Ik zou "als een dolle" gezegd hebbenquote:
Boeien is idd meer iets voor binnenquote:
Kan buiten ook leuk zijnquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Boeien is idd meer iets voor binnen.
ja, tot je opeens snel weg moetquote:
Hoi.quote:
Achter de camper aan de trekhaak op een parkeerplaats bij een tankstation. Richting het zuiden, het is immers vakantie.quote:
Nee, dan is het weer duidelijkquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:26 schreef Ang3l het volgende:
Whehe, nieuwe baas.... dat je die dan toch nog ff moet uitleggenw aarom je er maandag niet bent
Ja dan ben ik in Tilburg.
O wat is er te doen dan?
Uh, kermis.
Ga je dan op een maandag ja?
Uh, nou uuuh....
Las er vd week over, MM vind ik tof, maar Rob Zombie heb ik geen beeld echt bij.quote:
Youtube is your friendquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Las er vd week over, MM vind ik tof, maar Rob Zombie heb ik geen beeld echt bij.
(behalve zijn films die ik afschuwelijk vind.)
Het is dat mannen fysiek zo onaantrekkelijk zijn, anders was ik ook allang homo geweest.quote:
Homo.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is dat mannen fysiek zo onaantrekkelijk zijn, anders was ik ook allang homo geweest.
Als ik een vrouw was, was ik ook lesbo geweest.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is dat mannen fysiek zo onaantrekkelijk zijn, anders was ik ook allang homo geweest.
Tuurlijk gaat hij, duizenden bezopen "hetero's" bij elkaar, een soort snoepwinkel voor onze turnerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, maar het klonk zo alsof Angel alleen ging omdat hij homo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |