Heey Edwin ! ik vroeg me serieus af van wie jou UI nou was in de OP.quote:
Wat ben ik blij dat PSV geen moslims meer heeft, net als Ibi, Amra toen enzoquote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Over anderhalf uur niet mee eten tot iets van 22:00.
Ja, jullie dachten dat ze in de soap dood warenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ze hebben een rip hoekje, snapte er geen kut van toen zij zei ja die zijn echt dood
Ja dat dusquote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, jullie dachten dat ze in de soap dood warenDan was het redelijk debiel geweest ja, got it.
Haiquote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heey Edwin ! ik vroeg me serieus af van wie jou UI nou was in de OP.
Depayquote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat PSV geen moslims meer heeft, net als Ibi, Amra toen enzo
ernaldo heet hij tochquote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Guitarist liegt, om je vervolgvraag te ontwijken. Slimme jongen die guitarist
Je verpest m'n dekking man.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Guitarist liegt, om je vervolgvraag te ontwijken. Slimme jongen die guitarist
Amrabat ging een keer eten(dadel) tijdens wedstrijd.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat PSV geen moslims meer heeft, net als Ibi, Amra toen enzo
Geo Davy, Depay is Ghanees.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Marokkanen zijn meestal moslim toch?
Is Memphis half mocro?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Marokkanen zijn meestal moslim toch?
Ja, lees het net.quote:
Niemand?quote:
Vader had hem vroeg verlaten en wilt niets hebben die aan hem herinnert.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, lees het net.
Vanaf dit seizoen speelt hij ook met de naam "Memphis" op z'n rug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |