SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Oh snapquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
Jullie hebben mijn topics genakt. Nu doe ik een naamtopic, bitches.
Je moet Lee Dong Gook hebben, beest is datquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Met IF Jung In Whan en IF Park Sang Hee erbij speelt mijn Koreaanse team 10x beter, Park Sang Hee heeft echt een goed schot
Zonet scoorde iemand van 40 meter met Livermore (met zijn verkeerde been) dus hij ging alle herhalingen kijken, en vervolgens scoorde ik 5x nog voor rust. Uiteindelijk werd het nog 5-2
Die zilver is fucking slechtquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je moet Lee Dong Gook hebben, beest is dat
Die gozer heeft 4 editiesquote:
Ik heb alleen bronze Koreanen (+1 Braziliaan namelijk IF Jair)quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je moet Lee Dong Gook hebben, beest is dat
Ohh, dan past het niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb alleen bronze Koreanen (+1 Braziliaan namelijk IF Jair)
Div 2quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:14 schreef poker4lifee het volgende:
vanaf wanneer wordt h2h een beetje moeilijk?
Ik begon 2 weken terug in divisie 7 nadat ik het een paar maanden niet had gespeeld en ondertussen in 1x gepromoveerd naar de 1e divisie en 5x op rij kampioenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:14 schreef poker4lifee het volgende:
Ik weet niet waar jouw niveau ligtquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:14 schreef poker4lifee het volgende:
div1+quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:24 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jouw niveau ligt.
pff nice hahahquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:22 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik begon 2 weken terug in divisie 7 nadat ik het een paar maanden niet had gespeeld en ondertussen in 1x gepromoveerd naar de 1e divisie en 5x op rij kampioen![]()
Het duurt eeuwen tot je rank stijgt zodat je betere spelers tegenkomt omdat die mensen al maanden punten hebben verzameld.
Wil je later vandaag een potje tegen mij? Ik wil jouw Brasilvers wel eens zienquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Staat het 2-2 in de 2e helft van de verlenging, gooi je die bal zo in de voeten van de tegenstander. Echt het domste wat ik ooit op FIFA heb gedaan!
Nee, jij bent te goedquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wil je later vandaag een potje tegen mij? Ik wil jouw Brasilvers wel eens zien.
Ik speelde net tegen Crook maar na een foute inworp kwam ik 1-0 achter. Daarna kwam ik 2-1 voor. Toen kwam de befaamde 90e minuut en ik mocht nog ingooien. 1 minuut extra tijd dus ik gooide te bal vanaf de middellijn na de corner vlag en toen hij de bal had en bij de middellijn kwam was het afgelopen. Cool hequote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, jij bent te goed
En bedoel je met later vandaag nadat ik heb geslapen of wat?
Nee ik ben niet goedquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, jij bent te goed
En bedoel je met later vandaag nadat ik heb geslapen of wat?
Jouw avaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:01 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee ik ben niet goed.
maarja, ik doelde inderdaad op 12:00 of later oid.
Ava? het is geen twitter hier hoorquote:
Oke dan is je UI lame, overal waar ik kom noemen ze het ava behalve hierquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:04 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ava? het is geen twitter hier hoor![]()
.
Wat is er mis mee?.
Jouw UI
Ik heb hem wel eens zien voetballen, ja, hoezo? Prima talentje. 20 jaar en in de Milan A-Selectie. Dan doe je het goed.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oke dan is je UI lame, overal waar ik kom noemen ze het ava behalve hier
el shaarawyHeb je hem weleens zien voetballen
In welk opzicht?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:08 schreef Rijst het volgende:
Jullie beginnen nu op GJE en Marcie te lijken
ik had wel een ander einde verwachtquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik speelde net tegen Crook maar na een foute inworp kwam ik 1-0 achter. Daarna kwam ik 2-1 voor. Toen kwam de befaamde 90e minuut en ik mocht nog ingooien. 1 minuut extra tijd dus ik gooide te bal vanaf de middellijn na de corner vlag en toen hij de bal had en bij de middellijn kwam was het afgelopen. Cool he
Dit ook ja.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat je een falend bewegend plaatje hebt
Ik kan het einde nog wel aanpassen, hoe wilt u het hebben?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
ik had wel een ander einde verwacht
Een happy endingquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik kan het einde nog wel aanpassen, hoe wilt u het hebben?
Je hebt zelf ook een GIFje gehadquote:
HE BATMAN HET WAS OOK HAPPY WANT IK WONquote:
Die van mij was leuk.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook een GIFje gehad_!
Wat had je danquote:
Sukquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat had je dan?
Lol Marcel zit poker te spelen op xbox, single playerVoor de achievements zeker
Meningen, leer ze te accepteren.quote:
?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Meningen, leer ze te accepteren.
Waarom haat je dan op El Shaarawy als alleen het bewegende plaatje je stoort? Dat is best sneu?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat je een falend bewegend plaatje hebt
Ja ik heb denk ik elke wedstrijd van Frimpong gezien
Haha kut teamquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Suk
Ik ben langzamerhand weer een tiem aan het maken op de xbox. Traore wil ik in de spits
[ afbeelding ]
Ik zei ook je Ui, toen ging jij Frimpong haten dan krijg je het terug he. Jouw natuurlijke reactie is waarschijnlijk ook om meteen de andere aan te vallen als je zelf in het nauw zitquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:15 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Waarom haat je dan op El Shaarawy als alleen het bewegende plaatje je stoort? Dat is best sneu?
Dat jij niet bepaald of een GIFje leuk is of niet. Als hij graag El Shaarawy als UI heeft doet 'ie dat.quote:
Origineel, zelf bedacht of?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:16 schreef Rijst het volgende:
Reageer er maar niet op GJE. Ik heb geen zin in poep op m'n beeldscherm
Wat wil je nou? 24/7 in dit topic de moraalridder spelen en over alles meepraten waar je geen verstand van hebt. Zoek eens een leven man. Je ouders hebben je niets voor niets Richie genoemd. Ze hebben je verwend en eenzaam gemaaktquote:
UI = het hele plaatje. Dus dan haat je ook op El Shaarawy. Anders zei je wel iets in de richting van 'haha,jouw sneue bewegende UI'quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zei ook je Ui, toen ging jij Frimpong haten dan krijg je het terug he. Jouw natuurlijke reactie is waarschijnlijk ook om meteen de andere aan te vallen als je zelf in het nauw zit
Die gif is kklelijk gemaakt.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:23 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
UI = het hele plaatje. Dus dan haat je ook op El Shaarawy. Anders zei je wel iets in de richting van 'haha,jouw sneue bewegende UI'
Tja, jij ook, maar klaagt iemand daarover?quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Tja, jij ook, maar klaagt iemand daarover?
Picjequote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:44 schreef Rijst het volgende:
En mijn team is weer half Chelsea. Waarom zijn die spelers zo goed gemaakt in Fifa?
Weltrustenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:32 schreef vandermar het volgende:
shutter island, wat een vette filmnu maar een uiltje knappen.
Dat moet een fantastische ervaring geweest zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:36 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Ja! Een knuffel van mijn favoriete vogelbekdier, Perry!
Dat was het zeker! Ik ga nu met hem naar bed.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat moet een fantastische ervaring geweest zijn
Weltruate, maar dat zal vast wel lukken met je nieuwe aanwinstquote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:39 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Dat was het zeker! Ik ga nu met hem naar bed.
Goed bezig jijquote:
Wat ben je naar de islam bekeerd ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
quote:Ryo Miyaichi keert mogelijk terug naar de Eredivisie. De aanvaller van Arsenal speelde in het seizoen 2010/11 al een halfjaar voor Feyenoord en staat nu in de belangstelling van Ajax, dat nog op zoek is naar een nieuwe rechtsbuiten, nu Luciano Narsingh voor een transfer naar PSV heeft gekozen. "Dat klopt", is het enige dat Marc Overmars in De Telegraaf over de interesse wil zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:53 schreef GuRBuH het volgende:
Streaker bij oefenwedstrijd AZ:
NSFW!Uit welk concentratiekamp hebben ze deze geplukt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Durf ik geen uitspraken over te doen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Uit welk concentratiekamp hebben ze deze geplukt?
stoerquote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb helemaal niet geslapenwel chagrijnig nu
Niet geslapen? Waarom niet? Seks gehad?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb helemaal niet geslapenwel chagrijnig nu
HEDDE GIJ GENUEKT!?!?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet geslapen? Waarom niet? Seks gehad?
Die verhuren hem liever aan een team in een competitie met een hoger niveauquote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:28 schreef Rijst het volgende:
Zal wel lukken. Arsenal wil hem toch (nog) niet.
Haha, zijn allemaal onder invloed naar bed gegaan en met een paar uurtjes er uitquote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Half vijf in bed, nu al weer wakker!
Alles klaarzetten voor vakantie vandaag
Ryo op rechts, is een rechtspoot.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:51 schreef Thorb het volgende:
Moeten ze wel Boerrigter/Ryo naar de andere kant swappen.
Jaa een paar kroegjes gepakt gisterquote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, zijn allemaal onder invloed naar bed gegaan en met een paar uurtjes er uitWaar gaat de reis naar toe?
Ja, heeft hij een deel van zijn wedstrijden gespeeld.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zie edtWeet niet meer zeker of hij daar dit seizoen nou ook gespeeld heeft of niet.
Staan er 7 op de markt, allemaal met sp en bins boven de 30k. Zet hem er voor 5k sp en 35k bin op, ik zie het welquote:
Andere bin was 10k hoger maar wilde niet het risico nemenquote:
moet toch wel meer waard zijn dan dat? zelfde stats als de IF en die is 60k waard ofzoquote:
Zie het ook net. UP Vela bij Arsenalquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik wist niet dat Vela een UP heeft gekregen
![]()
Nu wil ik een team met hem maken
Bin van andere was 44k en stond een open bid op 40k. Zal wel snel dalen aangezien hij net uit is dacht ikquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
moet toch wel meer waard zijn dan dat? zelfde stats als de IF en die is 60k waard ofzo
Leuk EPL driehoekje voorin met Hernandez en Dos Santos..kan je ieder team achter knallenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik wist niet dat Vela een UP heeft gekregen
![]()
Nu wil ik een team met hem maken
Heb je hem alweer in een packquote:
Heb nu datzelfde driehoekje met Sociedad Vela. Maar ga die getransfereerde Vela zeker halen, eerst even wachten tot hij gedaald is.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Leuk EPL driehoekje voorin met Hernandez en Dos Santos..kan je ieder team achter knallen
Jij mag niet klagen!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb je hem alweer in een pack
Ik open nu bronze packs alleen voor hem, die andere transfers zullen inderdaad niet veel waard zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |