Ook de scène waarin "de stem" het meest ongepast klinkt.quote:So that's how that feels.
Ik stond bijna juichend op.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:49 schreef Zipportal het volgende:
Het moment dat Bane, Batman zijn rug breekt. Dat doet toch wel wat met je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit- plaatje even tussen spoilertags voor de toevallige passant en mensen die mouseoveren over de laatste post in de topiclijstI am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Ik weet het niet. De Joker vind ik niet echt een geschikt personage voor een kleine rol.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:49 schreef Zipportal het volgende:
Het moment dat Bane, Batman zijn rug breekt. Dat doet toch wel wat met je.
En wat als Heath nog leefde en de Joker terug mocht komen. Ik denk dat de Joker misschien een kleine rol kreeg in de gevangenis uitbraak of net zo'n rol als Scarecrow.
Inderdaad iets te veel over te top.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind nog steeds zijn nieuwe Batmobile, zijn Batpod en zijn Batcopter belachelijk.
Dat had ik helemaal niet gemerkt. Zal wel door de vermoeidheid komen.quote:Overigens een kleine vermelding dat ik tegen het einde allemaal snikkende mensen om me heen hoorde. Alfred, wat doe je ons aan?
Ja, ik hield het ook niet droog.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind nog steeds zijn nieuwe Batmobile, zijn Batpod en zijn Batcopter belachelijk.
Overigens een kleine vermelding dat ik tegen het einde allemaal snikkende mensen om me heen hoorde. Alfred, wat doe je ons aan?
Vooral de 2 aan mijn rechterkant zaten te snikken en te snotteren. Die kerel achter me ook. Maar die probeerde zich heel groot te houden.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:27 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Inderdaad iets te veel over te top.
[..]
Dat had ik helemaal niet gemerkt. Zal wel door de vermoeidheid komen.
Ik moest ook een klein traantje laten wel. Mannelijke traan, dat dan weer wel.quote:
Ik heb de eerste 5 minuten na de credits een heel stuwmeer gevuld met mijn urine.quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:11 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik stond bijna juichend op.
Dat hele gevecht was tof, maar toen-ie Batman optilde en boven zijn hoofd hees dacht ik "WAAT?!" en toen Batman over de knie ging dacht ik "Nolan, jij held!".
Ik bedoel, het was gewoon letterlijk dit:Batman pakte 'm op het einde wel mooi terug met zijn eigen woorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit- plaatje even tussen spoilertags voor de toevallige passant en mensen die mouseoveren over de laatste post in de topiclijst
"Your punishment must be more severe."
Ik heb de film nog niet gezien..quote:
Misschien laat ik er wel een traantje omquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:14 schreef Breuls het volgende:
Alfred is een groot deel van het emotionele hart van de film en de finale.
Ja maar ik bedoel op het moment dat ie uit die put is. Dan staat ie ineens gewoon weer in Gotham. Notabene direct weer bij Catwoman.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:16 schreef Breuls het volgende:
Vergeet niet dat het middenstuk van de film een aantal maanden duurt. Wayne heeft maanden in die gevangenisput gezeten.
Ik was zeer onder de indruk van dit stuk, die paniek en razernij was echt bizar om te zien, wat geweldig gespeeld!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:13 schreef Feanatieke het volgende:
- Het eindgevecht tussen Bane en Batman leek even episch te worden. Vooral toen het masker van Bane deels los ging en hij totaal ontspoorde.
Ja, dat viel me wel op inderdaad, maar dat is gewoon het moment waarop wij leren dat hij dus blijkbaar inmiddels de reis terug heeft gemaakt. Dat vond ik niet erg. Waar ik verbaasder over was is dat hij in dat gesprek wist te vertellen dat de bom nog 12 uur had. Hoe de fuck wist hij dat?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:48 schreef Feanatieke het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel op het moment dat ie uit die put is. Dan staat ie ineens gewoon weer in Gotham. Notabene direct weer bij Catwoman.
Juist.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vond het jammer dat ze het plot van de eerste film hadden hergebruikt.
Wayne Enterprise heeft iets ontwikkeld dat gevaarlijk is en het wordt gestolen door de schurken die Gotham ermee bedreigen. Batman en zijn vrienden moeten samenwerken terwijl ze door iedereen tegengewerkt worden. Uiteindelijk slagen ze op het nippertje.
Jammer dat Nolan geen fantasie meer had.
Ja, dat zijn toch een soort slordigheden waardoor deze film het echt niet lukt om The Dark Knight te evenaren. Dat hoeft ook niet, maar ik had dat eigenlijk wel verwacht en daarom ben ik toch wel enigszins teleurgesteld. Omdat de oneffenheden en slordigheden niet nodig zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:33 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja, dat viel me wel op inderdaad, maar dat is gewoon het moment waarop wij leren dat hij dus blijkbaar inmiddels de reis terug heeft gemaakt. Dat vond ik niet erg. Waar ik verbaasder over was is dat hij in dat gesprek wist te vertellen dat de bom nog 12 uur had. Hoe de fuck wist hij dat?
Inderdaad kippenvel.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:16 schreef BoerBert het volgende:
Mn favoriete shot is als Bruce net uit de put is geklommen en dan keihard die muziek eroverheen komt.
Het stoorde me niet genoeg. Het viel op, ik haalde m'n schouders op en maakte me er niet druk om. Er zit heel wat tijd tussen, wat is het, India? en Gotham, en in die tijd is Wayne naar Gotham gekomen en het is best goed voor te stellen dat hij niet ongeinformeerd naar de stad komt. Hij heeft ook een weg de stad in gevonden; hij is resourceful, hij weet dingen uit te vinden. Is prima te verklaren zonder dat Nolan het voor je moet uitspellen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:13 schreef Feanatieke het volgende:
[..]
Juist.
[..]
Ja, dat zijn toch een soort slordigheden waardoor deze film het echt niet lukt om The Dark Knight te evenaren. Dat hoeft ook niet, maar ik had dat eigenlijk wel verwacht en daarom ben ik toch wel enigszins teleurgesteld. Omdat de oneffenheden en slordigheden niet nodig zijn.
Zimmer is weer goed bezig geweest. Absoluut.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:16 schreef BoerBert het volgende:
Mn favoriete shot is als Bruce net uit de put is geklommen en dan keihard die muziek eroverheen komt.
Dark Knight had weinig last van 12+, maar dat kwam ook omdat hij 16+ was...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:01 schreef CoJackso het volgende:
Uiteindelijk een film geworden met teveel fouten en ergernissen. Hoe langer ik erover nadenk, hoe meer ik besef dat het een gemiste kans is geweest. Grootste ergernissen is het gekloot met die bom, de casting en personages van Catwoman en Miranda, en ook nog die vervelende twist die ervoor heeft gezorgd dat de rol van Bane geminimaliseerd werd tot dat van een simpele beschermer en volger.
Overigens ook een film die flink last had van zijn 12+ rating. Daar had The Dark Knight een stuk minder last van. Sowieso waardoor ik de inbreng van The Joker nu nog meer. Wat een legendarisch karakter was dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |