SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)![]()
Misschien.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Was ik dat niet?
en vertonghen staat er nu op voor 25k al..
quote:
Ja, hij gaat van de Serie A naar de Serie B. Overigens krijg ik nu Kanu in een gold packquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eerste steal, omdat jij het was
@DarkSonic dat is ook wel een van de slechste
ach, ik heb weer even genoeg contractenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, hij gaat van de Serie A naar de Serie B. Overigens krijg ik nu Kanu in een gold pack
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:40 schreef Maver24 het volgende:
HAHAHA ik ga helemaal stuk
die Cole van Lille is ineens te vinden in allerlei verschillende vormen
EA FAIL big time !!!
Que?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:40 schreef Maver24 het volgende:
HAHAHA ik ga helemaal stuk
die Cole van Lille is ineens te vinden in allerlei verschillende vormen
EA FAIL big time !!!
jawel daar is tie ook,quote:
Ja sorry deed iets verkeerd. Alleen shiny en non-shinyquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:45 schreef Maver24 het volgende:
[..]
jawel daar is tie ook,
gewoon CAM doen en dan Liverpool en nationaliteit england, geen bin ofzo
yepquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:46 schreef marcie216 het volgende:
is de discard value van die oranje Cole toevallig ook 10k?
Denk het wel, staan ook bedragen van 20k op nu. Lijkt me wel grappig als ze het terugzetten, dan ben je genaaidquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:46 schreef marcie216 het volgende:
is de discard value van die oranje Cole toevallig ook 10k?
Ik keek 3 min geleden bij tot max 3500 en de eerste was over 14 minutenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:54 schreef Geluidssysteem het volgende:
WHOOP WHOOP WHOOOOOP,
[ afbeelding ]
BINquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik keek 3 min geleden bij tot max 3500 en de eerste was over 14 minuten
Of was het bin?
ik kan het wel doen, weet niet of je mij betrouwbaar genoeg vindt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kan een betrouwbare PS3'er mij even een tradeoffer sturen zodat ik mijn Vertonghen voor 20k erop kan zetten?![]()
433 nog 10 min, BIN 80k ()
Team: FCBALOPHETDAK
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ik kan het wel doen, weet niet of je mij betrouwbaar genoeg vindt.
ik stuur je er nu een met een santos badge.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Wel even zeggen wat je trade offert.
De eerste plek waar je kijkt, twitter, bracht geen uitkomst natuurlijk. Hopelijk bent u niet al te vermoeid na deze barre zoektocht.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:00 schreef vandermar het volgende:
Bedankt mannen. Mijn steun en toeverlaat in deze tijden waar ik geen link kan vinden
Nee zeer zeker niet, jonkman! Ik dank u voor uw nederige bijdrage!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
De eerste plek waar je kijkt, twitter, bracht geen uitkomst natuurlijk. Hopelijk bent u niet al te vermoeid na deze barre zoektocht.
Baas als iemand hem in 1 seconde koopt, wat niet gaat gebeuren maar tochquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:02 schreef marcie216 het volgende:
isgoed
100k BIN staat hij op, 150 startprice wacht even
FC DBS is mijn clubnaam
Is hij shiney?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ga hem misschien wel halen, nog nooit meegespeeld
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:06 schreef marcie216 het volgende:
Graag gedaan
En Vertonghen staan er al 2 op voor 13k
80 volgens de lijst. Koop even die MOTM versie danquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Welke Cole had er nu uit moeten komen? De Liverpool versie met 80 of 81 overal? Ik pik nu de 81 rated versie voor 2.2k op
de 80quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Welke Cole had er nu uit moeten komen? De Liverpool versie met 80 of 81 overal? Ik pik nu de 81 rated versie voor 2.2k op
Geen idee, wat wel zeker is dat EA zit te blunderen. Bij Lille zijn er nu ineens 80 (nonshiny), 81 shiney en MOTM Cole's en bij Liverpool 80 en 81quote:
Wat bedoel je met dat laatste?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Geen idee, wat wel zeker is dat EA zit te blunderen. Bij Lille zijn er nu ineens 80 (nonshiny), 81 shiney en MOTM Cole's en bij Liverpool 80 en 81
Zullen ze wel aanpassen inderdaad, die mensen met een MOTM straks genaaid
Asamoah verkocht
400 coins, ben benieuwd hoeveel DarkSonic dan krijgt
[ afbeelding ]
Voor hoeveel die Up die jij kreeg gaatquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dat laatste?
Volgens mij zijn alle NIF Coles gewoon veranderd in de MOTM en als die wordt verkocht wordt die een 81 rated UP.
Er betalen mensen 10K+ voor de MOTM dus dat zou dan wel grappig zijnquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dat laatste?
Volgens mij zijn alle NIF Coles gewoon veranderd in de MOTM en als die wordt verkocht wordt die een 81 rated UP.
Ik ben een uurtje geleden een Vertonghen voor 2k misgelopenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:15 schreef marcie216 het volgende:
kaktyfus een vela voor 1k voor mijn neus weg
IK HAD ER 1 VOOR 2k HAHAHAHHA.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik ben een uurtje geleden een Vertonghen voor 2k misgelopen
Er zijn nu meer 81 rated Coles van Liverpool, ik heb er 1 op gezet voor 150 SP en 1 voor 7.9k BIN. Nu staat er wel 1 op voor 7.7k BINquote:
Ja maar jij speelt xbox en gekkeg nietquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:18 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
IK HAD ER 1 VOOR 2k HAHAHAHHA.
[ afbeelding ]
Nou en, gaat er om dat ik hem wel voor die prijs hebquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja maar jij speelt xbox en gekkeg niet
Nou, leuk.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:21 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nou en, gaat er om dat ik hem wel voor die prijs heb.
Kom jij met je 80k aanquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik ben een uurtje geleden een Vertonghen voor 2k misgelopen
Behhh, ze staan er al voor BIN <10k op![]()
waar en wanneer?quote:
Giggs is een Welshman?quote:
oh, my badquote:
Ja, maar omdat er op de Olympische spelen geen engeland, wales, noord ierland, schotland is mag hij meedoen. Op de OS gaat het om groot brittanie!quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nu de enige silver Traore op de markt, ik heb hem vanmiddag nog voor 750c opgepikt dus ik ben benieuwd of ik hem voor meer kan verkopen
EDIT: o nee ik keek bij de verkeerde club!
wat is er mis aan?quote:
new kidsquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:08 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb zin om een film te kijken. Iemand een aanrader?
The Muppetsquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:08 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb zin om een film te kijken. Iemand een aanrader?
the raid is FOCKING hardquote:
The Girl with the dragon Tattoo, Avengers, the Expendables.quote:
nee want je geeft mij eenquote:
Je eerste suggestie was faal van de eerste klassequote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:14 schreef marcie216 het volgende:
[..]
nee want je geeft mij eenomdat ja al iets gezien hebt
ja maar het ging om dequote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je eerste suggestie was faal van de eerste klasse. Die tweede was wel grappig
stream ?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:18 schreef Maver24 het volgende:
Neymar krijgt toch een aardige hand in zijn nek
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:14 schreef marcie216 het volgende:
even een vraagje : als je een voetbalshirt koopt, en je doet hem in de was, kan er dan nog bedrukking op?
BBC1 man.quote:
quote:
Noem eens een gouden keeper met de leeftijd die is toegestaanquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom staat er een 66 rated GK in het doel bij GBR?
Dat EA die keeper 66 rating geeft wil nog niet zeggen dat dat ook in het echt zo isquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom staat er een 66 rated GK in het doel bij GBR?
Welke leeftijd is toegestaan dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Noem eens een gouden keeper met de leeftijd die is toegestaan
Is dat alleen bij keepers zo, want er staan nu toch wel spelers in die ouder zijn dan 23?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
shall be born on or after 1 January 1989.
er mogen een paar dispensatiespelers mee.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is dat alleen bij keepers zo, want er staan nu toch wel spelers in die ouder zijn dan 23?
De ploegen mogen 3 dispensatiespelers hebben. Wat ik vergat te zeggen is dat de leeftijd geldt voor het punt waarop de kwalificatie begintquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is dat alleen bij keepers zo, want er staan nu toch wel spelers in die ouder zijn dan 23?
3 dispensatie spelers, maar is dit al voor de spelen?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, dan is Steele de keeper met de hoogste rating die daaraan voldoet denk ikquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
De ploegen mogen 3 dispensatiespelers hebben. Wat ik vergat te zeggen is dat de leeftijd geldt voor het punt waarop de kwalificatie begint
quote:
quote:
Kernautistquote:
Je snapt hem niet eens geloof ikquote:
Boeit me ook niet, het ging erom dat ik Thanks tegen Thorb zeiquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je snapt hem niet eens geloof ik
Ik heb vanmiddag 1 van mijn hoogtepunten dit jaar bereikt met een Maikon Leite in een silver Jumbo (toen ik Marlos kreeg was hij 200k+)quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:40 schreef Maver24 het volgende:
Net even 10 zilveren pakjes geopend van 3750.Gelukkig zijn de contracten enzo wel redelijk duur op dit moment dus kan je aardig wat terugkrijgen. Verassend leuke spelers eruit gehaald
GK 74 Mignolet
ST 74 Van Wolfswinkel 4-1-2-1-2
RW 73 Labyad
LW 73 Tshabalala
LB 70 Guilherme Santos (had ik aantal weken geleden willen hebben toen die IF was)
ST 71 Ben Sahar 4-4-2
mijn duurste zilveren braziliaan was Neto Berolaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag 1 van mijn hoogtepunten dit jaar bereikt met een Maikon Leite in een silver Jumbo (toen ik Marlos kreeg was hij 200k+)
Ik heb de helft van mijn 5k packs ook al geopend, op Ozil, Kanu (de silver) en een squad fitness na was het niet veel. Helaas had ik ook slechts 1 4 atb formatie kaart
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:40 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Boeit me ook niet, het ging erom dat ik Thanks tegen Thorb zei
Oke?quote:
quote:
je bedoeld welke landen of welke spelers van die landen ??quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waar kun je vinden wie er allemaal meegaan naar de Olympische Spelen? Senegal doet ook mee maar Kandji zal wel niet meegaan
Die hebben zich niet gekwalificeerd. Weet ook niet precies hoe dat zit, iets met het EK under 21 yearsquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:57 schreef detennismaster het volgende:
Waarom doet Nederland eigenlijk niet mee?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waar kun je vinden wie er allemaal meegaan naar de Olympische Spelen? Senegal doet ook mee maar Kandji zal wel niet meegaan
http://www.fifa.com/mensolympic/index.htmlquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eigenlijk allebeiquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
je bedoeld welke landen of welke spelers van die landen ??
Nederland verloor in de play-offs van Oekraine (voor het EK) en werd daardoor uitgeschakeld. Anders moesten ze op het EK nog laatste 4 (of 3?) halen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:57 schreef detennismaster het volgende:
Waarom doet Nederland eigenlijk niet mee?
Ja, voordat de spelen beginnenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:01 schreef Maver24 het volgende:
Woensdag begint het toernooi trouwens al in London
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:03 schreef Thorb het volgende:
@DarkSonic hier staan trouwens alle selecties
http://www.fifa.com/mensolympic/teams/index.html
Feeeeestjequote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:11 schreef n0ir het volgende:
Vanavond weer eens wat clubs (rot op met je clubsspam) rocken op de xbox? Par-tay!
maps.google.nlquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:23 schreef marcie216 het volgende:
heeft iemand een site waar je een route kan maken, waar dan bij staat hoeveel km dat is?
9292ov.nlquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:23 schreef marcie216 het volgende:
heeft iemand een site waar je een route kan maken, waar dan bij staat hoeveel km dat is?
thanks even bekijkenquote:
thanks die heeft geholpen. Heb nu een rondje van 2,7kmquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Probeer deze anders even:
http://www.runnersworld.nl/routes/nieuw.html
Ook eens kijkenquote:
zipcode doet hij nietquote:
Weet ik niet of ik dat heb ingevuld.quote:
Nee, alleen dikker.....quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:53 schreef marcie216 het volgende:
VDM, ben je al afgevallen sinds jij hard loopt?
Hoezo alleen dikkerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, alleen dikker.....
Ik doe het niet zo vaak maar ik val meer af door fitness omdat ik dat meer doe maar dan kom ik ook spiermassa aan dus dan gaat het niet zo snel hé
Je duhquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoezo alleen dikker? Je verbrand als het goed is toch calorieen?
En bij dat fitness, ja klopt maar dan verbrand je toch wel vet?
waarom zeg je dan dikkerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je duhben je noob ofzo
als je beweegt dan verbrand je.
Omdat hij er spiermassa bij krijgt toch teringquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
waarom zeg je dan dikker
En dat is onzin, als je beweegt verbrand je bijna nooit vet
Ik zeg niet dat je altijd vet verbrand toch? En sowieso ben ik altijd sarcastisch dus dat had je kunnen wetenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
waarom zeg je dan dikker
En dat is onzin, als je beweegt verbrand je bijna nooit vet
Dan word je niet dikkerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:00 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Omdat hij er spiermassa bij krijgt toch tering
Huuuuh1?!1?!!1?!1?2?21?!1@@@@?1?!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:00 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Omdat hij er spiermassa bij krijgt toch tering
Dat kan welquote:
klopt ja, en dat sarcasme weet ik nooit bij jou. Je zegt net : Als je beweegt, verbrand je?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je altijd vet verbrand toch? En sowieso ben ik altijd sarcastisch dus dat had je kunnen wetenVet is een reserve en dat verbrand je pas nadat je een bepaald stofje hebt verbrand en meestal duurt dat een kwartier.
Ja, als je beweegt dan verbrand je. Als je je hele leven op je reet zit dan alsnog verbrand je, alleen als je dingen in gaat nemen dan verbrand je minder dan dat er binnen komtquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:01 schreef marcie216 het volgende:
[..]
klopt ja, en dat sarcasme weet ik nooit bij jou. Je zegt net : Als je beweegt, verbrand je?
You don't sayquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:02 schreef marcie216 het volgende:
Dikker is meer vet. En als je kracht + beweging doet, gaat je vet weg. Komt geen vet bij hoor
ja dat snap ik ook allemaal wel.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, als je beweegt dan verbrand je. Als je je hele leven op je reet zit dan alsnog verbrand je, alleen als je dingen in gaat nemen dan verbrand je minder dan dat er binnen komt
Ja maar als je genoeg kracht doet, en daarna Cardio, hef je het zo goed als helemaal op, of je moet absurd slecht etenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
You don't say
Je krijgt vet door veel koolhydraten en suikers.
Ik eet uit bed een shakeje daarna een stuk fruit en daarna het avond eten. Na het avond eten fruit en nu toevallig crackers met brie wat niet echt goed is maar carequote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:04 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja maar als je genoeg kracht doet, en daarna Cardio, hef je het zo goed als helemaal op, of je moet absurd slecht eten
Bundesliga met Lukaku en Agbonlawhore?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:04 schreef vandermar het volgende:
Budget bundesliga team met Lukaku en Agbonlahor in de spitsMarin is een CAM
Marin is een CAM en speelt nu voor Chelseaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Bundesliga met Lukaku en Agbonlawhore?? Dat is vast goed voor de chemistry.
4* skiller toch? Hoe duur is de Chelsea versie?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Marin is een CAM en speelt nu voor Chelsea
Geen idee, niet al te duur denk ik!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:06 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
4* skiller toch? Hoe duur is de Chelsea versie?
Ja, geen up.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:11 schreef DannyDeko het volgende:
En vertonghen transfer? Zo ja linkje?
Ik ga bijna de grens over (:
Ja, geen drol waard thoquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:11 schreef DannyDeko het volgende:
En vertonghen transfer? Zo ja linkje?
Ik ga bijna de grens over (:
Gaan eruit voor 5kquote:
okquote:
UI na aperquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:23 schreef RavioliPunch het volgende:
Gold packs zijn echt nep trouwens, 81 rated CVM was de beste speler die ik kreeg
Beter dan dat geneuzel wat jij hier altijd plaatstquote:
We posten niet eens foto'squote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Brr3ezaHh T0ppickk #128 Barely legal!
Hier maar lekker foto'tjes neerzetten
sarcasmequote:
Daar moet ik dan weer geassocieerd mee wordenquote:
Dit keer niet!quote:
Begin er dan zelf meequote:
Nou.. Niet liegen ehquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Waarom zou ik weg moeten? Ik ben nooit vervelend.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Waarom zou ik weg moeten? Ik ben nooit vervelend.
niet normaal.quote:
nee hequote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niet normaal.
en relaxt Rijst, ik ga volgende week wel denk ik, echt geen zin dit weekend
Dikzakkkquote:
Da's 3d toch?quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Da's 3d toch?
Die shit is trippy
Nee we hadden geen zin om zo ver te rijdenquote:
Wtfquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:41 schreef vandermar het volgende:
Ferdinand, IF Shawcross of Terry centraal achterin?
Ok, Terry omdat ik het een baas vind
lolol kquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
[..]
Nee we hadden geen zin om zo ver te rijden![]()
Wayne Bridge toggggquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:41 schreef vandermar het volgende:
Ferdinand, IF Shawcross of Terry centraal achterin?
Ok, Terry omdat ik het een baas vind
Bedankt dat ik ook mee mag doen, eerst laten mijn matties mij al stikken met de bioscoop omdat er een paar tegenstribbelden en in groningen wilden kijken en nu ditquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:43 schreef n0ir het volgende:
Rijst, Thor en Geluids laten we clubben en 5000 punten halen met FC Brigadier
Sorry dat ik niet alle randoms opnoem die ooit eens 2 potjes mee hebben gespeeld maar je bent van harte welkom vrind!!!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bedankt dat ik ook mee mag doen, eerst laten mijn matties mij al stikken met de bioscoop omdat er een paar tegenstribbelden en in groningen wilden kijken en nu dit
Nee dank jequote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:45 schreef n0ir het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet alle randoms opnoem die ooit eens 2 potjes mee hebben gespeeld maar je bent van harte welkom vrind!!!
Neh, heb nu geen zin in clubsquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:43 schreef n0ir het volgende:
Rijst, Thor en Geluids laten we clubben en 5000 punten halen met FC Brigadier
Komt voor de bakker chef!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee dank je [ afbeelding ] Maar je moet mij wel even een invite voor de nieuwe club sturen voor als ik eens mee wil doen
BOOEEEHH!!!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Neh, heb nu geen zin in clubs.
quote:
Jij zegt altijd 'DONDER OP MET JE CLUBS' of iets in die richtingquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:47 schreef vandermar het volgende:
[..]echt wel maar nu kan het niet want de tv is bezet en heb geen zin in nacht werk
Fuck Beckham, ik wil Vidic achterin
Sarcasme man, en dan heb ik het over ps3 clubs!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:48 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jij zegt altijd 'DONDER OP MET JE CLUBS' of iets in die richting..
Ik heb pas 1 potje met jou clubs gespeeld denk ikquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sarcasme man, en dan heb ik het over ps3 clubs!
Nee man, wel 5 ofzo. Eerste potje werd ik toen gekicktquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:51 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik heb pas 1 potje met jou clubs gespeeld denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |