quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb jij het een beetje leuk daar?
Wanneer begint Castlefest?
Fijn dat het zo'n mooie dienst was. Mooie afsluiting.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen![]()
Gistermiddag begrafenis gehad en dat was heel mooi. Mijn dochter en ik hebben over de hele uitvaart zo'n goed gevoel. We weten zeker dat haar vader heel tevreden is. En dat is geen inbeelding!
Ik liep op mn laatste loodjes gisteren. Wat een verschrikkelijke pijn in mijn botten en op mn huid.
Maar het gaat elke dag weer een stukje beter. Vannacht voor het eerst meer dan 5 uurtjes geslapen dus ik voel me redelijk fit.
Ik wens jullie allen een fijne dag.
Wat fijn dat het zo'n mooie middag was, dat zal echt een fijn gevoel zijn voor jullie beiden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen![]()
Gistermiddag begrafenis gehad en dat was heel mooi. Mijn dochter en ik hebben over de hele uitvaart zo'n goed gevoel. We weten zeker dat haar vader heel tevreden is. En dat is geen inbeelding!
Ik liep op mn laatste loodjes gisteren. Wat een verschrikkelijke pijn in mijn botten en op mn huid.
Maar het gaat elke dag weer een stukje beter. Vannacht voor het eerst meer dan 5 uurtjes geslapen dus ik voel me redelijk fit.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen![]()
Vet. Deze trouwens ookquote:
Jij ook!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen![]()
Goeiemorgen allemaal!quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:52 schreef Moeraskat het volgende:
goedemorgen alweer![]()
prachtig weer hieriemand plannen voor deze zondag?
Ja ik ga naar mijn familie vandaag, lekker vlaai vreten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:52 schreef Moeraskat het volgende:
goedemorgen alweer![]()
HA! Hier is het heerlijk weer.quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:52 schreef Moeraskat het volgende:
goedemorgen alweer![]()
Volgende week moet ik er ook één bezoeken helaas. De begrafenis van de vader van een vriend.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niemand is dol op begrafenissen, is altijd zeer treurig. Maar ja, je ontkomt er niet aan.
Ik werk veel en vooraal ook stomme uren. Heel veel avonddienstenquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Miss Vanity, poosje niet gezien. Te druk voor FOK! ?
Ohhhhhhh, wat leuk!! Gefeliciteerdquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:17 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik werk veel en vooraal ook stomme uren. Heel veel avonddienstenEn druk met zwanger zijn
![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:17 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik werk veel en vooraal ook stomme uren. Heel veel avonddienstenEn druk met zwanger zijn
![]()
Wanneer verwacht je de kleine Missy..of Mister ?quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:23 schreef MissVanity het volgende:
Dank jullie! Zeker heel gaaf en eng en spannend
quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Natuurlijk is het eng en spannend en fijn en alles wat je maar kunt bedenken. Nieuw leven !
Ergens in april. Nog veel tijd om te wennen dusquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wanneer verwacht je de kleine Missy..of Mister ?
Omdat mijn hele leven gaat veranderen. Ik ben straks verantwoordelijk voor iemand. Dat is best eng.quote:
Oh, dat duurt nog een hele poos dan. Idd nog genoeg tijd om te wennen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:39 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ergens in april. Nog veel tijd om te wennen dus
Jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, dat duurt nog een hele poos dan. Idd nog genoeg tijd om te wennen.
Leuk hoor, voor jullie zo'n lief beebje
Wanneer krijg je die?quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:41 schreef MissVanity het volgende:
[..]
JaKan niet wachten op de eerste echo!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |