Waarom tot 0? Heeft totaal geen voordelen op je accu namelijk..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:52 schreef Viking84 het volgende:
Pff ik wilde mijn accu leeg hebben vanavond zodat ik hem vannacht vanaf helemaal 0 kan opladen maar na 38 uur zit ie nog steeds op 18%, ongelooflijk, wat een verschil met eerder!
Klopt. Je batterij tot 0% laten leeglopen is iets uit 2005, toen batterijen nog niet zo geadvanceerd waren als nu.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:46 schreef Apotheose het volgende:
volgens Sony zelf is het juist beter om 'm vaak op te laden. Meende dat ergens te lezen.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:09 schreef Desiler het volgende:
Vanmiddag de Xperia T James Bond Edition bestellen!
[ afbeelding ]
Besturingssysteem: Android
Processor: 1,5 GHz dual-core
Scherm: 4.5 inch TFT touchscreen
Camera: 13 megapixelcamera
Meningen?
Normaal hangt hij 's nachts aan de lader natuurlijk, maar het is wel frappant.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:06 schreef Mint_Clansell het volgende:
Zet gewoon de gegevenstoegang uit 's nachts.
Instellingen > 'Draadloos en netwerken' > Meer... > Mobiele Netwerken > Gegevenstoegang.
quote:
Inderdaad, tijd op mn oude iPhone 3GS tegen de muur aan te gooien.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Smaken verschillen natuurlijk, maar ik vind het iig een strak design. Stukken mooier dan bijvoorbeeld de S3.
Daar heb je een ingebouwde app voor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Normaal hangt hij 's nachts aan de lader natuurlijk, maar het is wel frappant.
Ook ga ik niet 20 menu's doorwandelen elke avond, dat moet ook gewoon met een appje kunnen, het liefst een ingebouwd appje, maar ik zie het nergens meer.
Ja die staat al op mijn linkerscherm, maar dan nog.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:29 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Daar heb je een ingebouwde app voor.
Druk op het (+) teken rechts bovenin je beginscherm en scroll dan naar 'hulpprogramma's'.
Valt wel mee,quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:25 schreef Mint_Clansell het volgende:
Het heeft erg veel weg van een HTC design, die ik ook lelijk vind.
quote:Qua design:
Eigenlijk zijn er binnen Sony gewoon twee lijnen. Je had de Xperia X10 als inspiratie voor ongeveer alle Xperia's nu. De Xperia Arc, Neo, ... waren de opvolgers in de Human Curvature-lijn. Eind 2011 waren de Mini, Ray en varianten de nakomelingen van het 'boxy' aspect van de X10.
In 2012 heb je in het begin van het jaar nu nog de rest van de 'boxy' reeks (de Xperia NXT-serie). Eind 2012 heb je nu opnieuw de Human Curvature-batch.
Je weet dat hij stopt met laden rond de 95% he? Hij begint pas weer te laden op een bepaald percentage. Maak je nou niet zo druk en hang gewoon heel de nacht je mobiel aan de lader, heeft totaal Geen nadelen voor je accu dus snap die problemen hier niet zo goed.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja die staat al op mijn linkerscherm, maar dan nog.
Er was een app "strmbesp" daarmee kon ik het timen.
Maar sowieso klopt er iets niet, ik haal mijn telefoon van de lader en prompt is hij 94% binnen een paar seconden.
LiLon, dus mijn verhaal is van toepassingquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:58 schreef djkoelkast het volgende:
Maar zit er een Li Ion of ee Lipo accu in onze telefoons?
Overigens heb ik mijn telefoon vannacht van de stroom gelaten op 100% rond 1:30u
Om 10:30u, 9 uur later stond hij, ondanks stroombesparing op 67%
Toch maar eens die deep standby bekijken dan.
Doe een battery pull: aan/uitknop ingedrukt + volume omhoog, wachten op 3 trillingen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar sowieso klopt er iets niet, ik haal mijn telefoon van de lader en prompt is hij 94% binnen een paar seconden.
Ja maar ik moet dat nu elke paar dagenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:43 schreef Mint_Clansell het volgende:
Zet je telefoon eens uit en aan. Schijnt een oplossing te zijn.
Dit even gedaan, wellicht helpt dat. Nooit gedaan voorheen dus wie weetquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:11 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Doe een battery pull: aan/uitknop ingedrukt + volume omhoog, wachten op 3 trillingen.
een battery pull?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:11 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Doe een battery pull: aan/uitknop ingedrukt + volume omhoog, wachten op 3 trillingen.
De P en S hebben geen verwijderbare accu, met die toetscombinatie simuleer je dat je de accu er uit haalt.quote:
Dan heb je het woord ooit zo bevestigd (verzonden als het ware) en dan slaat hij het op in je woordenboek.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb trouwens wel eens als ik typ dat 'ie dan midden in het woord ineens een hoofdletter zet (op de Xperia U dus). Dan haal ik het hele woord weg, typ het opnieuw en dan doet het weer. Bijvoorbeeld: hetZelfde. Iemand enig idee wat ik dan verkeerd doe?
Oké, zal ik daar eens kijken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan heb je het woord ooit zo bevestigd (verzonden als het ware) en dan slaat hij het op in je woordenboek.
Geen idee hoe dat verder werkt. Ik type dan gewoon het woord in en klik in die balk de goede versie aan, doe je dat een paar keer staat die weer vooraan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oké, zal ik daar eens kijken.
Hoe doe ik dat? Ik keek bij gebruikerswoordenboek, maar daar staat niks?
even de eerste pics afwachten, verwacht er veel van!quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:26 schreef Apotheose het volgende:
ze worden ook hoe langer hoe groter, die telefoons...
Doe 'm dan eens repareren via pc companion.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:24 schreef djkoelkast het volgende:
Vanmiddag iets typisch, mijn telefoon van 27% naar 1% naar uit in 10 seconden.
Daarna weer aangezet en stond hij op 28%, 29%, 30% zonder dat hij aan de stroom hing.
Zit toch echt nog een bugje in, onder 2.3 had ik dit vage gedoe niet.
Dan ben ik toch alles kwijt?quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:41 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Doe 'm dan eens repareren via pc companion.
Hoe heb jij ICS erop gezet? Met Flashtool? Of via SUS?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:24 schreef djkoelkast het volgende:
Vanmiddag iets typisch, mijn telefoon van 27% naar 1% naar uit in 10 seconden.
Daarna weer aangezet en stond hij op 28%, 29%, 30% zonder dat hij aan de stroom hing.
Zit toch echt nog een bugje in, onder 2.3 had ik dit vage gedoe niet.
Je hoeft toch niet alles terug te zetten? Alleen de apps die je hebt gedownload lijkt me. De rest zoals foto's en muziek kun je op je pc dumpen. Repareren is de enige optie die je hebt, of je telefoon omruilen, maar dan ben je sowieso alles kwijt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan heeft het toch geen zin, als ik alles weer teurg zet.
Eerst flashtool, toen gaf pc companion een updatemelding.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoe heb jij ICS erop gezet? Met Flashtool? Of via SUS?
( vergeet niet dat Gingerbread echt super goed ontwikkeld was door SE )
Je hebt na flashtool wel je mobiel herstel met Sony Update Service? Flashtool maakt nog wel een fouten tijdens het flashen ( ik kon ooit wel bellen maar de andere kant hoorde mij dan niet ). Je moet altijd na het gebruik van Flashtool even je mobiel herstellen aan de hand van Sony Update Service ( en nee, niet eigenwijs met PcCompagnon ;P )quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Eerst flashtool, toen gaf pc companion een updatemelding.
Tot nu toe beviel 2.3 beter, alleen die had minder accuduur, maar deze heeft vaagheden.
Ik bedoel dat je na flashtool te gebruiken gewoon meteen je telefoon moet repareren zodat de fouten eruit zijn, een schone start dus. Apps installeer je zo weer en van je berichten en telefoonboek maak je gewoon een back-up.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:31 schreef Mint_Clansell het volgende:
Waarom herstellen als je er daarna toch de officiele ICS overheen installeert, waar PC Companion zelf mee komt nadat je de flashtool hebt gebruikt? Koelkast moet gewoon even zijn Xperia repareren. Het enige wat SUS te bieden heeft tov PCC is een schone start, maar gezien zijn problemen is dat denk ik wel de beste oplossing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |