Dus je vindt me groot gespierd en knap?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:43 schreef Geo4kant het volgende:
Je ava is het enige wat met trollen te maken heeft
Ja dat is nieuw.. en ze hebben nu ook een skittle forum navigatiequote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Quote alerte? Is dat nieuw? Fok al twee weken alleen mobiel
Wat moet ik me voorstellen bij skittle navigatie?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja dat is nieuw.. en ze hebben nu ook een skittle forum navigatie![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij skittle navigatie?
Ik mag niet meer trollen in MEN dus ik ben het postten gaan matigen en post alleen nog maar ontopic.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
tjacka waar was je? Ze gingen met zn allen tegen mij net
En nu komt naar voren dat je eigenlijk een heule saaie usert bentquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik mag niet meer trollen in MEN dus ik ben het postten gaan matigen en post alleen nog maar ontopic.
Ik ben sowieso niets bijzonders.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En nu komt naar voren dat je eigenlijk een heule saaie usert bent
Je muzieksmaak is anders behoorlijk kleurrijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niets bijzonders.
Maar ik ga biertjes drinken.
Houdoe
Leuke film, waar komt ie?quote:
Leuke site, meestal download ik gewoon wat de laatste tijd eigenlijkquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.filmtotaal.nl/filmsoptv.php Zoek wat leuks uit.
quote:
Ik kijk nooit films. Zelfs als ik het mij voorneem te doen raak ik afgeleid om mijn eerdere plan weer te vergeten.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Leuke site, meestal download ik gewoon wat de laatste tijd eigenlijk
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hehe, Cyrus the Virus.
"Yo Cyrus, what is this? "
"A rock"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |