Ik heb nog oud brood. en 2 eieren.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:37 schreef nickrongen het volgende:
Begin nu toch aardig hongerig te worden.
Zo maar eens ff mijn moeder bellen of ik daar kan eten.
Ik kan iig vandaag nog eten. En van dat oude brood morgen ook nog wel. Denk ik. Roken wordt wel een probleem.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:38 schreef nickrongen het volgende:
ik heb helemaal niks meer.
wordt een leuk weekend.
Dat laatste sowieso.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:38 schreef Wes_FR het volgende:
Ik zit al een paar dagen zonder eten dus nog een paar uurtjes moet ook wel kunnen.Ben wel in een onmiskenbaar woeste stemming.
Mijn rabo ook nog niet. Heb net gecheckt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:53 schreef Carmy het volgende:
Mijn rabo is binnen! Rabo van mn huisgenoot nog niet..
+1quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn rabo ook nog niet. Heb net gecheckt.
Heb je ABN?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:55 schreef nickrongen het volgende:
binnen. belastingterugave 2011 ook gestort.
ben weer bijna 600 euro rijker.
daar moet op gedronken worden.
Heb net een oude boterham met kaas weggewerkt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:03 schreef Wes_FR het volgende:
ABN zojuist binnen.. eet smakelijk iedereen.
Bij mij nog niet..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:03 schreef Wes_FR het volgende:
ABN zojuist binnen.. eet smakelijk iedereen.
Wat maakt het uit dat ABN binnen is? Je maakt toch zo veel winst met je spelletje op internet, iets van 10 euro naar 4 nullen in 3 dagen?quote:
Ik heb het nog steeds niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:49 schreef Nemephis het volgende:
Meer mensen geen toeslagen ontvangen vandaag?
Stufi komt morgen pas kerel.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:07 schreef Dennisweb het volgende:
Nog steeds niets ontvangen van DUO. Belastingdienst is er wel. ABN Amro komt later omdat de koppeling tussen DUO en ABN mislukt is. ABN had storing van de week, daardoor zijn heel wat transacties mislukt.
Volgens mij gaat het over de zorgtoeslag.quote:
Sinds wanneer betaalt de DUO de zorgtoeslag?quote:Op maandag 23 juli 2012 17:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het over de zorgtoeslag.
sins gistere hebbe ge nie niewes gekekequote:Op maandag 23 juli 2012 23:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Sinds wanneer betaalt de DUO de zorgtoeslag?
Misschien moet je leren beter te budgetteren, dan heb je daar geen last van.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:25 schreef zyntex het volgende:
eerst die focking zorgtoeslag veel te laat en nu die stufi ik word helemaal para hiervan
Ik zou eens inloggen bij DUO, kijken wat het bedrag zou moeten zijn. Denk niet dat het aan je bank ligt, die gaan heus niet van jouw stufi snoepenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:37 schreef Jongentje. het volgende:
Heb veel te weinig studiefinanciering gekregen, zit bij ABN.
Heeft er iemand hier wel eens last van gehad?
Waarschijnlijk tot een uur of 4.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:23 schreef zyntex het volgende:
abn nog niet zoals verwacht, ben benieuwd hoelang ik het vandaag zonder eten moet doen
Tip: Leg als je je geld binnen hebt even 10 euro opzij. Doe het zelf ook en moet zeggen dat ik het vaak genoeg nodig heb gehad eind van de maand.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:23 schreef zyntex het volgende:
abn nog niet zoals verwacht, ben benieuwd hoelang ik het vandaag zonder eten moet doen
Jij zat vorige maand toch ook al zonder eten op de uitbetalingsdag?quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:23 schreef zyntex het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |