5000 topics gingen je voor en 5000 keer werd er eerder om deze grap gelachen.quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:44 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
5000 topics gingen je voor en 5000 keer werd er eerder om deze grap gelachen.
Tong80 = tof
bepaal jij datquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:44 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Tong80 = tof
Ja, problemen mee? Anders vuilnisbakken gaan koppen.quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:46 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ja, problemen mee? Anders vuilnisbakken gaan koppen.
Zo goed?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:51 schreef Tchock het volgende:
Computerprobleem. Maar iemand anders moet 'm dat vertellen, want hij heeft mijn posts geblokkeerd
Ik kan de hele titel niet lezen op mobielquote:
hier ook wel mee eensquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:51 schreef Tchock het volgende:
Computerprobleem. Maar iemand anders moet 'm dat vertellen, want hij heeft mijn posts geblokkeerd
Hier gaat mijn stem ook naar toequote:
Nou het is: Nomineer hier je user voor de Kutste User Award 2012quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:53 schreef smitjew het volgende:
[..]
Ik kan de hele titel niet lezen op mobiel. ik las nomineer dus dacht kies mij
Dat mag nog wel een keer gequote worden.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:51 schreef Tchock het volgende:
Met dichte rolluiken aub.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
computerprobleem mag ook wel door een raam vallen inderdaad.
Neequote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:59 schreef JennaSometimes het volgende:
Zijn we niet allemaal op een manier een kutuser. Ik nomineer iedereen.
Ja maar ik wilde laten weten dat ik jou nooit zou nomineren.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar het gaat toch om wie je wel nomineert?
Dat is liefquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja maar ik wilde laten weten dat ik jou nooit zou nomineren.
Wat voor award vind je zelf dat je verdient?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:38 schreef missrose. het volgende:
Ik nomineer mezelf. Ik verdien wel een award vind ik.
Maak niet uit, als ik er maar eentje krijg.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:40 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Wat voor award vind je zelf dat je verdient?
Bij dezen de blanco award 2012quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:02 schreef missrose. het volgende:
[..]
Maak niet uit, als ik er maar eentje krijg.
quote:2012
- missrose. -
Aah danku danku, ik wil graag iedereen bedanken die op mij gestemd heeft en natuurlijk Seksgod_beta.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:05 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Bij dezen de blanco award 2012
[..]
quote:
De bloed jeweet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:38 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
vogeltjesdans haalt me nu al de fucking bloed onder me nagels vandaan
Je vergeet Jezus...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:33 schreef missrose. het volgende:
[..]
Aah danku danku, ik wil graag iedereen bedanken die op mij gestemd heeft en natuurlijk Seksgod_beta.
Hmzzz, de meeste users die ik niet zo mag lijken me eigenlijk best kneusjes IRL. Jij bent een vd weinigen waarvan ik dat niet zeker denk te weten.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:52 schreef SuperwormJim het volgende:
Black-beauty-babe, maar dat is logisch.
Ik twijfelde nog over computerprobleem, maat dat is gewoon een kneus.
Jij ja.quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:52 schreef SuperwormJim het volgende:
Black-beauty-babe, maar dat is logisch.
Ik twijfelde nog over computerprobleem, maat dat is gewoon een kneus.
Ik weet ook niet meer hoe ze heet, maar die nomineer ik ookquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoe heet dat wijf met die obsessie voor die Bollywood-knurft ook alweer? Die nomineer ik.
JESUS CHRIST SUPAHSTAHHHHquote:
Valt niks tegen in te brengen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:44 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Tong80 = tof
Wat is inddquote:
Vind ik niet erg van een Duitslandfan. Ben er dan zelfs trots op.quote:
Nee iedere vrouw is een kuthoer. Je haalt dingen door elkaar.quote:
Praat je weer tegen de spiegel ?quote:
Ik zat al te denken, waar blijft Yvonne.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoe heet dat wijf met die obsessie voor die Bollywood-knurft ook alweer? Die nomineer ik.
Dat heb ik ook bij SuperwormJim. Volgens mij gaat ie braaf iedere zondagochtend naar zijn oma, en eten ze samen een bisquitje bij de thee.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:55 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Hmzzz, de meeste users die ik niet zo mag lijken me eigenlijk best kneusjes IRL. Jij bent een vd weinigen waarvan ik dat niet zeker denk te weten.
Ben je me nu weer aan het stalken tong?quote:
Ik ging gewoon het rijtje af en heb op iedereen gereageerd die me nomineerde. Je bent dus niet uniek. En dat je mij hebt genomineerd voelt aan als een eer. Dan doe ik toch iets met je.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 08:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ben je me nu weer aan het stalken tong?
Of kun je er gewoon niet tegen dat ik jou genomineerd heb?
Sorry, ik heb mn post al geëdit. Ik was een woordje vergeten. Maar als je goed had gekeken, had je gezien dat ik Black-beauty-babe heb genomineerd. Jij bent namelijk niet kut, maar gewoon sneu. Sorryquote:Op zaterdag 21 juli 2012 08:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ging gewoon het rijtje af en heb op iedereen gereageerd die me nomineerde. Je bent dus niet uniek. En dat je mij hebt genomineerd voelt aan als een eer. Dan doe ik toch iets met je.
En jij bent gewoon ronduit zieligquote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Sorry, ik heb mn post al geëdit. Ik was een woordje vergeten. Maar als je goed had gekeken, had je gezien dat ik Black-beauty-babe heb genomineerd. Jij bent namelijk niet kut, maar gewoon sneu. Sorry
Je hoeft je niet te verontschuldigen. Ik begrijp je wel. Is altijd moeilijk als je je meerdere moet erkennen. Genialiteit is niet iedereen gegeven. Salieri vermoorde niet voor niets Mozart.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:01 schreef SuperwormJim het volgende:
Jij bent namelijk niet kut, maar gewoon sneu. Sorry
tong80 een nieuweling noemenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
En jij bent gewoon ronduit zielig![]()
Nooit eens aardig tegen andere doen, elke nieuweling zijn topics de grond in stappen dat soort sneue taferelen. echt serieus gozer als je alleen zo kan posten, post dan lekker niet
tong80 is en blijft nieuw.quote:
Ach meid toch, het is me allemaal wat.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
En jij bent gewoon ronduit zielig![]()
Nooit eens aardig tegen andere doen, elke nieuweling zijn topics de grond in stappen dat soort sneue taferelen. echt serieus gozer als je alleen zo kan posten, post dan lekker niet
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ach meid toch, het is me allemaal wat.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga nu maar slijmen bij de modjes en roddelen in jouw SC.
Gr gr
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:45 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Wietparkiet, hij is nu irritant geworden
Ik zeg niks over jou in FB ?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Doe je toch altijd in FB.
Tuurlijk spytool schijnheilige.
Jij bent over het algemeen een nare goblin.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
monopoly. omdat ontwikkelt tot nare onz goblin.
holmaatje monopoly alert.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik zeg niks over jou in FB ?
[..]
Jij bent over het algemeen een nare goblin.
Even rustig worden... Tel even tot tien!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:47 schreef wietparkiet het volgende:
Ga het verdomme eens leren![]()
het is wietparkiet niet Wietparkiet WietParkiet WiEtPaRkIeT
Boe fucking hoeeeee.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:47 schreef wietparkiet het volgende:
Ga het verdomme eens leren![]()
het is wietparkiet niet Wietparkiet WietParkiet WiEtPaRkIeT
Wat ben je chagrijnig, schatje. Slecht geslapen?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik zeg niks over jou in FB ?
[..]
Jij bent over het algemeen een nare goblin.
ongesteld.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat ben je chagrijnig, schatje. Slecht geslapen?
Niet geslapenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hommoquote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=hommoquote:
Ik doe niet aan MMORPG hoor.quote:Someone who is so into the MMORPG he or she plays that they neglect the various aspects of their real life.
Ik had wel een potje world of warcraft met je willen spelenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:58 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=hommo
[..]
Ik doe niet aan MMORPG hoor.
quote:
Het is net een woestijnslang. Vernieuwd zich elk seizoen.quote:
Ik wordt ?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:15 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Als ik gekozen wordt dan zie ik dat als een grote eer, dus stem op mij
Dat zegt het grootste stuk zuurdezem van Fok!quote:
hahaha je nomineerde jezelf hehehehehequote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:43 schreef TripleS het volgende:
Ik nomineer Triples. Wat kan zij een kut topics openen _O
quote:
geen wonder dat hij niet vooruit komt op zijn fietsquote:
hahaquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:07 schreef jantjevertonghen het volgende:
Moderators???? Laat van u horen??? Ben niet erg blij met het zwartmaken van mijn naam door replay
Erg grappihquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:49 schreef CytiseChromatique het volgende:
DrDentz. Niet dat hij kut is, maar hij is de enige die ik ken.
En jij bent een triest figuur dat meteen met doodsverwensingen strooit, dus jij zult waarschijnlijk eerder een permban krijgen dan ik.quote:Op donderdag 26 juli 2012 04:17 schreef Quotidien het volgende:
Madame_Paon
Ze heeft het zelf niet door en men laat haar maar in die waan met de wetenschap dat ze verzuurd de hele dag thuis zit, maar voor een permban teken ik.
Dan weet jij meer dan ik. Je hebt mijn post ook gereported zeker? Dat doe je namelijk ook altijd bij iedereen die je tegenspreekt, voorspelbaar als je bent.quote:Op donderdag 26 juli 2012 04:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En jij bent een triest figuur dat meteen met doodsverwensingen strooit, dus jij zult waarschijnlijk eerder een permban krijgen dan ik.
Ik heb één post van je met een doodsverwensing gereported, dus ik report alles?quote:Op donderdag 26 juli 2012 04:31 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dan weet jij meer dan ik. Je hebt mijn post ook gereported zeker? Dat doe je namelijk ook altijd bij iedereen die je tegenspreekt, voorspelbaar als je bent.
Nee, niet alleen bij mij, half FOK!. Ik lurk overal wel een beetje en jouw posts kun je vergelijken met een soort kwaadaardig virus, het breidt zich snel uit.quote:Op donderdag 26 juli 2012 04:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb één post van je met een doodsverwensing gereported, dus ik report alles?![]()
Lul niet zo dom.
Neem een abo, dan kun je mijn posts verbergen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 04:34 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nee, niet alleen bij mij, half FOK!. Ik lurk overal wel een beetje en jouw posts kun je vergelijken met een soort kwaadaardig virus, het breidt zich snel uit.
Je moet die attitude van je gewoon eens droppen, dan ben ik tevreden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 04:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Neem een abo, dan kun je mijn posts verbergen.
Anders moet je er maar gewoon mee dealen. Ik vind ook meerdere users ontzettend kut.
Geen zorgen, ik gebruik ook wel eens een kut hoorquote:
Rot op sukkelquote:Op donderdag 26 juli 2012 05:14 schreef GGMM het volgende:
Ik vind niemand kut. Je online ergeren aan mensen is sowieso een beetje raar.
hoiquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:48 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
Het verrast me dat ik nog niet voorbij ben gekomen
/carequote:Op donderdag 26 juli 2012 19:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hij vond mijn buik sexy, dus niet haten op hem.
/carequote:Op donderdag 26 juli 2012 19:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
/care![]()
en iedereen mag zo zijn eigen mening hebben
Nomineer mij eensquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
JONGE, IK ZEI TOG DA IK OP SCHAKEN ZAT, ohja pics van je zus svpquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:52 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
doosopwielen, die kerel denkt dat ie mijn zusje aan kankerel kent nog niet haar trappen in zijn gezicht
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 02:07 schreef computerprobleem het volgende:
gelukkig word ik niet genomineerd, niemand zou een nobel persoon als ik nomineren voor zo'n laag, waardeloos awart
gr gr
hij heeft je wel een beetje boos gemaakt hequote:Op vrijdag 27 juli 2012 02:46 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
IJV
Na 5 minuten ben ik hem al spuugzat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |