Hoe bedoel je, voor jouw zonden gestorven? Had Hij een keuze dan? Ik geloof ook wel dat Jezus de Messias is maar dat hij gestorven is voor mijn zonden, dat snap ik niet helemaal.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:19 schreef sjoemie1985 het volgende:
Omdat ik zeker weet dat Jezus voor mijn zonden gestorven is aan het Kruis en weer is op gestaan.
En hoe weet je dat ?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:19 schreef sjoemie1985 het volgende:
Omdat ik zeker weet dat Jezus voor mijn zonden gestorven is aan het Kruis en weer is op gestaan.
Begin gezien van deel 1. en dat is juist.quote:
dat staat in een boek.quote:
Welke zonden van jou? Jezus is zo'n 2000 jaar geleden gekruisigd. Toen was jij nog niet eens een zaadcel.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:19 schreef sjoemie1985 het volgende:
Dat geloof je? Of weet je dat zeker?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:33 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik geloof gewoon dat hij ook gestorven is voor de zonden van de mensen die nu leven.
tot hij weer terug komt op aarde.
Dus jij gelooft dat Christus ook gestorven is voor de zonden die jij nog moet begaan? Waarom ga je dan niet gewoon moorden, verkrachten en plunderen? Immers, je gaat toch naar de hemel want daar heeft Jezus al voor gezorgd.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:33 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik geloof gewoon dat hij ook gestorven is voor de zonden van de mensen die nu leven.
Je zei dat je dit ZEKER wist. Dit is geen antwoord op mijn vraag. Je geloofd alleen maar en dat is nog geen ZEKER WETEN. Dat noemen ze zinsbegoocheling.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:33 schreef sjoemie1985 het volgende:
En dat ben je alweer vergeten. Hier kom je vertellen dat je ZEKER WEET en dat was toen niet de conclusie.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:46 schreef sjoemie1985 het volgende:
volgens mij zijn al die dingen hier allang besproken of ging het hier tot nu toe alleen om alle regeltjes en dergelijk en niet om de kern van het geloof?
Geef eens antwoord. Waarom doe je niet precies waar je zin in hebt, inclusief moord, verkrachting, plundering et cetera, als Jezus toch al jouw zonden heeft weggenomen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:46 schreef sjoemie1985 het volgende:
volgens mij zijn al die dingen hier allang besproken of ging het hier tot nu toe alleen om alle regeltjes en dergelijk en niet om de kern van het geloof?
Hoe kun je zoiets nou "zeker weten"?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:52 schreef ATON het volgende:
[..]
Je zei dat je dit ZEKER wist. Dit is geen antwoord op mijn vraag. Je geloofd alleen maar en dat is nog geen ZEKER WETEN. Dat noemen ze zinsbegoocheling.
Vraag ik me ook af.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:20 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Hoe kun je zoiets nou "zeker weten"?
Leuk geprobeerd.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:00 schreef Macabrefuture het volgende:
Ik heb er een tijdje over nagedacht, en ik kies weer voor Jezus..
Succes in hel tegenstanders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |