en het wordt minder en minder in Enschede...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:36 schreef Plasterk het volgende:
http://www.goal.com/nl/ne(...)nteerd-bij-fc-twente
Niet als we Luc gekocht hebben van Inter. Buly wordt onze pinch-hitter.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:39 schreef vincerusso het volgende:
[..]
en het wordt minder en minder in Enschede...
Met topscorers word je geen kampioen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:43 schreef Wessiej het volgende:
Buly + verhoek en tadic is echt topscorer van het seizoen hoor...
Een miljoen of 4 is dat geloof ik, het gaat alleen om het market pool gedeelte voor NLquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:55 schreef Ranja_Ranja het volgende:
feyenoord loot dynamo in de cl. de kans dat ze doorgaan is niet zo heel groot lijkt me, dus dat is meer euro's voor ons
is toch mooi meegenomen lijkt me.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een miljoen of 4 is dat geloof ik, het gaat alleen om het market pool gedeelte voor NL
Uiteraard geld is geldquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ja iets van 4 miljoen, maarja 4 miljoen is 4 miljoenAlles is mooi meegenomen.
Wat heb je aan dat geld als je het toch niet uitgeeft?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:55 schreef Ranja_Ranja het volgende:
feyenoord loot dynamo in de cl. de kans dat ze doorgaan is niet zo heel groot lijkt me, dus dat is meer euro's voor ons
Ik zeg alleen dat ze geen kampioen worden.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik zeg ook alleen dat hij topscorer wordt, Twente eindigt zesde.
Je kan het zo zien, die 4 miljoen is ongeveer wat je kwijt bent aan die regeringsmaatregel met extra belasting 150000+ salarissen en politiekostenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:08 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Wat heb je aan dat geld als je het toch niet uitgeeft?
Jij ziet ze ook vliegenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:43 schreef Wessiej het volgende:
Buly + verhoek en tadic is echt topscorer van het seizoen hoor...
Nee dan wordt het vEL ronde 4 voor ze. Mochten ze Kiev overleven, dan zijn ze wel zeker van groepsfase EL bij verlies.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
is toch mooi meegenomen lijkt me.
als feyenoord faalt, gaan ze dan automatisch naar de el, of moeten ze zich daarvoor ook nog kwalificeren?
Bulykin deed het ook goed bij ons, in de paar minuten die hij mocht spelen. Als Twente zelfs Landzaat nog een paar jaar aan het spelen kreeg, moet het met Bulykin ook goed gaan.quote:
Buly heeft 21 keer gescoord voor Ajax ofzo? En dat alleen met invallen. Toppertje die Buly, scoort in alle moeilijke wedstrijdenquote:
man utd thuis was te triest voor woorden andersquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Buly heeft 21 keer gescoord voor Ajax ofzo? En dat alleen met invallen. Toppertje die Buly, scoort in alle moeilijke wedstrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |