Helaas! Anders had ik m ook besteld!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
KONIJNTJE
![]()
Lemuren!
![]()
Die hebben ze zeker niet in tweepersoons-volwassen-mensen-formaat
net na de kapper natgeregendquote:
Meh niemand denkt aan de kleuters-in-volwassen-lichaam.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Helaas! Anders had ik m ook besteld!
Heb er wel eentje met vogeltjes bij de H&M vandaan trouwens. Die is ook tof.
Phaidra, heb je dat kruippakje in pinguin model al gezien?![]()
Oja, dat is ook zo!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Maar jij eet dan ook kinderen en puppies XM!
Knuffelknots!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:22 schreef V1z0R het volgende:
Vind het ook geweldig!
Deze dan?
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J01%2099643%2010203%2091%203300%209.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
What rolls down stairs? And boulders in pairs?
Runs over your neighbour's dog?
What fits on your back? And is great for a snack?
It's log, log log!
LooOoog, LooOoog, it's big it's heavy it's wood!
It's looOoog, looOoog, it's better than bad it's good!![]()
![]()
![]()
De site wil mobiel niet zo lekker, dus ben niet verder gekomen dan het beddengoedquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Helaas! Anders had ik m ook besteld!
Heb er wel eentje met vogeltjes bij de H&M vandaan trouwens. Die is ook tof.
Phaidra, heb je dat kruippakje in pinguin model al gezien?![]()
Ik ben de lulligste niet, ik post het plaatje wel voor je.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
De site wil mobiel niet zo lekker, dus ben niet verder gekomen dan het beddengoed
Ja over m'n schouders zei ikquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en Prob, sieht gut aus maar ik zou dat niet bestempelen als een bob, gewoon als lang netjes geknipt haar
Awesomequote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:22 schreef V1z0R het volgende:
Vind het ook geweldig!
Deze dan?
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J01%2099643%2010203%2091%203300%209.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
What rolls down stairs? And boulders in pairs?
Runs over your neighbour's dog?
What fits on your back? And is great for a snack?
It's log, log log!
LooOoog, LooOoog, it's big it's heavy it's wood!
It's looOoog, looOoog, it's better than bad it's good!![]()
![]()
![]()
Geniaalquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ben de lulligste niet, ik post het plaatje wel voor je.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J01%2002317%2009090%2097%202795%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhwatlief!!!!!!!!
Ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:27 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja over m'n schouders zei ikVolgens mij is een bob netjes geknipt haar op 1 lengte
?
Normaal heb ik een eh... rachel uit friends kapsel sinds de derde van de middelbare school? Nou ja dat is ook niet waar maar het is iig iets heel anders dan normaal (vind ik) maar ben al wel gewend
Hmmmmm.... Ikea heeft wel een gereedschapsetquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:29 schreef Phaidra het volgende:
[..]
AwesomeNu nog een stoffen bijltje erbij!!
Zou je je baby dat echt aandoen? (letterlijkquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:30 schreef Phaidra het volgende:
[..]
GeniaalZou er bijna voor gaan carnavallen!
Met carnaval welquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:35 schreef Perruche het volgende:
[..]
Zou je je baby dat echt aandoen? (letterlijk). Verschrikkelijk
Begin jij te twijfelen aan Henks smaak soms?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:41 schreef Perruche het volgende:
Henk hoe gaat het met je meneer met de fluwelen broek?
Absoluut.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Begin jij te twijfelen aan Henks smaak soms?
Uitstekend!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:41 schreef Perruche het volgende:
Henk hoe gaat het met je meneer met de fluwelen broek?
We hebben zojuist een lang weekend Brussel en Parijs overleefd. En niet eens ruzie gekregen tijdens het autorijden enzo.quote:
Ik zei toch een soooooort bob maar dan over m'n schoudersquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
lol @ babykleren
Prob, dat vind ik ook echt geen bob!
Oh, was dat met hem! Dat had je er niet bij verteld, of wel? Sneaky.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
We hebben zojuist een lang weekend Brussel en Parijs overleefd. En niet eens ruzie gekregen tijdens het autorijden enzo.
Terechte ego-postquote:
Als je goed had gelezen welquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:11 schreef Mini. het volgende:
[..]
Oh, was dat met hem! Dat had je er niet bij verteld, of wel? Sneaky.Maar fijn dat het zo goed gaat!
Hahhahaa, sorry!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:11 schreef Mini. het volgende:
[..]
Oh, was dat met hem! Dat had je er niet bij verteld, of wel? Sneaky.Maar fijn dat het zo goed gaat!
Whoohooo!!! Wat tof!quote:
Nopez!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:14 schreef conleche het volgende:
Hebben wij nu al een picca gezien van de Velvet Fellow?
Ja echt bizar, maar bij zo'n bezichtiging moet je meteen beslissen. Nu kan ik er al 1 augustus in.quote:
O ja ik had een mooi stenen zeeppompje.quote:
Ah, duidelijk, maar dan moet hij het gewoon vergoeden?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:27 schreef Probability het volgende:
[..]
O ja ik had een mooi stenen zeeppompje.
Huisgenootjes wou tosti's maken of zo en wil graag platte tosti's?
Dus hij heeft dat pompje OP het apparaat gezet. Die is er natuurlijk afgevallen. Pompje stuk.
Maar dat was natuurlijk te verwachten want een tosti apparaat is niet echt een plek om stenen dingen op te zetten..
Tja, zo gauw je gaat bezichtigen kan het altijd gebeuren dat je ineens iets hebt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:26 schreef Viking84 het volgende:
Zo, jij windt er ook geen doekjes om, minimoet ik zeggen
ben benieuwd!
Hij had hem in de prullenbak gegooid in de hoop dat ik het niet zag of zo.. Beetje irritant maar hij is er dus al even niet (wegens omstandigheden enz.) nou ja ik laat het dit keer maar volgende x laat ik het hem vergoeden.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ah, duidelijk, maar dan moet hij het gewoon vergoeden?
Dank je.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:34 schreef Tinkepink het volgende:
Ik snap het wel en huisgenoot moet gewoon een nieuw pompje kopen vanwege domheid.
Lekkerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Omnomnom, donker brood met geitenkaas en gegrilde groenten enzo!
Omnomnomquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Omnomnom, donker brood met geitenkaas en gegrilde groenten enzo!
Leuk, thanks!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:09 schreef _aurum_ het volgende:
zijn er nog mensen met interesse voor de restaurantweek?
http://www.restaurantweek.nl/lang/en/acc/nespresso
ww= nespresso
half augustus is 3 weken? Wat is 3 weken op een mensenleven?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:17 schreef motorbloempje het volgende:
AwhMr.Mo's scriptie was nog niet goed genoeg. Ok, wel overwegend goed en hij moest nog één dingetje aanpassen/verduidelijken. Maar had zó gehoopt dat 't gewoon goed genoeg was en hij er vanaf zou zijn
![]()
En het stomme is dat de docent vanaf nu tot half augustus afwezig is...
Hee toevallig! Ik heb geluncht met Nallie en die is ook tofquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:13 schreef Nallie het volgende:
[..]
Omnomnom
Ik heb gelunched met MariaEn Maria is tof
bwaa rot!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:17 schreef motorbloempje het volgende:
AwhMr.Mo's scriptie was nog niet goed genoeg. Ok, wel overwegend goed en hij moest nog één dingetje aanpassen/verduidelijken. Maar had zó gehoopt dat 't gewoon goed genoeg was en hij er vanaf zou zijn
![]()
Ja, ik zei al: 'we' gaan dit zo snel mogelijk verbeteren (als in: hij verbeteren, ik lever oneindige voorraden thee en (gezond!) lekkers) en dan zijn 'we' er vanaf!'quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
bwaa rot!Veel kopjes thee en knuffels voor MrMo dan maar he
6! Hmmmm ze zijn allemaal nog al individualistisch. Een is wel leuk/aardig maar daar heb ik niet zoveel dezelfde interesse mee dus dat schiet niet zo op (eigenlijk totaal niet als je iets leuks wil doenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:15 schreef anna82 het volgende:
MC gij bijdehandje, totaal andere categorie!
Billy, hoeveel huisgenoten heb je en zitten er ook leuke bij?
Bah, op gegeven moment wil je er gewoon vanaf zijn ja.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:17 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Dank jequote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:09 schreef _aurum_ het volgende:
zijn er nog mensen met interesse voor de restaurantweek?
http://www.restaurantweek.nl/lang/en/acc/nespresso
ww= nespresso
Dank voor de quote!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dank je
We gaan lunchen bij de neederlanden
Nee maat, die zoete uit een pakje is al helemaal niet te hachelen!quote:
Nee man, caramelpopcorn van de bios. Omnomnom.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:24 schreef V1z0R het volgende:
Precies!
Zoute moet je hebben, en dan als al gepofte stukjes op zijn met je vingers door de overgebleven korreltjes wroeten en je klauwen aflikken
Ja en je kiezen kapotbijten op onvolledig gepofte stukjes die eruit zien als helequote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:24 schreef V1z0R het volgende:
Precies!
Zoute moet je hebben, en dan als al gepofte stukjes op zijn met je vingers door de overgebleven korreltjes wroeten en je klauwen aflikken
Dat ook!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:33 schreef V1z0R het volgende:
Stuk rustiger ook als ze in de oven zitten...
Flauwneus!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:33 schreef V1z0R het volgende:
Stuk rustiger ook als ze in de oven zitten...
Of met chile en limon zoals in mexico. Daar eet men alles met chile en limonquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:34 schreef Nallie het volgende:
Wat echt ultiem is, en goed dat we t hier niet hebben, buttered popcorn. En dat je dan zelf de gesmolten boter eroverheen mag gieten...
Ik heb alleen foto's van de twee jurkjes! (en de pumps)quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Novemnaais
dat vraagt om aanfotootjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
/agreequote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:34 schreef Tinkepink het volgende:
!Leuke jurkjes! En nooit meer een dikke panty aantrekken jij. Je hebt veel te mooie benen om ze te verstopppen onder zo'n zwart ding.
Wil het nog niet zo lukken?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmm... Mn broertje heeft recht op een uitkering.
Een schop onder zn kont moet ie hebben
Nee ik ben de enige die brieven uit zijn naam heeft geschreven.quote:
Ja, klopt, de dame in de winkel heeft me opgemeten, blijkt dat ik al die tijd een verkeerde cupmaat aanhadquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Leuke jurkjes Novem! Staan mooi!
En goede beha's zijn een goede investering.
Vervelend dat je er zo'n last van hebt. Sterkte met je buikquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:20 schreef Nallie het volgende:
Heel leuk Novem!!
Ik heb een simpele maar onwijs lekkere pizza op met tomatensaus, buffelmozzarella en basilicum
Hier
Maar nu heb ik natuurlijk weer buikpijn en kan ik mn bed inben t beetje zat nu... normaal gaat buffel wel gewoon goed..
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:20 schreef Nallie het volgende:
Heel leuk Novem!!
Ik heb een simpele maar onwijs lekkere pizza op met tomatensaus, buffelmozzarella en basilicum
Hier
Maar nu heb ik natuurlijk weer buikpijn en kan ik mn bed inben t beetje zat nu... normaal gaat buffel wel gewoon goed..
Zijn eventuele psychologische oorzaken al uitgesloten? Vaak vergissen mensen zich in de oorzaak van het probleem en dat zou zonde zijn van de mogelijkheden van je broer.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dat vinden ze maar niets. Maar met hem praten gaat letterlijk het ene out in en andere uit dus dat schiet blijkbaar niets op.
Dienstplicht zou een goede voor m.zijn denk
Dat!quote:
Weet je zeker dat je buffel gehad hebt? Zou een simpele verklaring zijnquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Vervelend dat je er zo'n last van hebt. Sterkte met je buik
Je hebt de verkeerde gequotequote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:08 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je buffel gehad hebt? Zou een simpele verklaring zijn
Niks geks gezien!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:13 schreef Nallie het volgende:
Ja had t nog nagevraagd! Maar sowieso is de laatste twee weken echt drama. M'n buik is continu opgezet. Lijk wel zwangeren nee dat kan niet
Maandag maar weer ff naar de huisarts.
Klopt, maar hij wil niet. Wellicht komt dat wel nu hij dus bij het uwv staat en sollicitatie training zal gaan krijgen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:38 schreef An24 het volgende:
[..]
Zijn eventuele psychologische oorzaken al uitgesloten? Vaak vergissen mensen zich in de oorzaak van het probleem en dat zou zonde zijn van de mogelijkheden van je broer.
Hmmm ik ben skeptischquote:
Ik moet naar bedquote:
Ik heb fotografisch bewijsquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hmmm ik ben skeptischMaar okee, hopelijk snel minder last!
Puike ondertitel trouwens
Ik ga slapen![]()
Zo'n dikke panty in het grijs (hema) oogt al een stuk minder massief!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:43 schreef Novem het volgende:
Tnx guys
De dikke panty was meer met het idee voor op kantoor met een blazertje of vestje ofzo, als het wat kouder is
Vind het wel leuk staan.
Zal dan op zoek moeten naar een panty in huidskleur, heb alleen zwarte en blote benen zijn ook zo frisjes
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 07:54 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen! Is iedereen uitslapen? Wakker worden! De dag is allang begonnen.
I knew itquote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:32 schreef the85mc het volgende:
Oh haha nallie misschien vanmiddag nog, moet nu net weg.. Heb juist niks gedaan, denk achteraf dat het de goede keuze was.
Ja precies....als onderdeel van een assessment of zo. Hopelijk geeft dat meer duidelijkheid. Wel vervelend om je broer zo te zien stoeien.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Klopt, maar hij wil niet. Wellicht komt dat wel nu hij dus bij het uwv staat en sollicitatie training zal gaan krijgen.
60 deniers van de Hema zijn perfect! Heel stevig, warm en niet heeeel massiefquote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:53 schreef Novem het volgende:
Morgen! Uitslapen is zo lekker!
@85mc, klinkt als een toffe bruiloft, en weer een vrouwenavontuur!![]()
@prob, ik heb het gisteren ook geprobeerd met een zwarte panty met veel minder denier en dat zag er idd leuker uit, vooral nu het zomer is enzo.
Zal de 100 den in de kast laten tot oktober ofzo
Zo boodschappen doen, maar heb geen zin, wil de hele dag luieren
^^quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:15 schreef Probability het volgende:
[..]
60 deniers van de Hema zijn perfect! Heel stevig, warm en niet heeeel massief
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:01 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Hm mijn diner was gisteren 4 bitterballen en 5 bier
Nu een anti hangover ontbijt van wentelteefjes van stokbrood
Verschilt per verhuurder.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:22 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ja echt bizar, maar bij zo'n bezichtiging moet je meteen beslissen. Nu kan ik er al 1 augustus in.
Weet iemand eigenlijk hoe het zit met opzegtermijnen? Als je een maand hebt, is dat dan vanaf de dag dat je opzegt of vanaf de 1e van de volgende maand? Want anders ga ik nu vast ff opzeggen.
Foto's enzo doe ik wel even op Facebook.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:09 schreef Nallie het volgende:
Had een kadootje van de katten... een dooie muis. Helemaal trots die beestenben blij dat ie nog aan 1 stuk was. Ben wel echt benieuwd waar hij vandaan kwam. Maar goed beter een dooie dan een levende
Verder hard mn best gedaan in de sportschool. Spaghetti armpjes en beentjes
Goed bezig!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb sportschoenen én sportkleding!
En verder wanhopige pogingen leuke, passende kleding te vinden, maar so far: epische faal.
Maar goed, ik heb sportkleding, dus wellicht faal ik minder hard over een tijdje.
Goed begin van t weekendquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
BAM! Kut geslapen maar toch Zumba en Total Body gedaanTussendoor een glas versgeperste sinaasappelsap gekocht om mezelf wat meer powerrr te geven voor lesje nummer 2
Nu fris gedoucht en zo naar de stad. Ik wil denk ik ook nieuwe sportkleertjes, mn shirtjes worden een beetje sneu. Misschien maar eens betere kwaliteit kopen
![]()
Vast wel, ergens op aarde. Maar niet in Gouda.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:41 schreef _aurum_ het volgende:
Er moeten toch we'll leuke jurkjes zijn XM?
Mijn dagen zitten dus nooit vol geplandquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:53 schreef the85mc het volgende:
Een date hoeft niet geforceerd te zijn hoor billy,daten is meestal erg leuk. Al is spontaan afspreken nog leuker, maar dan moet je wel bij elkaar in de buurt wonen. Heb zelf juist moeite om tijd vrij te plannen. Meeste dagen zitten toch behoorlijk volgepland..
mensen die de tuin in gaan.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
De tuin is 'visiteklaar'!Gras gemaaid, terras ontonkruid en ook de voortuin ziet er weer een stukje beter uit.
Maandag komt m'n zusje, tot donderdag en dan vrijdag/zaterdag schoonzus met man en kind. Hopelijk lekker buiten zitten; het weer zou als het goed is wel een beetje fatsoenlijk moeten worden!
Zo maar 's lunchen![]()
goed zeg!!!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Prima begin!deze week 4 uur gesport yeehaa
![]()
Vond de sportkleertjes niet zo maar heb EINDELIJK nieuwe gympies!
quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Prima begin!deze week 4 uur gesport yeehaa
![]()
Vond de sportkleertjes niet zo maar heb EINDELIJK nieuwe gympies!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De achterkant valt bij mij mooier.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:22 schreef Xennia het volgende:
Nou, ik ben donderdag met vriendje bij de huisarts geweest en zij heeft een brief geschreven met de diagnose holte-ontsteking, een omschrijving van zijn klachten en dat deze klachten verergeren bij fysieke inspanning. En dat deze klachten doorgaans zeker een week duren.
Ik neem aan dat hiermee de kous af is. Hij gaat het ook nog bij PZ melden, dat hij zich onheus bejegend voelde door de verzuimverpleegkundige en het agressieve beleid.
Loveli, bedankt voor de gestuurde linkjes!
Lijstje:
L: yoghurt, verse jus
T: hotdog
S: half uur wandelen, half uur joggen
T: 2 gekookte eieren
D: fajitas, salade
T: wijn, gamba's met knoflook, kipvleugeltjes
Ik heb ook een jurkje gekochtTof jurkje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De achterkant valt bij mij mooier.
En fijn dat je huisarts het ziek zijn kon bevestigen!
Ha ja, ben er zelfs nog voor bij de kleermaker geweest en nu zit ie echt perfect. Als ik niet zulke witte benen had en een chronisch gebrek aan de juiste schoenen had ik een foto gemaakt.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:25 schreef Perruche het volgende:
Echt grappig, alle 3 mensen die een jurkje me model hebben gepost (ik, henk, nu xennia) maken er een punt van om vooral te zeggen "bij mij valt ie mooier!!"
Foto met panty zonder schoenen danquote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:32 schreef Xennia het volgende:
Thanks allemaal.
[..]
Ha ja, ben er zelfs nog voor bij de kleermaker geweest en nu zit ie echt perfect. Als ik niet zulke witte benen had en een chronisch gebrek aan de juiste schoenen had ik een foto gemaakt.
Xm, mijn rugvet zit meer aan de zijkant en is niet te zien in deze jurk.
Leuk! Wat ga je verkopen? Wel vroegquote:Op zondag 22 juli 2012 06:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
Maria, wat voor gympen?
Xennia, tof jurkje! Fijn dat je vriend 'bewijs' heeft gekregen van zijn dokter. Benieuwd hoe HRM nog gaat reageren.
Ik ga vandaag met twee vriendinnen op de rommelmarkt staan. Het is nu 6u 's ochtends op zondag. Meh.
Je kan t!quote:Op zondag 22 juli 2012 10:08 schreef anna82 het volgende:
Resultaat van de afgelopen dagen:
Do: cocktails met Turkse pizza
Vrij: wijn met tapas
Za: rose bier met bbq
Zondagochtend: hardlopen
Ik heb nog niet zoveel zin
quote:Op zondag 22 juli 2012 10:08 schreef anna82 het volgende:
Resultaat van de afgelopen dagen:
Do: cocktails met Turkse pizza
Vrij: wijn met tapas
Za: rose bier met bbq
Zondagochtend: hardlopen
Ik heb nog niet zoveel zin
Iddquote:Op zondag 22 juli 2012 10:22 schreef Perruche het volgende:
[..]ook mooi dat de drank eerst komt, en dan pas het eten
.
Ik wil nog heul niet wakker zijn !! maar ik voel me eigenlijk helemaal niet katerig
Heel misschien waag ik een sportrondje, later.
Bear Grylls - escape to the legion. Voor de echte man!!quote:Op zondag 22 juli 2012 10:41 schreef the85mc het volgende:
Ziek thuis. Werken ging niet, ik werk als gids af en toe en moest bij praten echt kotsen onderdrukken. Geen succes dus. Nu op de bank even uitzieken. Verveelt nu al.. Ienans nog leuke verhalen?
Goed iets om te vieren!quote:Op zondag 22 juli 2012 11:30 schreef An24 het volgende:
Beterschap mc!
En feli aan mr en mrs mo
Hier wederom net een uur uit bed. Tis nodig geloof ik. Vanavond lekker uit eten om te vieren dat de longkanker van schoonpa zich rustig houdt.
Druk. En augustus is qua werk vrijwel geheel verloren door congres en vakantie.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:30 schreef Perruche het volgende:
XM, waarom werk je in vredesnaam. Het is zondag!!
Zekers. Hij had afgelopen donderdag zijn halfjaarlijkse controle. Is toch altijd spannend of dat monster nog steeds netjes ingekapseld zit.quote:
Wat een heerlijke dag voor zoiets idd. Veel plezier!quote:Op zondag 22 juli 2012 11:36 schreef conleche het volgende:
Lijstje gisteren:
O: 2 minicroissantjes met boter en frambozenjam
L: 2 bruine bolletjes 1 met ham en mayo en rauwkost en sla en 1 met gerookte kip en mayo en rauwkost en sla
T: glas verse jus
S: km of 13 gewandeld in de Schoorlse duinen. Pittig, want rul zand en veel klimmen.
D: frietjes en kroketje en 2 roseetjes in strandtent.
T: callipo-ijsje
Vandaag:
O: bruin bolletje met kaas en ham geplet tot een panini
L: ik denk nog zo'n 'panini'
T/D/T/S: ik ga naar het Milkshake festival, dus prbly wat drankjes en zo. En dansen. En hangen in de zon.
Leuk co! Wordt een erg leuk festival denk ik!quote:Op zondag 22 juli 2012 11:36 schreef conleche het volgende:
Lijstje gisteren:
O: 2 minicroissantjes met boter en frambozenjam
L: 2 bruine bolletjes 1 met ham en mayo en rauwkost en sla en 1 met gerookte kip en mayo en rauwkost en sla
T: glas verse jus
S: km of 13 gewandeld in de Schoorlse duinen. Pittig, want rul zand en veel klimmen.
D: frietjes en kroketje en 2 roseetjes in strandtent.
T: callipo-ijsje
Vandaag:
O: bruin bolletje met kaas en ham geplet tot een panini
L: ik denk nog zo'n 'panini'
T/D/T/S: ik ga naar het Milkshake festival, dus prbly wat drankjes en zo. En dansen. En hangen in de zon.
Autocorrectquote:
ja dat is van een modeblog of zoquote:Op zondag 22 juli 2012 15:07 schreef Perruche het volgende:
Leuke schoenen prob, maaruh, die foto's, wat moet dat nou voorstellen
Wow, super tof!quote:Op zondag 22 juli 2012 15:15 schreef Ewelina het volgende:
Gefeliciteerd Mo en Mr. Mo!
Als we dan toch gaan pronken met wat we nieuw hebben: recent deze gekocht.
[ afbeelding ]
Hahaha! Nee, de helft zandpadquote:Op zondag 22 juli 2012 14:53 schreef the85mc het volgende:
Thnx allemaal! Ik zag net mn ontbijt voorbij komen..En ik heb het echt megakoud. Zit in de zon met tshirt en vest aan en nog steeds zit ik te rillen. Masr misselijkheid is wel al wat gezakt gelukkig. Meestal ben ik kort maar heftig ziek, hopelijk dit keer ook..
Edit: en sigme, sjezus wat een tempo. Pak je ondertussen de bus een stuk ofzo?
Dat komt omdat wij meer vorm hebben dan de meeste modellen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:25 schreef Perruche het volgende:
Echt grappig, alle 3 mensen die een jurkje me model hebben gepost (ik, henk, nu xennia) maken er een punt van om vooral te zeggen "bij mij valt ie mooier!!"
Hopelijk kan je vriendje een beetje uitzieken Xennia
Nog een beetje gammel, maar hij is vandaag weer aan het werk gegaan. Als hij vanavond op tijd gaat slapen, komt het wel goed. Precies op tijd voor het mooie weer.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:17 schreef _aurum_ het volgende:
Leuk jurkje Xen! Voelt je lief zich nu ook beter?
Ik vind het al vervelend om bekeken te worden tijdens het hardlopen. Ik voel dat iedere man naar de borsten kijkt en dan naar je gezicht en als ik ze voorbij ben gelopen, voel ik ogen branden aan de achterkant. Ik draag altijd een petje, dat voelt wat anoniemerquote:Op zondag 22 juli 2012 16:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat komt omdat wij meer vorm hebben dan de meeste modellen.
Wat overigens niet goed voor je ego is: gefilmd worden tijdens het hardlopen.
Nu ben ik geen snelle loper, maar mijn sprintje brug op, zag er nog steeds uit alsof ik stil stond.
Gelukkig weinig drillend vet.
Samen met twee vriendinnen gewoon oude kleding enzo. Ik had eigenlijk maar heel weinig, ging vooral mee voor de gezelligheid. Netto winst voor mij: ¤ 11 (minus standkosten, spulletjes ter voorbereiding en eten/drinken dat ik daar gekocht heb)quote:
Lekker lijstje! Spinazie met pijnboompitten en knof isquote:Op zondag 22 juli 2012 20:20 schreef Xennia het volgende:
Skjor: ik vind je lijstjes wat karig.
Vlierbloesem en sigme, prachtige lijstjes. Nallie, ook een mooi lijstje met goede voedingsstoffen en wat verwennerijtjes.
Mijn lijstje:
L: yoghurt met verse aardbeien
T: wilde spinazie met pijnboompitten en knof
S: uur wandelen
D: broodje shoarma met knoflooksaus, tomaten-komkommersalade
T: wijn, parmaham, gevulde eieren, ongezouten amandelen
Jou lijstjes blijven geweldig. Je maakt er zo veel werk vanquote:Op zondag 22 juli 2012 20:14 schreef Vlierbloesem het volgende:
Lekkere lijstjes boven mij!![]()
Update/eindstand:
O: Yoghurt met een appel , twee mueslicrackers met vega-gehakt/runderpastrami (en komkommer)
L: Volkoren afbakbroodje met runderpastrami/kipfilet, waldkorn boterham met zachte geitenkaas/honing, volkoren beschuit met vega-gehakt(en komkommer)
T: Salade van veldsla, zongedroogde tomaten, tonijn en croutons
D: Volkoren afbakbroodje met lamsburger/ui/tzaziki en daarbij salade van paprika's, cherrytomaten en komkommer
T: Halve bak ‘volle kwark kersen’ met een doosje kersen
Dat is altijd naarquote:Op zondag 22 juli 2012 21:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Pfffft.... eventjes mijn hartje luchten hoor... Dinsdag is mijn relatie uit gegaan. En iedereen zegt dat het goed voor me is, alleen het doet echt zo'n pijn.
Voordeel? Ik heb compleet geen trek, dus voor de lijn zal het wel goed zijn (al eet ik wel goed en gezond, ik ben dat waard *arrogantmodus uit*).
Naja... buuh
Sterktequote:Op zondag 22 juli 2012 21:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Pfffft.... eventjes mijn hartje luchten hoor... Dinsdag is mijn relatie uit gegaan. En iedereen zegt dat het goed voor me is, alleen het doet echt zo'n pijn.
Voordeel? Ik heb compleet geen trek, dus voor de lijn zal het wel goed zijn (al eet ik wel goed en gezond, ik ben dat waard *arrogantmodus uit*).
Naja... buuh
Das mooi k#t.. Sterkte iig!quote:Op zondag 22 juli 2012 21:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Naja... buuh
Klinkt alsof het inderdaad maar beter is dat het uit is, maar dat neemt niet weg dat liefdesverdriet klote is. Sterkte.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gezien ruzies over zijn gelieg, niet voor zichzelf kunnen zorgen en ik die te ongeduldig en misschien veeleisend was, is het misschien beter. Al mijn vrienden en familie is in elk geval opgelucht.
En ik heb gelukkig genoeg vrienden om mijn tranen bij te laten.
Ik heb besloten dit als een motivator te laten gelden voor een heel gezond leven. Ik heb mezelf lang genoeg onderdrukt en nu is dat over, ik mag er zijn. Lekker arrogant dus
Dankjewelquote:Op zondag 22 juli 2012 21:35 schreef An24 het volgende:
[..]
Jou lijstjes blijven geweldig. Je maakt er zo veel werk van
De mijne:
O: volkorenboterham met boter en gekookt ei. Thee met melk
B: yoga zonnegroeten
L: 300 gram ratatouille met veel kaas
T: twee plakjes ham met tzaziki
T: 1 craqotte met paturain
D: uit eten:
Voor:
Stukje heek met groentenpuree en pesto
Hoofd:
Gebakken scholfilet met worteltjes en bloemkoolpuree
Na:
Aarbeien romanov taart met ijs
Muntthee
En drie glazen rose!
jum!
Altijd rot! Sterkte!quote:Op zondag 22 juli 2012 21:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Naja... buuh
Ja. Maar voor 1/9 moet de complete huisstijl herzien zijn. En aangezien ik de 7e voor 11 dagen op congres ben en dan nog 4 dagen heb voor ik zelf _eindelijk_ vakantie heb, is het nu echt aanpoten.quote:Op maandag 23 juli 2012 08:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Heb je eigenlijk ondertussen al een assistent XM?
quote:
Nieuwbakken mammaheid lijkt me zwaar..! Volgens mij doe je het hartstikke goed, die regelmaat / uberruggegraat komt wel weerquote:Op maandag 23 juli 2012 08:57 schreef Phaidra het volgende:
Mogge. Lijstjes zijn hier ook prut. Veel thuis zijn + slaapgebrek zorgt voor een ruggengraat als een weekdier. Gister o.a. softijs, sprits, andere koek, 2 kleine chocolaatjes en chips naar binnen gewerkt
.
Ter compensatie heb ik wel een uurtje gewandeld. Was heerlijk, maar ook nog best pittig
.
Ik vind het wel logisch klinken. Eigenlijk voor iedereen die een druk schema heeft.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:46 schreef _aurum_ het volgende:
Ik heb geen idee hoe druk het is voor je Phaid of voor jullie. Maar kan jij of je lief niet 's avonds wat dingetjes alvast preppen? zodat je het de volgende dag alleenn hoeft te pakken?
of zeg ik nu iets doms?
quote:
Dayumn!quote:Op maandag 23 juli 2012 09:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik vind het wel logisch klinken. Eigenlijk voor iedereen die een druk schema heeft.![]()
Ik ga denk weer wat pasta salades klaar maken, met gegrilde courgette, artisjok harten, zongedroogde tomaten, kappertjes en rucola ofzo.
Is sportschema technisch ook wel zo makkelijk.![]()
Schema voor deze week:
Ma: kickfit
Di: KT
Wo: misschien hardlopen in mn lunchpauze, Bootcamp
Do: KT
Vrij: hardlopen in Lunchpauze
Za: Urbanathlontraining
Zo: 8 km hardlopen
Wel veel, maar ook wel afwisselend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Planning voor vandaag:
O: yoghurt/muesli
T: wat rauwe bloemkool
L: 3 bth houmous
T: appel, banaan
D: noedels, zalm teriyaki, sugar snaps, paprika, paksoi roerbak (800gr groente met zijn 2en)Everything which is not impossible, will eventually happen
quote:Op maandag 23 juli 2012 08:54 schreef Perruche het volgende:
zalando heeft sale tot 31 juli en het jurkje wat ik wil wordt steeds goedkoper
Edit; Vlierbloesem, wat ik me nu afvroeg he, was; jouw lijstjes zijn altijd mooi, tot in het perfecte af. Maar ga je bijv. nooit op stap en dat je dan snachts nog friet (of patat) met mayo eet ofzo? Of dat je er per ongeluk een halve fles wijn ingiet en een schaal bitterballen?
Of, als dat gebeurt, post je het dan niet ?
De dingen waar men wakker over kan liggen
Oh maar gezond aanbod is er ook hoorquote:Op maandag 23 juli 2012 09:46 schreef _aurum_ het volgende:
Ik heb geen idee hoe druk het is voor je Phaid of voor jullie. Maar kan jij of je lief niet 's avonds wat dingetjes alvast preppen? zodat je het de volgende dag alleenn hoeft te pakken?
of zeg ik nu iets doms?
Hehehehe, herkenbaar. Zo af en toe.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:24 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Oh maar gezond aanbod is er ook hoorik pak het alleen niet... Want koek is lekkerder
Wauw, dat is wel echt strikt dan. Ik kan juist zo genieten van die verwennerijtjes af en toe. En natuurlijk drank en nachtelijke frietquote:Op maandag 23 juli 2012 10:21 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]. Tot op heden is dat niet gebeurd nee. Ga binnenkort wel op vakantie, dus dan zullen m'n lijstje er anders uitzien
.
Ik ga de zalando-sale vanavond even bekijken!
Waarom zou je? Je hebt toch vakantie?quote:Op maandag 23 juli 2012 10:45 schreef Probability het volgende:
Zegt er iemand even dat ik aan m'n studie moet
ik stel het al dagen uit!
Nee nog niet! Pas als ik stageformulier voor de 100e keer heb verbeterd en een opdracht af heb. Op de planning stond de 25e maar dat wordt krap.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Waarom zou je? Je hebt toch vakantie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |