SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All
En foto's van dezelfde groep: Flickr
Muziek van de Avondetappe 2012: Spotify
Doe niet zo gek joh. Veels te logisch.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:29 schreef Zelva het volgende:
Zou het geen goed idee zijn om gewoon in Engeland op locatie te gaan trainen?
Ja, das waar. Ik ben ook zo'n n00b.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Doe niet zo gek joh. Veels te logisch.
Hij zegt niet welk wielrennen he. Kan ook baanwielrennen of de vrouwen zijn.quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:30 schreef DeMessias het volgende:
Dankzij De Avondetappe weet ik dat Langeveld in De Tour zit.
Heeft dat zin?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Doe niet zo gek joh. Veels te logisch.
Maar misschien breng je Leo op een idee.quote:
1e generatie Wattage-meters die Tour!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:32 schreef Tommeke het volgende:
Wat zou die Raleigh-ploeg toen geslikt hebben?
Niets. Motortjes in frames.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:32 schreef Tommeke het volgende:
Supertalenten. Raas was een beest, Kneet de slimste, Jopie de sterste, De Lub de leider, Oosterbosch de tijdrijder, Priem de superknecht.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:32 schreef Tommeke het volgende:
Misschien heel cynisch, maar ik vraag me continu af: waarom zouden we er uberhaupt naartoe gaan, t wordt toch niets. Nederland heeft geen sprinters die t beste zijn, geen heuvelachtige renners die t beste zijn binnen hun discipline, geen tijdrijders die t beste zijn en klimmen van 40 km voor Gesink zullen ze nooit in een WK/OS-parcours opnemen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:31 schreef reddevil1408 het volgende:
Sorry maar van deze selectie ga ik geen medailles verwachten...of het moet stront regenen.
Cavendish goud. Nu al te voorspellen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Misschien heel cynisch, maar ik vraag me continu af: waarom zouden we er uberhaupt naartoe gaan, t wordt toch niets. Nederland heeft geen sprinters die t beste zijn, geen heuvelachtige renners die t beste zijn binnen hun discipline, geen tijdrijders die t beste zijn en klimmen van 40 km voor Gesink zullen ze nooit in een WK/OS-parcours opnemen.
Ohja. Supertalent, net als Lance Armstrong.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Supertalenten. Raas was een beest, Kneet de slimste, Jopie de sterste, De Lub de leider, Oosterbosch de tijdrijder, Priem de superknecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |