Tepels waar je glas mee kunt snijden.quote:
Dan denk je dat je een meid met 80C mee naar huis neemt, is het 65A.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Van die voorgevulde bikini's waardoor dat effecf met 50% verminderd wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dat is net zeggen dat je pener hard is terwijl hij nog geen diamant kan snijdenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:05 schreef twi het volgende:
Harde tepels zijn harde tepels, of ze nu 100% zijn of 50%.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tepels waar je glas mee kunt snijden.
[..]
Dan denk je dat je een meid met 80C mee naar huis neemt, is het 65A.Zo voorgevuld ook weer niet gewoon dat je geen harde tepels ziet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat.quote:
Peners die alleen maar diamant kunnen snijdenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat is net zeggen dat je pener hard is terwijl hij nog geen diamant kan snijden
10 juli bedoelde ikquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:09 schreef Casie het volgende:
[..]
11 juli laatste tentamen gehad, dus geen recht tot klagen
Er is niks hardersquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:07 schreef twi het volgende:
[..]
Peners die alleen maar diamant kunnen snijden
Een beetje danquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:10 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
10 juli bedoelde ik
dus ik mag een beetje klagen toch?
Ik heb wel eens een pener gehad die harder was dan diamant.quote:
Dat is handig voor je, als je je pick-up naald weer eens kwijt bent.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een pener gehad die harder was dan diamant.
Que?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is handig voor je, als je je pick-up naald weer eens kwijt bent.
Jij vuige onwetende, zomaar mijnen subtielen garpjen verpesten met je gebrek aan kennisquote:
Duidelijk, voor mijn tijd dit hoewel mijn ouders wel zo'n ding hebben ergensquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij vuige onwetende, zomaar mijnen subtielen garpjen verpesten met je gebrek aan kennis![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Platenspeler#Naald
Ok, tot volgende maand dan.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:38 schreef Faxie het volgende:
Nah ik kom niet hoor.... vind het voor nu te ver, en ik zie jullie toch wel de 11e
Ik ga maar eens in de pooltoko kijken zometeen.
Jij hebt booze en tieten. Wil ik ook.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:43 schreef Bartholomeus het volgende:
Heb ik nou het topic afdoodvermoordmaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |