abonnement Unibet Coolblue
pi_117667540
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 19:45 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Dan heb je waarschijnlijk iets draaien wat je beter niet kunt draaien.
GPS en dat soort dingen die je niet de hele dag nodig hebt kun je ook beter uit laten.
Gps, schakelt alleen in als een app het nodig heeft. Gebruik je dat niet dan verbruikt gps ook geen strom ondanks dat het 'aan' staat volgens mij.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator zaterdag 6 oktober 2012 @ 20:42:24 #177
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_117669525
Nou toch maar aan het updaten. Spannend...
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator zaterdag 6 oktober 2012 @ 21:01:06 #178
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_117670468
Lijkt er op dat het goed gegaan is, alles doet het nog en PC Companion gaf ook nog een update, dus die staat er ook op.
Alleen ik mis nu wel mijn achtergrondje (ik had die soort klok), die staat er niet meer tussen :(
Pinball Arcade werkt nu wel vloeiend trouwens, was het altijd nèt niet.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_117672129
Ja, jammer dat die weg is. Maar vast nog wel ergens te downloaden.

Het is overigens aan te raden om 'm nog een keer te resetten na installatie van ICS.
pi_117672350
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 21:01 schreef djkoelkast het volgende:
Lijkt er op dat het goed gegaan is, alles doet het nog en PC Companion gaf ook nog een update, dus die staat er ook op.
Alleen ik mis nu wel mijn achtergrondje (ik had die soort klok), die staat er niet meer tussen :(
Pinball Arcade werkt nu wel vloeiend trouwens, was het altijd nèt niet.
Misschien dat die op XDA nog ergens staat... Maar makkelijk he ;)
pi_117672441
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 21:01 schreef djkoelkast het volgende:
Lijkt er op dat het goed gegaan is, alles doet het nog en PC Companion gaf ook nog een update, dus die staat er ook op.
Alleen ik mis nu wel mijn achtergrondje (ik had die soort klok), die staat er niet meer tussen :(
Pinball Arcade werkt nu wel vloeiend trouwens, was het altijd nèt niet.
welke klok?
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_117673492
Die cirkelvormige lijntjes die als een soort van futuristische klok werken. Het leek een beetje op dit:



[ Bericht 33% gewijzigd door Mint_Clansell op 06-10-2012 22:22:41 ]
pi_117674255
ow wat een aparte klok :) Nooit gezien. Als je nog weet hoe die heet - misschien kun je m dan weer opsporen.
just give a second thought
what if we don't get caught...
  Moderator zaterdag 6 oktober 2012 @ 22:35:50 #184
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_117674319
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 21:46 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Misschien dat die op XDA nog ergens staat... Maar makkelijk he ;)
Ik was vooral bang van alles te verliezen. Dat is niet gebeurd gelukkig.

Wat is dat dingetje bovenin eigenlijk, dat had ik nooit en ik wil mijn balkje zo schoon mogelijk houden :P Dat Nespresso logo naast het wifi dingetje:



Krijg het niet weg.

Ik kon trouwens wel alle Facebookzooi en gmail (ik heb een andere client) stoppen en uitschakelen, ook kon ik die Office en McAfee troep verwijderen :D
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator zaterdag 6 oktober 2012 @ 22:36:12 #185
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_117674337
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 22:34 schreef Apotheose het volgende:
ow wat een aparte klok :) Nooit gezien. Als je nog weet hoe die heet - misschien kun je m dan weer opsporen.
Dat was de enige niet vervelende (maar wel bewegende) achtergrond :P
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_117674873
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 22:34 schreef Apotheose het volgende:
ow wat een aparte klok :) Nooit gezien. Als je nog weet hoe die heet - misschien kun je m dan weer opsporen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 22:36 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Dat was de enige niet vervelende (maar wel bewegende) achtergrond :P
Die klok is van Android zelf volgens mij, maar misschien is er ergens een apk voor ofzo. Ik heb ff mijn nog op 2.3.7 zittende U ( :'() op engels gezet, en die achtergrond heet "polar clock".
-------
pi_117676315
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 22:35 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Ik was vooral bang van alles te verliezen. Dat is niet gebeurd gelukkig.

Wat is dat dingetje bovenin eigenlijk, dat had ik nooit en ik wil mijn balkje zo schoon mogelijk houden :P Dat Nespresso logo naast het wifi dingetje:

[ afbeelding ]

Krijg het niet weg.

Ik kon trouwens wel alle Facebookzooi en gmail (ik heb een andere client) stoppen en uitschakelen, ook kon ik die Office en McAfee troep verwijderen :D
Dat logo is het logo van NFC ( toen de NXT lijn uitkwam hadden ze er nog geen officieel logo voor denk ik :P )
Is in je snelle instellingen widget uit te zetten.Maar ICS werkt prima toch? Heerlijk Album app en verder is de totale UI een stuk beter ook vind ik :) De strakste interface van alle Android fabrikanten in mijn ogen!




quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 22:36 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Dat was de enige niet vervelende (maar wel bewegende) achtergrond :P
Zit Cosmic Flow niet op de Xperia U/P?


[ Bericht 12% gewijzigd door kurk_droog op 06-10-2012 23:36:26 ]
pi_117677493
Die cosmic flow zit op alle xperia toestellen. Ik heb m ook als achtergrond. De blauwe :)
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_117677858
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 00:00 schreef Apotheose het volgende:
Die cosmic flow zit op alle xperia toestellen. Ik heb m ook als achtergrond. De blauwe :)
Ik meende gelezen te hebben dat alleen de S de live cosmic wallpaper had aangezien de andere het zwaarder zouden hebben om hem te draaien. ( En hij had het over de enige niet vervelende bewegende wallpaper, Cosmic Flow is fantastisch ipv vervelend :P )
  Moderator zondag 7 oktober 2012 @ 00:14:36 #190
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_117677972
Die cosmic zit er op maar hij beweegt niet meer in ICS (onder 2.3 wel) maar ik vind hem lelijk.
Voorheen had ik geen NFC tag logo, irritant zeg, ik wil die tags wel aan maar dat pokkelogo niet :+

Alles is wel een stuk beter leesbaar onder ICS en de muziekspeler is stukken beter (had er een aparte app voor, maar Walkman voldoet nu al goed dus die app kan er weer af).
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_117678117
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 00:14 schreef djkoelkast het volgende:
Die cosmic zit er op maar hij beweegt niet meer in ICS (onder 2.3 wel) maar ik vind hem lelijk.
Voorheen had ik geen NFC tag logo, irritant zeg, ik wil die tags wel aan maar dat pokkelogo niet :+

Alles is wel een stuk beter leesbaar onder ICS en de muziekspeler is stukken beter (had er een aparte app voor, maar Walkman voldoet nu al goed dus die app kan er weer af).
aah oke, kan ook ja :P

Die WALKMAN app heb ik al sinds 2.3.7, enige wat hier veranderde was de naam en logo van Muziek naar WALKMAN. Maar echt een zeer goede speler! En dat NFC zal wel niet wegkunnen, mja, stoort het werkelijk? Misschien alleen even wennen.
pi_117678177
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 00:10 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ik meende gelezen te hebben dat alleen de S de live cosmic wallpaper had aangezien de andere het zwaarder zouden hebben om hem te draaien. ( En hij had het over de enige niet vervelende bewegende wallpaper, Cosmic Flow is fantastisch ipv vervelend :P )
ik vind m ook heel mooi O+ Gebruik alleen die blauwe of de grijze (silk). Die andere kleuren vind ik niet zo mijn ding :P Ik hou niet van drukte en die cosmic flow is wel rustgevend :+

en djkoelkast, blijft die NFC logo in je taakbalk altijd daar staan, ook al heb je m niet ingeschakeld?
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_117678294
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 00:21 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ik vind m ook heel mooi O+ Gebruik alleen die blauwe of de grijze (silk). Die andere kleuren vind ik niet zo mijn ding :P Ik hou niet van drukte en die cosmic flow is wel rustgevend :+

en djkoelkast, blijft die NFC logo in je taakbalk altijd daar staan, ook al heb je m niet ingeschakeld?
Hier hetzelfde, mooie rustgevende strakke wallpaper, gebruik alleen die blauwe, liefst zie ik rood ook nog komen. O+

NFC logo is alleen als NFC aanstaat..
pi_117678404
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 00:25 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

NFC logo is alleen als NFC aanstaat..
ow ja eigenlijk ook best logisch :') Blontd :+
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_117678522
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 23:28 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Dat logo is het logo van NFC ( toen de NXT lijn uitkwam hadden ze er nog geen officieel logo voor denk ik :P )
Is in je snelle instellingen widget uit te zetten.Maar ICS werkt prima toch? Heerlijk Album app en verder is de totale UI een stuk beter ook vind ik :) De strakste interface van alle Android fabrikanten in mijn ogen!
Ik ben het met je eens dat het de strakste Android UI is van alle fabrikanten, maar ik vind hem behoorlijk ingetogen en eigenlijk zelfs wat saai. :P

Mja doet er voor mij ook niet veel toe, draai MIUI op mijn Xperia S.
pi_117678717
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 00:31 schreef Fritessaus het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat het de strakste Android UI is van alle fabrikanten, maar ik vind hem behoorlijk ingetogen en eigenlijk zelfs wat saai. :P

Mja doet er voor mij ook niet veel toe, draai MIUI op mijn Xperia S.
Hou daar wel van, dat van Htc en Samsung vind ik redelijk goedkoop ogen. Sowieso gaat het alweer de goede kant op, de X10 had met zijn UX-interface ( Timescape, Mediascape infinity,enz. ) te diepe wortels in Android 1.6 waardoor ze de versies daarna zo kaal en simpel mogelijk aanpassingen deden aan Android, nu zijn ze gelukkig weer de kant opgegaan van grotere aanpassingen waarmee ze zich onderscheiden ( Album, Walkman, Facebook integratie ).

Timescape is nu wel het ondergeschoven kind met een zeer saaie widget ook, dat kan wel wat speelser inderdaad allemaal( strak, maar speels :) )
pi_117678760
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 00:14 schreef djkoelkast het volgende:
Die cosmic zit er op maar hij beweegt niet meer in ICS (onder 2.3 wel)
Vreemd, want bij beweegt 'ie nog wel. Je moet ook Thema kiezen ipv Achtergrond.

Instellingen > Weergave > Thema
pi_117678852
Je hebt een Cosmic Flow live wallpaper (ook in ICS) en een stilstaande.
  Moderator zondag 7 oktober 2012 @ 01:09:57 #199
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_117679862
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 00:38 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Vreemd, want bij beweegt 'ie nog wel. Je moet ook Thema kiezen ipv Achtergrond.

Instellingen > Weergave > Thema
Dan zal dat het zijn, hoe dan ook ik vind er niks aan. Ik had de gouden, maar snel vervangen voor die polar clock. Bij mijn vriendin is het leuker, die heeft de roze en dan gaan ook de LEDs in die doorzichtige balk mee in kleur. Past goed bij haar roze U ;)
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_117680426
Ik heb helemaal geen live wallpaper, zoiets vreet je batterij leeg. Vooral omdat je scherm de hele tijd actief is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')