quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En het ging gisteren mis in de GTST SC. A422 had een "gedenktopic" gekaapt
Was lullig, verder heeft hij niks gedaan, de anderen die geband zijn eigenlijk ook niet.quote:
Af en toe voel ik me net als een jood in de jaren 30 en begin jaren 40 hier op Fok.VBL-SC Razzia's altijd. Het is tegenwoordig een paar keer per week raak.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Was lullig, verder heeft hij niks gedaan, de anderen die geband zijn eigenlijk ook niet.
Buiten VBL posten is ineens banwaardig!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Af en toe voel ik me net als een jood in de jaren 30 en begin jaren 40 hier op Fok.VBL-SC Razzia's altijd. Het is tegenwoordig een paar keer per week raak.
Verknald, nicequote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Leuk als je premiere zo wordt verknald zoals in Amerika.
Nee, gewoon premiere in die bios.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:22 schreef Tarado het volgende:
[..]het was niet de echte première toch, met de sterren erbij?
Kuch helaas kuch nietquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:22 schreef Tarado het volgende:
Nee, dat is in Parijs. Maar ook dat gaat niet door.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:22 schreef Tarado het volgende:
Zag het ja, echt te bizar voor woorden.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Leuk als je premiere zo wordt verknald zoals in Amerika.
D'r lopen hier sowieso flink wat kanker-NSB'ers rond hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Buiten VBL posten is ineens banwaardig!
Niks tegen GGMM, maar al die andere mods lopen stoer te doen van oh daar zijn die VBLSC weerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
D'r lopen hier sowieso flink wat kanker-NSB'ers rond hoor
quote:
GGMM en Morph vind ik prima mods hoor en ja, inderdaad. Zielige lui kennen ons niet eens maar hebben wel een verkankerd beeld van ons door een paar (kleine) incidentjesquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niks tegen GGMM, maar al die andere mods lopen stoer te doen van oh daar zijn die VBLSC weer
Lijers
Wut ?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
niet meer dan 2 vblers in een topic buiten vblanders gaan ze bannen
Later Mono, ben je in Zwolle dit weekend?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:25 schreef Monopoly het volgende:
Ik smeer hem broeders.
Sterkte en ik zie morgen de schade wel
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ze meer dan 2 vblers zien gaan ze al moeilijk doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |