Ik nog niet, ben pas wakker.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
He, daar heb ik vandaag nog niets over gelezen joh. Origineel hoor.
Ik sta boven de Fok wet van Danny, mij censureren? Nooit!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:24 schreef VeX- het volgende:
Ik vind het ook ontzettend lelijk.
En dan komt er zometeen zo'n frustri mod die wil dat we onze kritiek in zo'n optimistisch topic dumpen zodat alle kritiek verbloemd wordt. CENSUUR!
Let maar op.
Settings.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:27 schreef Jahr00n het volgende:
t ziet er echt niet uit
hoe krijg ik deze oogaids weg
Moet je maar eens naar de gesloten topiclijst gaan.quote:
Waar?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moet je maar eens naar de gesloten topiclijst gaan.
chill, hij staat weer normaalquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:30 schreef AthCom het volgende:
[..]
Settings.
Hokje aanvinken voor
"Klassieke weergave forums
Blokjes voor topictitels hebben de kleur van de hoofdgroep waarin ze staan. Schakel deze optie in om terug te gaan naar de klassieke geel/rood instelling"
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:30 schreef AthCom het volgende:
[..]
Settings.
Hokje aanvinken voor
"Klassieke weergave forums
Blokjes voor topictitels hebben de kleur van de hoofdgroep waarin ze staan. Schakel deze optie in om terug te gaan naar de klassieke geel/rood instelling"
Gewoon even naar beneden scrollen, dat je de gesloten topics ziet van de afgelopen dagen. Kijk dan maar eens hoeveel er gesloten zijn over dit onderwerp.quote:
Stuk of 10. Zo pijnlijk om dat aan te zien. Waren we maar modquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gewoon even naar beneden scrollen, dat je de gesloten topics ziet van de afgelopen dagen. Kijk dan maar eens hoeveel er gesloten zijn over dit onderwerp.
ohja ik zie idd een paar topics erover.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gewoon even naar beneden scrollen, dat je de gesloten topics ziet van de afgelopen dagen. Kijk dan maar eens hoeveel er gesloten zijn over dit onderwerp.
Al die topics zijn al dicht, denk ikquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:39 schreef SuperwormJim het volgende:
Waarom opent iedere kneus hier een topic over in plaats van even te kijken of er al een topic over is?
1993? wat doe jij op internet, ga eens met poppen spelen ofzo wtf lulzquote:
ach gossiequote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:44 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
1993? wat doe jij op internet, ga eens met poppen spelen ofzo wtf lulz
ik ben oud.
Ik keek of er al een topic was en zag dat Fok censuur pleegde, dat laat ik mij niet gebeuren natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:39 schreef SuperwormJim het volgende:
Waarom opent iedere kneus hier een topic over in plaats van even te kijken of er al een topic over is?
mensen die het zo niet snappenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik keek of er al een topic was en zag dat Fok censuur pleegde, dat laat ik mij niet gebeuren natuurlijk.
zo zie je maar weer, fok zit vol autistenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:39 schreef Oerbeer het volgende:
Mensen die klagen over de nieuwe features.
Ik klaag niet, ik heb m gewoon weer teruggezet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:39 schreef Oerbeer het volgende:
Teruggezet naar de klassieke layout bedoel je?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:44 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik klaag niet, ik heb m gewoon weer teruggezet.
Nu kunnen mensen mooi zelf kiezen.
Dus klagen kan sowieso niet.
je begrijpt toch ook wel dat deze kleurensamenstelling totaal niet werkt voor een forum?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:39 schreef Oerbeer het volgende:
Nee dat begrijp ik niet. Waarom zou dat niet werken?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:47 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
je begrijpt toch ook wel dat deze kleurensamenstelling totaal niet werkt voor een forum?
Omdat we er kanker van krijgenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:48 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik niet. Waarom zou dat niet werken?
quote:
Topicreeks: Nieuw: Door de strot geramd forumgrid + kleuren!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:24 schreef VeX- het volgende:
Ik vind het ook ontzettend lelijk.
En dan komt er zometeen zo'n frustri mod die wil dat we onze kritiek in zo'n optimistisch topic dumpen zodat alle kritiek verbloemd wordt. CENSUUR!
Let maar op.
daar was ik na de OP al achterquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:55 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Een normale discussie is met jou niet mogelijk merk ik al.
De vorige.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:45 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Teruggezet naar de klassieke layout bedoel je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |