Booze uit de kelderquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt booze en tieten. Wil ik ook.Pizza geen zin in vandaag, die mag je houden.
bbqmeneer?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:46 schreef MohMi het volgende:
kut, vind mn collega echt leukgvd. ook zonder bier, maar met bier nog meer
kut.
Dan hou ik het alleen bij de booze. Is het ok als ik de tieten zelf meebreng dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Booze uit de kelder
Tieten op internet
Pizza in de diepvries
Go your gang
Conclusie: vrouwen waarvan je vermoed dat ze je leuk vinden moet je bier gevenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:46 schreef MohMi het volgende:
kut.
Alleen als je een extra paar meeneemt voor mijquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan hou ik het alleen bij de booze. Is het ok als ik de tieten zelf meebreng dan?
Het kan natuurlijk ook gewoon voorkomen dat mannen nog enigszins selectief zijn he Bartquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Conclusie: vrouwen waarvan je vermoed dat ze je leuk vinden moet je bier geven![]()
En waarom is hij nu niet bij jou?
[..]
Alleen als je een extra paar meeneemt voor mij
Waar slaat dat nou weer op danquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook gewoon voorkomen dat mannen nog enigszins selectief zijn he Bart
Gelul. Of je hebt het over mannen die niet op fok zitten.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook gewoon voorkomen dat mannen nog enigszins selectief zijn he Bart
Ik zal eens kijken of ik een stel over heb!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:52 schreef Bartholomeus het volgende:
Alleen als je een extra paar meeneemt voor mij
Wel bizar dat je er blijkbaar bij voorbaat vanuit gaat dat ze lelijk isquote:
dat is de friendzone bro?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:46 schreef MohMi het volgende:
kut.
Haai!quote:
Hou die manboobs maar bij jequote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan hou ik het alleen bij de booze. Is het ok als ik de tieten zelf meebreng dan?
5min geleden was je ook al te laat hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:03 schreef marbasnarf het volgende:
ben 5 minuten te laat om boodschappen te doennu moet ik op drukke zaterdag
Zijn ze begonnen?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:05 schreef DeHovenier het volgende:
Tevens kut Steam Summer Sales... 2 spellern rijker, 12 euro armer, ensociaal leven
als ik ga rennen was ik echt wel voor 9e binnen geweest, woon bijna naast de supermarkt:Pquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:07 schreef shifto het volgende:
[..]
5min geleden was je ook al te laat hoor
mss de alcohol zone; heb em net gekoppeld aan een collega die ie leuk vindt, ik zit nou in de trein and i dont even carequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |