Waarom tot 0? Heeft totaal geen voordelen op je accu namelijk..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:52 schreef Viking84 het volgende:
Pff ik wilde mijn accu leeg hebben vanavond zodat ik hem vannacht vanaf helemaal 0 kan opladen maar na 38 uur zit ie nog steeds op 18%, ongelooflijk, wat een verschil met eerder!
Klopt. Je batterij tot 0% laten leeglopen is iets uit 2005, toen batterijen nog niet zo geadvanceerd waren als nu.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:46 schreef Apotheose het volgende:
volgens Sony zelf is het juist beter om 'm vaak op te laden. Meende dat ergens te lezen.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:09 schreef Desiler het volgende:
Vanmiddag de Xperia T James Bond Edition bestellen!
[ afbeelding ]
Besturingssysteem: Android
Processor: 1,5 GHz dual-core
Scherm: 4.5 inch TFT touchscreen
Camera: 13 megapixelcamera
Meningen?
Normaal hangt hij 's nachts aan de lader natuurlijk, maar het is wel frappant.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:06 schreef Mint_Clansell het volgende:
Zet gewoon de gegevenstoegang uit 's nachts.
Instellingen > 'Draadloos en netwerken' > Meer... > Mobiele Netwerken > Gegevenstoegang.
quote:
Inderdaad, tijd op mn oude iPhone 3GS tegen de muur aan te gooien.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Smaken verschillen natuurlijk, maar ik vind het iig een strak design. Stukken mooier dan bijvoorbeeld de S3.
Daar heb je een ingebouwde app voor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Normaal hangt hij 's nachts aan de lader natuurlijk, maar het is wel frappant.
Ook ga ik niet 20 menu's doorwandelen elke avond, dat moet ook gewoon met een appje kunnen, het liefst een ingebouwd appje, maar ik zie het nergens meer.
Ja die staat al op mijn linkerscherm, maar dan nog.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:29 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Daar heb je een ingebouwde app voor.
Druk op het (+) teken rechts bovenin je beginscherm en scroll dan naar 'hulpprogramma's'.
Valt wel mee,quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:25 schreef Mint_Clansell het volgende:
Het heeft erg veel weg van een HTC design, die ik ook lelijk vind.
quote:Qua design:
Eigenlijk zijn er binnen Sony gewoon twee lijnen. Je had de Xperia X10 als inspiratie voor ongeveer alle Xperia's nu. De Xperia Arc, Neo, ... waren de opvolgers in de Human Curvature-lijn. Eind 2011 waren de Mini, Ray en varianten de nakomelingen van het 'boxy' aspect van de X10.
In 2012 heb je in het begin van het jaar nu nog de rest van de 'boxy' reeks (de Xperia NXT-serie). Eind 2012 heb je nu opnieuw de Human Curvature-batch.
Je weet dat hij stopt met laden rond de 95% he? Hij begint pas weer te laden op een bepaald percentage. Maak je nou niet zo druk en hang gewoon heel de nacht je mobiel aan de lader, heeft totaal Geen nadelen voor je accu dus snap die problemen hier niet zo goed.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja die staat al op mijn linkerscherm, maar dan nog.
Er was een app "strmbesp" daarmee kon ik het timen.
Maar sowieso klopt er iets niet, ik haal mijn telefoon van de lader en prompt is hij 94% binnen een paar seconden.
LiLon, dus mijn verhaal is van toepassingquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:58 schreef djkoelkast het volgende:
Maar zit er een Li Ion of ee Lipo accu in onze telefoons?
Overigens heb ik mijn telefoon vannacht van de stroom gelaten op 100% rond 1:30u
Om 10:30u, 9 uur later stond hij, ondanks stroombesparing op 67%
Toch maar eens die deep standby bekijken dan.
Doe een battery pull: aan/uitknop ingedrukt + volume omhoog, wachten op 3 trillingen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar sowieso klopt er iets niet, ik haal mijn telefoon van de lader en prompt is hij 94% binnen een paar seconden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |