Maar het antwoord was Aliensquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:42 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Zie net dat ik nóg eerder was met mijn 'Alien'
quote:
Elizabethaans heet dat toch, ofzoiets?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:00 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
[..]
Denk iets meer Shakespeariaans qua uitstraling
Bijna! In comics zie je er vaak één.quote:
Villain?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Bijna! In comics zie je er vaak één.
Misschien is kennis van Romeo + Juliet toch niet zo vanzelfsprekend als ik dacht. Hebben jullie die niet hoeven lezen bij Engels op de middelbare school?
Jij kan iets dat je zo lang geleden hebt gelezen, in zulk detail herinneren dat je elk woord uit een zin weetquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Bijna! In comics zie je er vaak één.
Misschien is kennis van Romeo + Juliet toch niet zo vanzelfsprekend als ik dacht. Hebben jullie die niet hoeven lezen bij Engels op de middelbare school?
Jij gokt niet eens meequote:
Juist! Dus alleenquote:
Het gebaar is hetzelfde als je middelvinger opsteken tegenwoordig.quote:Do you bite yourat us, sir?
Niet alles, maar dit zijn toch wel belangrijke passages uit het verhaal. Poison bijvoorbeeld, kan je vrij makkelijk uit de context halen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Jij kan iets dat je zo lang geleden hebt gelezen, in zulk detail herinneren dat je elk woord uit een zin weet![]()
quote:
DragonFodder +2quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |