gcquote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:54 schreef napoleonfour het volgende:
waar vind ik in godsnaam de dagcijfers?
quote:
Dagcijfers #225 Geen SCquote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:54 schreef napoleonfour het volgende:
waar vind ik in godsnaam de dagcijfers?
wierrook is ook kutquote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik stem alvast tegen het gebruik van kaarsen
quote:
no tyquote:
Die chick heeft wel wat in je los gemaakt he Raja. Andersom ook trouwens.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik stem alvast tegen het gebruik van kaarsen
quote:
Ik heb nog wel voorgesteld om samen lelijk te zijnquote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die chick heeft wel wat in je los gemaakt he Raja. Andersom ook trouwens.
Al kan vooral GGMM wat klachten verwachten.
Stinho bedoel je?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nu weet ik nog steeds niet dat er gebeurd is. Jan Peter negeert mijn vraag ook al.
Opende een gtst topic. meer nietquote:
Ze is wel erg intelligent trouwens.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb nog wel voorgesteld om samen lelijk te zijn
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb nog wel voorgesteld om samen lelijk te zijn
didde?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:59 schreef napoleonfour het volgende:
alsof ie nu al didde is, stijntje ligt lekker op bed nu
Ken je spang Dave hoelang post je hier nou al..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
didde?
Als hij op bed lag zou hij toch wel normaal afscheid nemen?
Sorry man, boeler.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ken je spang Dave hoelang post je hier nou al..
En je kent nog steeds de taal niet. Kan niet man pas je nou eens aan.
je bent zelf een volendamse autistquote:
hij heeft geen cola gedronken he! die is gewoon in slaap gevallen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
didde?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je bent zelf een volendamse autist
Niet veel. Stijn opende een topic en moest dat blijkbaar hier laten zien, wat voor andere vbl-users blijkbaar weer een reden is om daar te posten terwijl de pas gezeik over hebben gehad. Gewoon dom dus.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nu weet ik nog steeds niet dat er gebeurd is. Jan Peter negeert mijn vraag ook al.
Hij is KO gegaan. Te lang wakker.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
didde?
Ik post gewoon normaalquote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet veel. Stijn opende een topic en moest dat blijkbaar hier laten zien, wat voor andere vbl-users blijkbaar weer een reden is om daar te posten terwijl de pas gezeik over hebben gehad. Gewoon dom dus.
Ik snapte dat rip gebeuren pas echt na uitlegquote:
klop klopquote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zijn er geruchten in de wandelgangen wie de nieuwe mod(s) gaat worden?
Ah zoquote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik snapte dat rip gebeuren pas echt na uitleg
Nee.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
nouja steven speelt een vies spelletje en gaat dit weekend langs bij yvonnequote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Altijd.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh, nee dus.quote:
Misschien kan jij het doen? GGMM is ook op meerdere subfora mod.quote:
Jij iig niet, je hebt nog geen score van 200.000+ gehaald op Zoo Keeper.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het zal eens nietquote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
nouja steven speelt een vies spelletje en gaat dit weekend langs bij yvonne
waarom sowieso in deel 443quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:04 schreef Caland het volgende:
Ik dacht dat ze mensen herdachten die dood waren in de serie. Maar nu gaat dat hele topic dus over die dode acteurs ofzo?
Over anderhalf uur niet meer eten tot iets van 22:00.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hahah je mag dalijk niks eten als het ligt is. Tot 22:30 uur dus.
Ja, goed plan.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien kan jij het doen? GGMM is ook op meerdere subfora mod.
Ja ze hebben een rip hoekje, snapte er geen kut van toen zij zei ja die zijn echt doodquote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah zo
Dan heb ik die posts verkeerd geïnterpreteerd.
Heey Edwin ! ik vroeg me serieus af van wie jou UI nou was in de OP.quote:
Wat ben ik blij dat PSV geen moslims meer heeft, net als Ibi, Amra toen enzoquote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Over anderhalf uur niet mee eten tot iets van 22:00.
Ja, jullie dachten dat ze in de soap dood warenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ze hebben een rip hoekje, snapte er geen kut van toen zij zei ja die zijn echt dood
Ja dat dusquote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, jullie dachten dat ze in de soap dood warenDan was het redelijk debiel geweest ja, got it.
Haiquote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heey Edwin ! ik vroeg me serieus af van wie jou UI nou was in de OP.
Depayquote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat PSV geen moslims meer heeft, net als Ibi, Amra toen enzo
ernaldo heet hij tochquote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Guitarist liegt, om je vervolgvraag te ontwijken. Slimme jongen die guitarist
Je verpest m'n dekking man.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Guitarist liegt, om je vervolgvraag te ontwijken. Slimme jongen die guitarist
Amrabat ging een keer eten(dadel) tijdens wedstrijd.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat PSV geen moslims meer heeft, net als Ibi, Amra toen enzo
Geo Davy, Depay is Ghanees.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Marokkanen zijn meestal moslim toch?
Is Memphis half mocro?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Marokkanen zijn meestal moslim toch?
Ja, lees het net.quote:
Niemand?quote:
Vader had hem vroeg verlaten en wilt niets hebben die aan hem herinnert.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, lees het net.
Vanaf dit seizoen speelt hij ook met de naam "Memphis" op z'n rug
Ik heb nog geen dm van hem gehadquote:
Over een jaartje naar 15 miljoenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:10 schreef Doublepain het volgende:
Und sein markwerkte ist gestegen 10x soviel!!!!![]()
Marktwert: 1.000.000 ¤
Wel jammer, vind Depay opzich écht een mooie naamquote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vader had hem vroeg verlaten en wilt niets hebben die aan hem herinnert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |