En jij bent een triest figuur dat meteen met doodsverwensingen strooit, dus jij zult waarschijnlijk eerder een permban krijgen dan ik.quote:Op donderdag 26 juli 2012 04:17 schreef Quotidien het volgende:
Madame_Paon
Ze heeft het zelf niet door en men laat haar maar in die waan met de wetenschap dat ze verzuurd de hele dag thuis zit, maar voor een permban teken ik.
Dan weet jij meer dan ik. Je hebt mijn post ook gereported zeker? Dat doe je namelijk ook altijd bij iedereen die je tegenspreekt, voorspelbaar als je bent.quote:Op donderdag 26 juli 2012 04:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En jij bent een triest figuur dat meteen met doodsverwensingen strooit, dus jij zult waarschijnlijk eerder een permban krijgen dan ik.
Ik heb één post van je met een doodsverwensing gereported, dus ik report alles?quote:Op donderdag 26 juli 2012 04:31 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dan weet jij meer dan ik. Je hebt mijn post ook gereported zeker? Dat doe je namelijk ook altijd bij iedereen die je tegenspreekt, voorspelbaar als je bent.
Nee, niet alleen bij mij, half FOK!. Ik lurk overal wel een beetje en jouw posts kun je vergelijken met een soort kwaadaardig virus, het breidt zich snel uit.quote:Op donderdag 26 juli 2012 04:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb één post van je met een doodsverwensing gereported, dus ik report alles?![]()
Lul niet zo dom.
Neem een abo, dan kun je mijn posts verbergen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 04:34 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nee, niet alleen bij mij, half FOK!. Ik lurk overal wel een beetje en jouw posts kun je vergelijken met een soort kwaadaardig virus, het breidt zich snel uit.
Je moet die attitude van je gewoon eens droppen, dan ben ik tevreden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 04:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Neem een abo, dan kun je mijn posts verbergen.
Anders moet je er maar gewoon mee dealen. Ik vind ook meerdere users ontzettend kut.
Geen zorgen, ik gebruik ook wel eens een kut hoorquote:
Rot op sukkelquote:Op donderdag 26 juli 2012 05:14 schreef GGMM het volgende:
Ik vind niemand kut. Je online ergeren aan mensen is sowieso een beetje raar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |