Helaas! Anders had ik m ook besteld!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
KONIJNTJE
![]()
Lemuren!
![]()
Die hebben ze zeker niet in tweepersoons-volwassen-mensen-formaat
net na de kapper natgeregendquote:
Meh niemand denkt aan de kleuters-in-volwassen-lichaam.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Helaas! Anders had ik m ook besteld!
Heb er wel eentje met vogeltjes bij de H&M vandaan trouwens. Die is ook tof.
Phaidra, heb je dat kruippakje in pinguin model al gezien?![]()
Oja, dat is ook zo!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Maar jij eet dan ook kinderen en puppies XM!
Knuffelknots!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:22 schreef V1z0R het volgende:
Vind het ook geweldig!
Deze dan?
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J01%2099643%2010203%2091%203300%209.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
What rolls down stairs? And boulders in pairs?
Runs over your neighbour's dog?
What fits on your back? And is great for a snack?
It's log, log log!
LooOoog, LooOoog, it's big it's heavy it's wood!
It's looOoog, looOoog, it's better than bad it's good!![]()
![]()
![]()
De site wil mobiel niet zo lekker, dus ben niet verder gekomen dan het beddengoedquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Helaas! Anders had ik m ook besteld!
Heb er wel eentje met vogeltjes bij de H&M vandaan trouwens. Die is ook tof.
Phaidra, heb je dat kruippakje in pinguin model al gezien?![]()
Ik ben de lulligste niet, ik post het plaatje wel voor je.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
De site wil mobiel niet zo lekker, dus ben niet verder gekomen dan het beddengoed
Ja over m'n schouders zei ikquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en Prob, sieht gut aus maar ik zou dat niet bestempelen als een bob, gewoon als lang netjes geknipt haar
Awesomequote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:22 schreef V1z0R het volgende:
Vind het ook geweldig!
Deze dan?
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J01%2099643%2010203%2091%203300%209.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
What rolls down stairs? And boulders in pairs?
Runs over your neighbour's dog?
What fits on your back? And is great for a snack?
It's log, log log!
LooOoog, LooOoog, it's big it's heavy it's wood!
It's looOoog, looOoog, it's better than bad it's good!![]()
![]()
![]()
Geniaalquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ben de lulligste niet, ik post het plaatje wel voor je.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J01%2002317%2009090%2097%202795%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhwatlief!!!!!!!!
Ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:27 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja over m'n schouders zei ikVolgens mij is een bob netjes geknipt haar op 1 lengte
?
Normaal heb ik een eh... rachel uit friends kapsel sinds de derde van de middelbare school? Nou ja dat is ook niet waar maar het is iig iets heel anders dan normaal (vind ik) maar ben al wel gewend
Hmmmmm.... Ikea heeft wel een gereedschapsetquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:29 schreef Phaidra het volgende:
[..]
AwesomeNu nog een stoffen bijltje erbij!!
Zou je je baby dat echt aandoen? (letterlijkquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:30 schreef Phaidra het volgende:
[..]
GeniaalZou er bijna voor gaan carnavallen!
Met carnaval welquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:35 schreef Perruche het volgende:
[..]
Zou je je baby dat echt aandoen? (letterlijk). Verschrikkelijk
Begin jij te twijfelen aan Henks smaak soms?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:41 schreef Perruche het volgende:
Henk hoe gaat het met je meneer met de fluwelen broek?
Absoluut.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Begin jij te twijfelen aan Henks smaak soms?
Uitstekend!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:41 schreef Perruche het volgende:
Henk hoe gaat het met je meneer met de fluwelen broek?
We hebben zojuist een lang weekend Brussel en Parijs overleefd. En niet eens ruzie gekregen tijdens het autorijden enzo.quote:
Ik zei toch een soooooort bob maar dan over m'n schoudersquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
lol @ babykleren
Prob, dat vind ik ook echt geen bob!
Oh, was dat met hem! Dat had je er niet bij verteld, of wel? Sneaky.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
We hebben zojuist een lang weekend Brussel en Parijs overleefd. En niet eens ruzie gekregen tijdens het autorijden enzo.
Terechte ego-postquote:
Als je goed had gelezen welquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:11 schreef Mini. het volgende:
[..]
Oh, was dat met hem! Dat had je er niet bij verteld, of wel? Sneaky.Maar fijn dat het zo goed gaat!
Hahhahaa, sorry!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:11 schreef Mini. het volgende:
[..]
Oh, was dat met hem! Dat had je er niet bij verteld, of wel? Sneaky.Maar fijn dat het zo goed gaat!
Whoohooo!!! Wat tof!quote:
Nopez!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:14 schreef conleche het volgende:
Hebben wij nu al een picca gezien van de Velvet Fellow?
Ja echt bizar, maar bij zo'n bezichtiging moet je meteen beslissen. Nu kan ik er al 1 augustus in.quote:
O ja ik had een mooi stenen zeeppompje.quote:
Ah, duidelijk, maar dan moet hij het gewoon vergoeden?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:27 schreef Probability het volgende:
[..]
O ja ik had een mooi stenen zeeppompje.
Huisgenootjes wou tosti's maken of zo en wil graag platte tosti's?
Dus hij heeft dat pompje OP het apparaat gezet. Die is er natuurlijk afgevallen. Pompje stuk.
Maar dat was natuurlijk te verwachten want een tosti apparaat is niet echt een plek om stenen dingen op te zetten..
Tja, zo gauw je gaat bezichtigen kan het altijd gebeuren dat je ineens iets hebt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:26 schreef Viking84 het volgende:
Zo, jij windt er ook geen doekjes om, minimoet ik zeggen
ben benieuwd!
Hij had hem in de prullenbak gegooid in de hoop dat ik het niet zag of zo.. Beetje irritant maar hij is er dus al even niet (wegens omstandigheden enz.) nou ja ik laat het dit keer maar volgende x laat ik het hem vergoeden.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ah, duidelijk, maar dan moet hij het gewoon vergoeden?
Dank je.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:34 schreef Tinkepink het volgende:
Ik snap het wel en huisgenoot moet gewoon een nieuw pompje kopen vanwege domheid.
Lekkerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Omnomnom, donker brood met geitenkaas en gegrilde groenten enzo!
Omnomnomquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Omnomnom, donker brood met geitenkaas en gegrilde groenten enzo!
Leuk, thanks!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:09 schreef _aurum_ het volgende:
zijn er nog mensen met interesse voor de restaurantweek?
http://www.restaurantweek.nl/lang/en/acc/nespresso
ww= nespresso
half augustus is 3 weken? Wat is 3 weken op een mensenleven?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:17 schreef motorbloempje het volgende:
AwhMr.Mo's scriptie was nog niet goed genoeg. Ok, wel overwegend goed en hij moest nog één dingetje aanpassen/verduidelijken. Maar had zó gehoopt dat 't gewoon goed genoeg was en hij er vanaf zou zijn
![]()
En het stomme is dat de docent vanaf nu tot half augustus afwezig is...
Hee toevallig! Ik heb geluncht met Nallie en die is ook tofquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:13 schreef Nallie het volgende:
[..]
Omnomnom
Ik heb gelunched met MariaEn Maria is tof
bwaa rot!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:17 schreef motorbloempje het volgende:
AwhMr.Mo's scriptie was nog niet goed genoeg. Ok, wel overwegend goed en hij moest nog één dingetje aanpassen/verduidelijken. Maar had zó gehoopt dat 't gewoon goed genoeg was en hij er vanaf zou zijn
![]()
Ja, ik zei al: 'we' gaan dit zo snel mogelijk verbeteren (als in: hij verbeteren, ik lever oneindige voorraden thee en (gezond!) lekkers) en dan zijn 'we' er vanaf!'quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
bwaa rot!Veel kopjes thee en knuffels voor MrMo dan maar he
6! Hmmmm ze zijn allemaal nog al individualistisch. Een is wel leuk/aardig maar daar heb ik niet zoveel dezelfde interesse mee dus dat schiet niet zo op (eigenlijk totaal niet als je iets leuks wil doenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:15 schreef anna82 het volgende:
MC gij bijdehandje, totaal andere categorie!
Billy, hoeveel huisgenoten heb je en zitten er ook leuke bij?
Bah, op gegeven moment wil je er gewoon vanaf zijn ja.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:17 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Dank jequote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:09 schreef _aurum_ het volgende:
zijn er nog mensen met interesse voor de restaurantweek?
http://www.restaurantweek.nl/lang/en/acc/nespresso
ww= nespresso
Dank voor de quote!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dank je
We gaan lunchen bij de neederlanden
Nee maat, die zoete uit een pakje is al helemaal niet te hachelen!quote:
Nee man, caramelpopcorn van de bios. Omnomnom.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:24 schreef V1z0R het volgende:
Precies!
Zoute moet je hebben, en dan als al gepofte stukjes op zijn met je vingers door de overgebleven korreltjes wroeten en je klauwen aflikken
Ja en je kiezen kapotbijten op onvolledig gepofte stukjes die eruit zien als helequote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:24 schreef V1z0R het volgende:
Precies!
Zoute moet je hebben, en dan als al gepofte stukjes op zijn met je vingers door de overgebleven korreltjes wroeten en je klauwen aflikken
Dat ook!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:33 schreef V1z0R het volgende:
Stuk rustiger ook als ze in de oven zitten...
Flauwneus!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:33 schreef V1z0R het volgende:
Stuk rustiger ook als ze in de oven zitten...
Of met chile en limon zoals in mexico. Daar eet men alles met chile en limonquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:34 schreef Nallie het volgende:
Wat echt ultiem is, en goed dat we t hier niet hebben, buttered popcorn. En dat je dan zelf de gesmolten boter eroverheen mag gieten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |