Ja, die tube met dat dopje dat een pet is.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:00 schreef gosschalks het volgende:
Bugles ook wel lekker met zo'n tube erbij.
alleen luie mensen worden dikquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:59 schreef Pixy_Stix het volgende:
[..]
Die sausjes zijn echt lekker!Maar wel een dikmaker.
Superchips zijn ook lekker idd.
Ik voel me altijd zo hondsberoert na de McDonaldsquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:41 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Terechte klacht, vroeger wilde ik nog wel eens naar de Mac gaan om aldaar 1 Mac Bacon Menu, 1 broodje kroket en een McFlurry te bestellen.Gebeurde meestal na een smokesessie.
Omg van Cheese-Onion ga je pas uit je bek meuren ja.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:52 schreef Pixy_Stix het volgende:
[..]
Ik eet meestal paprika of bolognese en ook wel eens cheese-onion, en nu je het zegt, het blijft wel een beetje in je mond hangen inderdaad, ook al poets je je tanden daarna.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:11 schreef Supertolll het volgende:
Bomvol zitten
Dit is toch geen KLB-materiaal.
Ik werd na een feest een keer wakker, naakt, hangend boven een trappengat met uit m'n kont een condoom en op m'n buik stond met lippenstift: het was lekker.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:04 schreef Pharkus het volgende:
Dat is net zoiets al je goed laten uitwonen en dan klagen over een schrale anus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |