abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:27:55 #276
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_118618673
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:25 schreef DeParo het volgende:

[..]

Wat een flauwekul en sinds wanneer is de markt ooit vrij geweest en sinds wanneer zou de vrije markt ook een uitkomst bieden voor wie dan ook.

[..]

[..]
Dat moet je maar aan jouw vrienden, de Amerikanen vragen. Die dwepen met de vrije markt.
quote:
Eveneens jouw persoonlijke mening, en al zou dat zo zijn, dan verandert dat nog altijd niets aan wat ik hierboven schreef en waar jij op reageert, hoe de EU israel ziet, als je dat niet kan onderscheiden van elkaar kan je beter ophouden met typen met betrekking tot dit soort onderwerpen, dan is het wel duidelijk dat je niets van de huidige internationale betrekkingen begrijpt, heel treurig.
Ik weet dat de EU een haven in de Palestijnse gebieden heeft gefinancierd die doodleuk door Israël is platgebombardeerd, ik wet dat de VN en de EU settlements als illegaal bestempeld.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:28:57 #277
pi_118618720
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:27 schreef DeParo het volgende:
Daarnaast staan handelscontracten met Europa niet garant voor de zaak wat die Palestijnen met de inkomsten van diezelfde handel kunnen doen.
Maar wel wbt Israël, dat is meten met 2 maten.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  † In Memoriam † dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:30:23 #278
137949 Disana
pi_118618772
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:27 schreef DeParo het volgende:

[..]

In principe hebben ze recht op handel maar niet als er andere belangen zijn die zwaarder wegen dan de zogenaamde handel die ze kunnen drijven. Daarnaast staan handelscontracten met Europa niet garant voor de zaak wat die Palestijnen met de inkomsten van diezelfde handel kunnen doen.

Dat ze jouw zegen hebben is geen afweging voor de EU. Zeker niet als je waarde hecht aan bondgenootschappen.

Daarnaast is het grappig dat je denkt dat er ook maar iets van die wapens tegen de kolonisten wordt gebruikt wat je ook niet moet goedkeuren. Die worden netjes beschermd.
Je kunt de discussie wel weer alle kanten uit proberen te sturen omdat de nieuwsberichten die we citeerden gewoon een valide punt hebben, maar vast staat dat de nederzettingen illegaal zijn en dat ze desondanks profiteren van de goedgelovigheid van de EU. Daar moet een eind aan komen met een boycot op hun handel naar hier.
pi_118618782
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat moet je maar aan jouw vrienden, de Amerikanen vragen. Die dwepen met de vrije markt.
Niet op de manier zoals jij nu naar voren brengt.

[..]

quote:
Ik weet dat de EU een haven in de Palestijnse gebieden heeft gefinancierd die doodleuk door Israël is platgebombardeerd, ik wet dat de VN en de EU settlements als illegaal bestempeld.
Nog steeds ziet de EU Israel als een belangrijkere bondgenoot, handelspartner, en ga zo maar door, nou, dan moeten die Palestijnen het wel heel bont gemaakt hebben zeg.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:31:46 #280
pi_118618814
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:30 schreef DeParo het volgende:

[..]

Niet op de manier zoals jij nu naar voren brengt.

[..]

[..]
Nee, ze gaan daar net zo hypocriet mee om als jij.
quote:
Nog steeds ziet de EU Israel als een belangrijkere bondgenoot, handelspartner, en ga zo maar door, nou, dan moeten die Palestijnen het wel heel bont gemaakt hebben zeg.
Ja, ze bestaan nog. :')
pi_118618830
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Maar wel wbt Israël, dat is meten met 2 maten.
Israel is dan ook te vertrouwen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:30 schreef Disana het volgende:

[..]

Je kunt de discussie wel weer alle kanten uit proberen te sturen omdat de nieuwsberichten die we citeerden gewoon een valide punt hebben, maar vast staat dat de nederzettingen illegaal zijn en dat ze desondanks profiteren van de goedgelovigheid van de EU. Daar moet een eind aan komen met een boycot op hun handel naar hier.
Ik zou niet weten waarom, Israel is een belangrijke bondgenoot en handelspartner, daarnaast hebben de nederzettingen geen permanente status en is er geen enkele reden om tot boycot over te gaan.

Grappig, dat zou hetzelfde zijn als de Verenigde Naties Nederland zou boycotten, omdat Nederland de Hedwigespolder niet onder water laat lopen haha :') :').
pi_118618878
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nee, ze gaan daar net zo hypocriet mee om als jij.
Ik zou dat niet bepaald hypocriet willen noemen.

[..]

quote:
Ja, ze bestaan nog. :')
Als jij denkt dat de EU zo denkt vind ik het raar dat je vindt dat de EU moet overgaan tot boycot.
Volgens mij ben je bijna geheel van de wereld met je gedachten zeg.
  † In Memoriam † dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:35:06 #283
137949 Disana
pi_118618937
DeParo, je kletst alle kanten uit om maar weer ondergesneeuwd te krijgen dat de EU importeert vanuit illegale nederzettingen. Ik ben daar wel klaar mee.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:35:52 #284
pi_118618965
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:32 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ze zijn absoluut betrouwbaar, ze zullen alles doen om de Palestijnse gebieden op te heffen.
pi_118619018
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:35 schreef Disana het volgende:
DeParo, je kletst alle kanten uit om maar weer ondergesneeuwd te krijgen dat de EU importeert vanuit illegale nederzettingen. Ik ben daar wel klaar mee.
Dat mag jij vinden maar de Palestijnse gebieden hebben niet eens de status als erkende natie dus ik zie niet eens een reden om die, wat was het, 15 miljoen euro aan handel in stand te houden!

quote:
7s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ze zijn absoluut betrouwbaar, ze zullen alles doen om de Palestijnse gebieden op te heffen.
Welke Palestijnse gebieden heb jij het nou weer over :') :')?
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:39:10 #286
pi_118619076
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:37 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat mag jij vinden maar de Palestijnse gebieden hebben niet eens de status als erkende natie dus ik zie niet eens een reden om die, wat was het, 15 miljoen euro aan handel in stand te houden!

[..]

Welke Palestijnse gebieden heb jij het nou weer over :') :')?
Alle.
pi_118619090
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Alle.
Niets dus :') :')!
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:47:20 #288
111528 Viajero
Who dares wins
pi_118619387
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:17 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom, nogmaals, er is geen enkele duidelijkheid wat die Palestijnen met dat geld doen. Het risico is er dat het wordt uitgegeven aan wapens en dergelijke en in dat soort gevallen kan je beter Israel de toe- en afvoer naar en vanuit de Palestijnse gebieden laten regelen.
Om de Nederlandse consument eerlijke informatie te geven. Als je de heilstaat Israel belangrijker vindt dan de Nederlandse consument dan ga je maar gezellig met blonde Geert daar wonen, stelletje landverraders.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_118619442
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:47 schreef Viajero het volgende:

[..]

Om de Nederlandse consument eerlijke informatie te geven. Als je de heilstaat Israel belangrijker vindt dan de Nederlandse consument dan ga je maar gezellig met blonde Geert daar wonen, stelletje landverraders.
Slaat nergens op, ik zie geen enkel probleem met de zaak dat er producten uit die nederzettingen komen, het zijn onze vijanden niet en de nederzettingen hebben geen permanente status.

De nederzettingen hebben nog altijd de bedoeling om een voorwaarde te zijn voor vredesonderhandelingen, zonder vrede, is het niet aan de EU om die voorwaarde onderuit te halen.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:51:16 #290
111528 Viajero
Who dares wins
pi_118619540
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:21 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat is dus wel een argument. Daarnaast, al wil je het op handel houden, de handel met Israel is tig keer meer waardevoller dan die met de Palestijnse gebieden kunnen zijn.

Het is geen argument. Als je zo redeneert als jij dan zouden de miljoenen Palestijnen dus helemaal geen geld mogen verdienen, en waar moeten ze dan van leven?

Als we nou eens de extremisten uit de besluitvorming zouden verwijderen dan zou er heel goed een vreedzame palestijnse staat naast een vreedzame Israelische staat kunnen leven, met enorme voordelen voor beiden.

quote:
De EU wantrouwt Hamas en dergelijke, is bondgenoten met Israel, dus dat is weer een loze opmerking van je. Jij praat hoe jij het graag persoonlijk zou zien niet hoe het daadwerkelijk is.

Ik zou ook graag zien dat Israel een wapenboycot krijgt totdat ze de mensenrechten respecteren.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_118619655
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:51 schreef Viajero het volgende:

[..]

Het is geen argument. Als je zo redeneert als jij dan zouden de miljoenen Palestijnen dus helemaal geen geld mogen verdienen, en waar moeten ze dan van leven?
Dat zouden ze met die handel toch niet want de inkomsten gaan naar hamas en andere terreurgroepen. Er is geen enkele duidelijkheid wat er met dat geld gebeurt, als je er niet van verzekerd bent dat die Palestijnen die het verhandelen, er beter mee af zijn in de zin van levensonderhoud dan kan je beter niet die handel beginnen.

quote:
Als we nou eens de extremisten uit de besluitvorming zouden verwijderen dan zou er heel goed een vreedzame palestijnse staat naast een vreedzame Israelische staat kunnen leven, met enorme voordelen voor beiden.
In principe eens maar je kan niet het politieke stelsel van andere landen zo maar gaan beinvloeden. Desalniettemin is het hopen dat Likoed en de linkse partijen samen iets kunnen ondernemen.

[..]

quote:
Ik zou ook graag zien dat Israel een wapenboycot krijgt totdat ze de mensenrechten respecteren.
Israel respecteert de mensenrechten, de controle en de geregelde aanvallen in Palestijnse gebieden zijn geen schending van mensenrechten, Israel heeft het recht zich te verdedigen en doet dat op een geoorloofde manier. De individuele misdaden van bepaalde soldaten staat volledig los van het beleid dat Israel als staat en als land nastreeft.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:54:27 #292
111528 Viajero
Who dares wins
pi_118619673
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:32 schreef DeParo het volgende:

[..]

[..]
_O-

Sorry hoor, maar als er een land is dat aan de lopende band liegt en zijn eigen bondgenoten schaadt dan is het wel Israel.

quote:
Ik zou niet weten waarom, Israel is een belangrijke bondgenoot en handelspartner, daarnaast hebben de nederzettingen geen permanente status en is er geen enkele reden om tot boycot over te gaan.

Grappig, dat zou hetzelfde zijn als de Verenigde Naties Nederland zou boycotten, omdat Nederland de Hedwigespolder niet onder water laat lopen haha :') :').
Dat is een onzinvergelijking, en dat weet je ook.

Ik ben pro-Israel, maar dat domme geblaat van jou zou me anti-Israel maken als ik niet beter zou weten.
pi_118619755
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:54 schreef Viajero het volgende:

[..]

_O-

Sorry hoor, maar als er een land is dat aan de lopende band liegt en zijn eigen bondgenoten schaadt dan is het wel Israel.
Daar heb ik anders nog helemaal niets van gemerkt.

[..]

quote:
Dat is een onzinvergelijking, en dat weet je ook.
Ik zie niet in wat daar onzinnig aan is maar misschien kan je het proberen uit te leggen.

quote:
Ik ben pro-Israel, maar dat domme geblaat van jou zou me anti-Israel maken als ik niet beter zou weten.
Ik betwijfel of je dat bent gezien de bovenstaande reacties, ja misschien als staat, maar je hebt je laten overbluffen door tegenstanders dat het huidige beleid niet te vertrouwen is.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:57:26 #294
111528 Viajero
Who dares wins
pi_118619800
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:48 schreef DeParo het volgende:

[..]

Slaat nergens op, ik zie geen enkel probleem met de zaak dat er producten uit die nederzettingen komen, het zijn onze vijanden niet en de nederzettingen hebben geen permanente status.

De nederzettingen hebben nog altijd de bedoeling om een voorwaarde te zijn voor vredesonderhandelingen, zonder vrede, is het niet aan de EU om die voorwaarde onderuit te halen.
Maar eerlijke informatie over waar die produkten vandaan komen is essentieel. wat jij ervan vindt boeit niet, je bent niet de dictator van Nederland. Dat is een keuze die de Nederlandse consument zelf moet maken.

het pleit trouwens echt niet voor je dat je het prima vindt dat Israel liegt tegen de Nederlandse consument. Figuren zoals jij die ALLES wat Israel doet verdedigen zijn een grote bron van antisemitisme.
pi_118619921
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:57 schreef Viajero het volgende:

[..]

Maar eerlijke informatie over waar die produkten vandaan komen is essentieel. wat jij ervan vindt boeit niet, je bent niet de dictator van Nederland. Dat is een keuze die de Nederlandse consument zelf moet maken.
Staat toch uit Israel, ik vind dat eerlijk genoeg, ik zou niet weten waarom er meer op zou moeten staan. Als je zoveel wilt lezen raad ik je aan langs een bibliotheek te gaan helemaal vol met teksten.

quote:
het pleit trouwens echt niet voor je dat je het prima vindt dat Israel liegt tegen de Nederlandse consument. Figuren zoals jij die ALLES wat Israel doet verdedigen zijn een grote bron van antisemitisme.
Ik zie niet wat ze nou exact liegen, maar misschien kan je dat uitleggen, volgens mij hebben we al eerder een genuanceerde discussie gehad dus je domme incorrecte beledigingen negeer ik maar.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 14:00:27 #296
111528 Viajero
Who dares wins
pi_118619922
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:56 schreef DeParo het volgende:

[..]

Daar heb ik anders nog helemaal niets van gemerkt.

[..]

[..]

Ik zie niet in wat daar onzinnig aan is maar misschien kan je het proberen uit te leggen.

[..]

Ik betwijfel of je dat bent gezien de bovenstaande reacties, ja misschien als staat, maar je hebt je laten overbluffen door tegenstanders dat het huidige beleid niet te vertrouwen is.
Het huidige beleid is ook niet te vertrouwen. Netanyahu is een gevaarlijke fascist die al zijn hele leven het vredesproces loopt te saboteren.

Ik betwijfel trouwens hoe pro-Israel jij bent, volgens mij zit je hier vooral extreem te trollen om antisemitisme uit te lokken.

Walgelijk :r
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 14:02:08 #297
pi_118620010
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:54 schreef DeParo het volgende:

In principe eens maar je kan niet het politieke stelsel van andere landen zo maar gaan beinvloeden.
_O- Je grote vriend Amerika doet niet anders.
pi_118620022
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 14:00 schreef Viajero het volgende:

[..]

Het huidige beleid is ook niet te vertrouwen. Netanyahu is een gevaarlijke fascist die al zijn hele leven het vredesproces loopt te saboteren.

Ik betwijfel trouwens hoe pro-Israel jij bent, volgens mij zit je hier vooral extreem te trollen om antisemitisme uit te lokken.

Walgelijk :r
Iemand die Netanyahu een fascist noem ik niet serieus. Zelfs gevaarlijk gaat te ver, ik ben geen fan van zijn harde beleid of houding, maar het is duidelijk dat je weinig verstand hebt van wat daar gebeurt en je puur door sentimenten laat leiden.

Verder hoef ik opnieuw niet in te gaan op domme incorrecte beschuldingen. Ga jezelf maar bekijken.
pi_118620032
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 14:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

_O- Je grote vriend Amerika doet niet anders.
Dat recht hebben ze :) :).
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 14:02:59 #300
111528 Viajero
Who dares wins
pi_118620060
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 14:02 schreef DeParo het volgende:

[..]

Iemand die Netanyahu een fascist noem ik niet serieus. Zelfs gevaarlijk gaat te ver, ik ben geen fan van zijn harde beleid of houding, maar het is duidelijk dat je weinig verstand hebt van wat daar gebeurt en je puur door sentimenten laat leiden.

Verder hoef ik opnieuw niet in te gaan op domme incorrecte beschuldingen. Ga jezelf maar bekijken.
Rot een eind op, vuile antisemiet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')