Reuzenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:07 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Reuzenik had joden kunnen doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dan krijgen we weer
neuzen natuurlijk
krachtvoerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had joden kunnen doen![]()
dan krijgen we weer
neuzen natuurlijk
Dat hoopte ik eigenlijkquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had joden kunnen doen![]()
dan krijgen we weer
neuzen natuurlijk
Cruijffquote:
Johanquote:
Arno Vermeulenquote:
Tangoquote:
Ola Toivonenquote:
Narsinghquote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jawel pik
http://nl.wikipedia.org/wiki/Miguel_%C3%81ngel_Nadal
Oulidaquote:
Zubizarretaquote:
Edgar Davidsquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik dacht: Oeps, snel edditen.
Neville
Eto'oquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik dacht: Oeps, snel edditen.
Neville
Olde Riekerinkquote:
Chilavertquote:
Siem de Jongquote:
Maar even serieus, je doet dit zeker alleen maar om de VBLers uit andere topics te houden?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:20 schreef yvonne het volgende:
Ik heb gemerkt dat jullie dit graag spelen, hier jullie eigen spel:\
Iemand noemt een woord (alleen over voetbal) en de volgende quote en noemt een woord dat begint met de laatste letter van het vorige woord. Enz.
Ik begin:
Kuip
Tututut, niet zo stoken manneke.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar even serieus, je doet dit zeker alleen maar om de VBLers uit andere topics te houden?
Ik ga lekker slapen, denk wat je denken wilt, dag poepie hvjquote:
Okéquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga lekker slapen, denk wat je denken wilt, dag poepie hvj
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dundeequote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
een k hmmmmmmmm![]()
Krul van Newcaslte United![]()
Dundee begint niet met een L.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
een k hmmmmmmmm![]()
Krul van Newcaslte United
Leceister City![]()
Fout je moet met een D beginnenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dundee begint niet met een L.
Leceister City![]()
nieuwe beleid van FOK!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar even serieus, je doet dit zeker alleen maar om de VBLers uit andere topics te houden?
Groot fan van User Wotte![]()
Keitaquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Aston Villaquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |