Ik ben gek op sliertenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:56 schreef freecell het volgende:
Haha, jij liever dan ik Borisz
Niet zo gek op noedels.
Ik heb net noodles gemaaktquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben gek op slierten. zowel noodles(alle soorten en maten) als spaghetti, tagliatelle(ook wel overige pasta's) kan dat echt blijven eten.
.
Stickerboek, goed ideequote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Hello Kitty en roze is echt de combinatie, echt! Loop een speelgoedzaak in en je kan uitzoeken
Een stickerboek vinden de meeste 3-jarigen helemaal gaaf
Lidl? Of toch Aldi? Kan ze niet op de website vindenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:07 schreef freecell het volgende:
Ik zag vandaag bij de LIDL knalroze hello Kitty dekbedovertrekken voor kinderbedden
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:00 schreef Isabeau het volgende:
Sun, alles gaat goed hier! Gisteren lekker naar de sauna geweest
Niet echt veel nieuws van dit front. Niet zwanger, gewoon zelfde relatie & baan, nog steeds te dik en nog steeds veel op Fok!.
*boks!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben gek op slierten. zowel noodles(alle soorten en maten) als spaghetti, tagliatelle(ook wel overige pasta's) kan dat echt blijven eten.
.
Mooi zo.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Hi SunFijn te lezen dat t goed met je gaat en gefeliciteerd met t afronden van je opleiding!
Ik heb sinds 1,5 maand een nwe baan en behalve het 's nachts opstaan (zodat ik doordeweeks niks leuks kan plannen) heb ik t er goed naar mn zin. Grappige gezellige mensen werken er
Mwoah.. ben bang dat mijn papiertje een stuk minder waard is dan die van jouquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
't is ff werke maar dan hedde gij ook wa
Ja, sorry voor het misverstand.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mooi zo.
Maarehh.. ik moet nog een jaar hoorEen Masters degree krijg je niet zomaar ff ben ik wel achter
![]()
oooh nou n jaar is zo gebeurdquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mooi zo.
Maarehh.. ik moet nog een jaar hoorEen Masters degree krijg je niet zomaar ff ben ik wel achter
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |