quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:28 schreef Tally het volgende:
Dat zit hiernaast. Eens kijken of ik kan vinden wat voor afdeling het is
O wacht het is de afdeling verhuur! Nu weet ik het weer.
We hebben hier een boekhoudster, een secretaresse en een semi-vrouwelijke testerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Op mijn afdeling werkt er maar 1. En dan een deur verder (andere gang) stikt het er van want administratie.
En beneden op uhm ben even de naam van de afdeling kwijtzitten er een hoop.
Word al moe als ik eraan denkquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:27 schreef WasMachinator het volgende:
zometeen eens kijken of ik nog 11 km gerend krijg na 2 weken feest en studeren
Hier zijn er een paar aan het kolven. Toen ze het gister uitgebreid daarover gingen hebben ben ik maar weggelopen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Zelfs de vrouwen die geen blagen hebben beginnen er over. Of ze vragen naar de mijne.
Dan is er eentje zwanger. Die kan ik wel goed verdragen. Want dat is geen zeikerd
De rest blijf ik ver uit de buurt.
O bah.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hier zijn er een paar aan het kolven. Toen ze het gister uitgebreid daarover gingen hebben ben ik maar weggelopen.
Die koelkast vol met flesjes en dan per ongeluk het verkeerde flesje pakkenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hier zijn er een paar aan het kolven. Toen ze het gister uitgebreid daarover gingen hebben ben ik maar weggelopen.
hahaquote:
Doooooooooorst!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:59 schreef shifto het volgende:
Bbbbbiiiiiiiiiiieeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
Nicequote:
We gaan dus niet, alles zit volquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:18 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Nice![]()
ik ga vanavond heerlijk niks doen, of vrienden willen nog pilsjes gaan doen ofzo
U said the magic wordquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:34 schreef MohMi het volgende:
bierrr!!en een collega die me friendzoned!!
![]()
![]()
fijn weekend allemaal!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |