquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom zou het niet verrassend zijn dat iemand met 2 IF's en een TOTY geen UP krijgt na een big transfer? Als je ziet dat zelfs Vela een dikke UP krijgt met maar 1 IF en een wisselvallig seizoen..
Sure, maar hij leek me wel een gegarandeerde UP hoor. Als hij het al niet meer verdiende dan kan je beter helemaal kappen met UPsquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat van Vela snap ik ook niet, maar er zijn wel meer spelers met een TOTY zonder UP.
Ach Giroud had er ook 3 (al heeft hij wel een UP tussendoor gehad)quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sure, maar hij leek me wel een gegarandeerde UP hoor. Als hij het al niet meer verdiende dan kan je beter helemaal kappen met UPs
Uiteraard.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:24 schreef Lindgren. het volgende:
Kan ik de gouden Vela in een ander team hebben? Ik heb silver Vela al.
ja was mannechill, maar ik ben wel echt kapot nuquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, genietend van het goede leven. Eerst Marokko en nu Renesse
Ja, die vakanties kunnen je best slopenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja was mannechill, maar ik ben wel echt kapot nuen na twee weken eindelijk weer futten
HIj is nu geen drol waardquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
HIj is nu geen drol waard![]()
Ik ben ook vol in m'n Arie genomen, ik had hem in mijn eerste pakje, stond nog niks op de markt, dus ik zet hem er voor 150sp erop (met een veel te hoge BIN
). Daar werd amper op geboden, zelfs op het laatst niet, terwijl in het eerste uur hoge BIN's gewoon gekocht werden (20k).
Ik zette hem er daarna maar op voor 17k en ging naar een maat. Ik keek net op de webs, maar hij is niet verkocht en nog maar 5k waard![]()
Dit was mijn zielige verhaal
Dat ziet er wel ziek uit, is toch niet zo duur ook?quote:
Alleen IF Dos Santos, weet niet hoe duur hij op ps3 isquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat ziet er wel ziek uit, is toch niet zo duur ook?
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
HIj is nu geen drol waard![]()
Ik ben ook vol in m'n Arie genomen, ik had hem in mijn eerste pakje, stond nog niks op de markt, dus ik zet hem er voor 150sp erop (met een veel te hoge BIN
). Daar werd amper op geboden, zelfs op het laatst niet, terwijl in het eerste uur hoge BIN's gewoon gekocht werden (20k).
Ik zette hem er daarna maar op voor 17k en ging naar een maat. Ik keek net op de webs, maar hij is niet verkocht en nog maar 5k waard![]()
Dit was mijn zielige verhaal
IF Dos Santos <25k, UP Hernandez <4k, Vela is nu nog 15 ofzo.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat ziet er wel ziek uit, is toch niet zo duur ook?
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alleen IF Dos Santos, weet niet hoe duur hij op ps3 is15 ofzo?
Moet te doen zijn, dat kan ik nu al kopen door die bronze packs 2 dagen gedaan te hebbenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
IF Dos Santos <25k, UP Hernandez <4k, Vela is nu nog 15 ofzo.
[..]
neequote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, die vakanties kunnen je best slopen. Nog leuke dames opgeduikeld?
Eerder Roykkbalquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:33 schreef Thorb het volgende:
Ik zie GJE wel de IF van Sociedad kopen ipv de Arsenal versie
Voor chem maakt het niet uit, maar Arsenal stats zijn beter? Geen notie vanquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:33 schreef Thorb het volgende:
Ik zie GJE wel de IF van Sociedad kopen ipv de Arsenal versie
Nee, die is veel goedkoper en zorgt voor een sterkere link.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Voor chem maakt het niet uit, maar Arsenal stats zijn beter? Geen notie van
Voor chem maakt het wel uit van Dos Santos heeft geen/minder links meer nodig.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Voor chem maakt het niet uit, maar Arsenal stats zijn beter? Geen notie van
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
neeik ben een hele slechte hosselaar
Komt wel goed man. Ik was 6 jaar geleden ook een autistjequote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
neeik ben een hele slechte hosselaar
En dat ben je nog steedsquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Komt wel goed man. Ik was 6 jaar geleden ook een autistje
Aight thanks, even kijken wanneer UdB Vela van Arsenal eropzet, stats vergelijkenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Voor chem maakt het wel uit van Dos Santos heeft geen/minder links meer nodig.
Zijn hetzelfde als de IFquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Aight thanks, even kijken wanneer UdB Vela van Arsenal eropzet, stats vergelijken
De UP is de IF.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Aight thanks, even kijken wanneer UdB Vela van Arsenal eropzet, stats vergelijken
Het is de UP. Hij is gelijk aan de IF.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan gewoon toch?quote:
Guardado heeft nu een Valencia versie..dat is misschien ook wel leuk om erin te verwerken.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:37 schreef Lindgren. het volgende:
Leuke, goedkope LM - CB combinatie?Iemand?
[..]
Wat voor typo was het dan in eerste instantie?quote:
Ja, had 'm ook al in het vizier. Ik vind het alleen jammer als mijn wingers 3* skillmoves hebben. Maar misschien moet ik daar maar aan wennen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Guardado heeft nu een Valencia versie..dat is misschien ook wel leuk om erin te verwerken.
Ik dacht dat hij LB-CB bedoelde.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat voor typo was het dan in eerste instantie?
JA SORRY FOUTJE BEDANKTquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Goeden afbeelding. Een topic willen [img]en.
CB Luiz GK Diego Alvesquote:
Ramiresquote:
Lavezzi - Silva PSGquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:43 schreef Lindgren. het volgende:
Noem eens een toffe LM/LW met een sterke link naar een CV. Schreeuw het uit!
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:45 schreef Rijst het volgende:
Zit er nou wel een link tussen de CAM en CDM![]()
Edit Ja dus
[ afbeelding ]
Dus dan zou je bijvoorbeeld voor Ballack kunnen gaan.
Is dat voldoende voor de LM? Wel he?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lavezzi - Silva PSG![]()
Verder is mijn grijze massa vooralsnog vergeten op te starten vandaag![]()
Hazard - Luiz (Chelsea)
Nou, dit was mijn inspiratieloze bijdrage.
Herkenbaar. Heb er gisteren denk ik wel 20 verkocht.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:50 schreef Toefjes het volgende:
Elftal bijna af. Nog 2 formatie kaartjes, en oh wat frustrerend dat je de lage BIN op futhead ziet, maar niet terug kan vinden op de webapp![]()
[ afbeelding ]
Ik vond Santana wel goed en Vermaelen is 183 wat maar 2 cm kleiner is dan Koscielny die ik goed vindquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Omdat Santana fucking slecht is en nooit goed staat. Vermaelen is 170 ofzo.
Vet man. Ik zou Torres omdraaien omdat Kunt 2benig is.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:50 schreef Toefjes het volgende:
Elftal bijna af. Nog 2 formatie kaartjes, en oh wat frustrerend dat je de lage BIN op futhead ziet, maar niet terug kan vinden op de webapp![]()
[ afbeelding ]
Snap niet echt dat je zoveel geld hebt uitgegeven aan je CDM's en dan niet de optimale versie van je spitsen hebt. Zou dan eerder in MOTM Torres investeren dan TOTY Yaya eigenlijkquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:50 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, maakt niet uit, weet niet of ik vandaag nog ga spelen. Eerst maar eens zorgen dat ik de komende 2 dagen in leven blijf middels eten en drinken (lees: boodschappen doen)quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Herkenbaar. Heb er gisteren denk ik wel 20 verkocht.Sorry.
Geweldige jumping. Niet aan beginnen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:52 schreef Lindgren. het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met Ballesteros TOTY?
Hij is 1.90 he. Ik wil 'm aan de zijkant in een 3-5-2. Zijn staande tackle is namelijk perfect. Zijn pace valt ook wel te handelen denk ik.quote:
1.88 maar en dan is 59 jumping toch niet geweldig.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij is 1.90 he. Ik wil 'm aan de zijkant in een 3-5-2. Zijn staande tackle is namelijk perfect. Zijn pace valt ook wel te handelen denk ik.
Gewoon proberen, het ergste wat er kan gebeuren is dat je verliestquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij is 1.90 he. Ik wil 'm aan de zijkant in een 3-5-2. Zijn staande tackle is namelijk perfect. Zijn pace valt ook wel te handelen denk ik.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
1.88 maar en dan is 59 jumping toch niet geweldig.Kun je beter SIF Amorebieta nemen.
Idd. Je merkt echt geen verschil tussen IF Torres en de gewone. Bij MOTM Torres wel.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Snap niet echt dat je zoveel geld hebt uitgegeven aan je CDM's en dan niet de optimale versie van je spitsen hebt. Zou dan eerder in MOTM Torres investeren dan TOTY Yaya eigenlijk
Als ik Torres als te minderwaardig ervaar, koop ik wel een kaartje erbij van 600 coins en zet ik Lukaku daar neer. Wil een solide basis hebben die weinig goals weggeeft, vandaar de investering in de 2 CDM'squote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Snap niet echt dat je zoveel geld hebt uitgegeven aan je CDM's en dan niet de optimale versie van je spitsen hebt. Zou dan eerder in MOTM Torres investeren dan TOTY Yaya eigenlijk
Barrera RMquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:04 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Is er iemand met een oplossing? Linker CDM, CB, RM, GK. Medel mag ook naar LCM. Caceres mag er ook nog uit.
Dos Santos heeft de chem niet meer nodig he.quote:
hij komt 1 link te kort toch?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dos Santos heeft de chem niet meer nodig he.
Oh ja want Arsenal Velaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dos Santos heeft de chem niet meer nodig he.
Nee lilluk.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:10 schreef Lindgren. het volgende:
Misschien maar gewoon zo dan. Beetje simpel, maar wel oké denk ik.
[ afbeelding ]
Ah zomerupdates.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:11 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon de stats van de IF overgenomenSilver met 85 shooting, jammer van die 2* skill.
er zijn er gister 2 geweest : Dit was de 2e : https://docs.google.com/s(...)jY1Q0YzZhVkJ1SGtaLUEquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ah zomerupdates.
Ik heb alleen ronde 1 gezien. Kan iemand me een linkje/picje posten naar andere update(s)?
http://www.ea.com/uk/foot(...)ansfers-round-two-02quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:17 schreef marcie216 het volgende:
[..]
er zijn er gister 2 geweest : Dit was de 2e : https://docs.google.com/s(...)jY1Q0YzZhVkJ1SGtaLUE
De andere heb ik niet meer
Dat is dezelfde linkquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:17 schreef marcie216 het volgende:
[..]
er zijn er gister 2 geweest : Dit was de 2e : https://docs.google.com/s(...)jY1Q0YzZhVkJ1SGtaLUE
Bovenin zit zon tabje dat je kunt switchenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:17 schreef marcie216 het volgende:
[..]
haahah ik zie het nu pasquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is dezelfde link
Zijn meerdere tabbladen
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:17 schreef marcie216 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ansfers-round-two-02
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is dezelfde link
Zijn meerdere tabbladen
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is dezelfde link
Zijn meerdere tabbladen
quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:20 schreef vandermar het volgende:
Ik vraag mij af hoe goed Borini nu is bij Liverpool!
Ik had mijn Ziegler nog voor 1.5k verkocht voordat hij terugkwam in packsquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:07 schreef GuRBuH het volgende:
Tadic nu LW dus... Waarde van Ziegler verneukt, want terug bij JuveGago naar Real terwijl hij net verkocht is aan Valencia
David Abraham, van Basel naar Getafe krijgt even 5 punten bij zn overall op
De gemiddelde snelheid van FC Porto spitsen verdubbeld
Vooral een 74 Abraham met wat extra pace had netjes in mn Arg team gepast. Die CB Diaz is trouwens 80 geworden, dat had ik ook in zo'n chuzzz die ik had gemaaktquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had mijn Ziegler nog voor 1.5k verkocht voordat hij terugkwam in packs
Abraham, Acerbi en Didac hadden makkelijk silvers kunnen zijn maar dat zijn ze niet
Hij had de eerste silver CB uit de Liga BBVA kunnen zijn met 70+ pace maar hij heeft nu nog steeds 68 pace volgens mij. Overigens had ik net de getransferde Tan in een pack, geen 1 op de marktquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:27 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Vooral een 74 Abraham met wat extra pace had netjes in mn Arg team gepast. Die CB Diaz is trouwens 80 geworden, dat had ik ook in zo'n chuzzz die ik had gemaakt
Lekker voor jequote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij had de eerste silver CB uit de Liga BBVA kunnen zijn met 70+ pace maar hij heeft nu nog steeds 68 pace volgens mij. Overigens had ik net de getransferde Tan in een pack, geen 1 op de markt
Ik had ook Powell maar het was de 91 pace RW.
Bossquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:48 schreef vandermar het volgende:
Deze knaap gekocht, 32K bin waar de rest niet lager dan 36 was.
[ afbeelding ]
Fellatio!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:48 schreef vandermar het volgende:
Deze knaap gekocht, 32K bin waar de rest niet lager dan 36 was.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |