De klacht is dat ik vol zitquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dit is klaagbaak haan. Geen uitlachbaak. (voor zover dat ergens op slaat)
Dus hij wil geen tweede keer?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:02 schreef sinepedraap het volgende:
Terechte klacht, ik heb er ook heel veel last van dat haan vol zit. Ik moet de topics weer lezen.
Klootzak.quote:
Haha hij was leuk geweestquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dus hij wil geen tweede keer?
Edit: jij maakte een edit, nu slaat mijn grap nergens meer op.
Life with Louiequote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:06 schreef StormS.A het volgende:
Hahaha topic starter is een Life with Louie
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:21 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die zich niet kunnen inhouden._!!!!
Sowieso mensenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:21 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die zich niet kunnen inhouden._!!!!
Mutantenquote:
Nu geen red label klappen.quote:
Die is opquote:
Wat is ecto?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:34 schreef vuilniszakmanager het volgende:
Ben je zo'n ecto dan dat je chips eet?
Je moet ook netjes je tandenpoetsen voor het slapen gaan.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:36 schreef Life2.0 het volgende:
ik eet wel eens een zak kruidige chips voor ik ga slapen, dan wordt je echt zo wakker met een grafsmaak in je bakkes men![]()
Dat helpt niet hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:37 schreef Pixy_Stix het volgende:
[..]
Je moet ook netjes je tandenpoetsen voor het slapen gaan.
Klopt dat gaat in je tong zitten ofzo ik weet 't ook niet maar het is in ieder geval niet te harden 's ochtendsquote:
Stond zo laatst chips uit te zoeken, stonden naast mij 2 pubers die moesten beslissen hoe veel zakken ze mee gingen nemen, een zei neem 3 zakken en toen begon de ander dat ze vorige keer ook 3 zakken hadden en die niet op gingen met 5 manquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:40 schreef ikjijallebei het volgende:
3 zakken doritos op kunnen eten achter elkaarbazenactie, k wou at ik het kon
Dat is dan wel echt alleen met die echte kruidige chipjes, bijvoorbeeld sour cream & union ofzoquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:42 schreef Pixy_Stix het volgende:
[..]
Oh oke, die ervaring heb ik nog niet gehad.
pubersquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:42 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Stond zo laatst chips uit te zoeken, stonden naast mij 2 pubers die moesten beslissen hoe veel zakken ze mee gingen nemen, een zei neem 3 zakken en toen begon de ander dat ze vorige keer ook 3 zakken hadden en die niet op gingen met 5 man
ik keek zo:
Wees blij dat je het niet kan.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:40 schreef ikjijallebei het volgende:
3 zakken doritos op kunnen eten achter elkaarbazenactie, k wou at ik het kon
Ik eet meestal paprika of bolognese en ook wel eens cheese-onion, en nu je het zegt, het blijft wel een beetje in je mond hangen inderdaad, ook al poets je je tanden daarna.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:45 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Dat is dan wel echt alleen met die echte kruidige chipjes, bijvoorbeeld sour cream & union ofzo
naturel ribbelchips met van die sausjesquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:52 schreef Pixy_Stix het volgende:
[..]
Ik eet meestal paprika of bolognese en ook wel eens cheese-onion, en nu je het zegt, het blijft wel een beetje in je mond hangen inderdaad, ook al poets je je tanden daarna.
Die sausjes zijn echt lekker!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:54 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
naturel ribbelchips met van die sausjes(mayonaise mengen met zo'n kruidenzakje)
paprika ribbelchips
Ja, die tube met dat dopje dat een pet is.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:00 schreef gosschalks het volgende:
Bugles ook wel lekker met zo'n tube erbij.
alleen luie mensen worden dikquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:59 schreef Pixy_Stix het volgende:
[..]
Die sausjes zijn echt lekker!Maar wel een dikmaker.
Superchips zijn ook lekker idd.
Ik voel me altijd zo hondsberoert na de McDonaldsquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:41 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Terechte klacht, vroeger wilde ik nog wel eens naar de Mac gaan om aldaar 1 Mac Bacon Menu, 1 broodje kroket en een McFlurry te bestellen.Gebeurde meestal na een smokesessie.
Omg van Cheese-Onion ga je pas uit je bek meuren ja.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:52 schreef Pixy_Stix het volgende:
[..]
Ik eet meestal paprika of bolognese en ook wel eens cheese-onion, en nu je het zegt, het blijft wel een beetje in je mond hangen inderdaad, ook al poets je je tanden daarna.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:11 schreef Supertolll het volgende:
Bomvol zitten
Dit is toch geen KLB-materiaal.
Ik werd na een feest een keer wakker, naakt, hangend boven een trappengat met uit m'n kont een condoom en op m'n buik stond met lippenstift: het was lekker.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:04 schreef Pharkus het volgende:
Dat is net zoiets al je goed laten uitwonen en dan klagen over een schrale anus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |