Volgende week moet ik er ook één bezoeken helaas. De begrafenis van de vader van een vriend.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niemand is dol op begrafenissen, is altijd zeer treurig. Maar ja, je ontkomt er niet aan.
Ik werk veel en vooraal ook stomme uren. Heel veel avonddienstenquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Miss Vanity, poosje niet gezien. Te druk voor FOK! ?
Ohhhhhhh, wat leuk!! Gefeliciteerdquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:17 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik werk veel en vooraal ook stomme uren. Heel veel avonddienstenEn druk met zwanger zijn
![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:17 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik werk veel en vooraal ook stomme uren. Heel veel avonddienstenEn druk met zwanger zijn
![]()
Wanneer verwacht je de kleine Missy..of Mister ?quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:23 schreef MissVanity het volgende:
Dank jullie! Zeker heel gaaf en eng en spannend
quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Natuurlijk is het eng en spannend en fijn en alles wat je maar kunt bedenken. Nieuw leven !
Ergens in april. Nog veel tijd om te wennen dusquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wanneer verwacht je de kleine Missy..of Mister ?
Omdat mijn hele leven gaat veranderen. Ik ben straks verantwoordelijk voor iemand. Dat is best eng.quote:
Oh, dat duurt nog een hele poos dan. Idd nog genoeg tijd om te wennen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:39 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ergens in april. Nog veel tijd om te wennen dus
Jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, dat duurt nog een hele poos dan. Idd nog genoeg tijd om te wennen.
Leuk hoor, voor jullie zo'n lief beebje
Wanneer krijg je die?quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:41 schreef MissVanity het volgende:
[..]
JaKan niet wachten op de eerste echo!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |