Nouja, in Australië kregen Simon en Suzanne op een gegeven moment een relatie, trouwden, maar gingen daar ook weer uit elkaar nadat Suzanne zwanger was geraakt en Simon het beter vond dat ze het kind zou laten weghalen, wegens complicaties. Het kind is er ook niet gekomen, volgens mij kreeg Suzanne toen een miskraam.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ok, in that case: Enkele verhaallijnen die je eventueel kunt noemen met karakters die we kennen uit het Nederlandse GTST, maar die niet zijn gebruikt in de Nederlandse versie? Zoals bijvoorbeeld de Australische Peter en Arnie die werden aangevallen door een slang, volgens een interview met Wim Zomer in het 12,5 jaar boek
Of eventueel karakters die we helemaal niet kennen, verhaallijnen die daar anders liepen, ins en outs van de verhaallijnen hier... Het is zomerstop, er moet toch iets leuks gemeld worden
Klein. Naar mijn weten vertrok hij met Linda naar de VS en is niet meer teruggekeerd, temeer omdat Frits en Rien daar de serie ook algauw weer verlieten.quote:
Doet mij weer aan de Laura/Lotje-lijn denken.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik lees trouwens net op de Engelstalige Wiki-pagina dat Suzanne, na haar miskraam en mislukte huwelijk met Simon, een baby gekidnapt heeft en op de vlucht is geslagen, waarna er nooit meer iets van haar vernomen is
Mij ook, jaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Doet mij weer aan de Laura/Lotje-lijn denken.
De baby helaas wel.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mij ook, jaEnige verschil is dat Suzanne nooit gevonden is
Dat is toch Rohan? Of nee! Martin! Wacht, wie is Martin ook alweer?quote:
Thank you so much for this information. It's very useful to expand my knowledge about the history of the original Australian soap opera. There were a lot of things around there I never knew about. Well, I didn't know anything at all.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nouja, in Australië kregen Simon en Suzanne op een gegeven moment een relatie, trouwden, maar gingen daar ook weer uit elkaar nadat Suzanne zwanger was geraakt en Simon het beter vond dat ze het kind zou laten weghalen, wegens complicaties. Het kind is er ook niet gekomen, volgens mij kreeg Suzanne toen een miskraam.
Voor karakters die wij niet kennen moet je helemaal aan het einde van TRY zijn, alleen Simon was het enige nog overgebleven castlid van het eerste uur. Aan het einde liep daar een verhaallijn waarin een docent beschuldigd werd van moord omdat het wapen in zijn locker was gevonden, maar zijn zus de dader bleek te zijn.
Toen het personage Myriam daar de serie verliet, werd ze opgevolgd door een oudere zus van haar. Die kreeg aan het einde van de serie een relatie met Simon.
Zo zijn er nog veel meer feitjes, die je hier allemaal kunt lezen: http://members.ozemail.com.au/~fangora/restless.html
Sorry, ik spreek geen Duits.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:15 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Thank you so much for this information. It's very useful to expand my knowledge about the history of the original Australian soap opera. There were a lot of things around there I never knew about. Well, I didn't know anything at all.
Bwhehehequote:Clive announced his plans to divorce Louise and later departed for work overseas. In the storyline his brother Jeff (Noel Trevarthen) moved in to the Archer's spacious beachfront home, bringing in his own family: wife Carol (Peggy Thompson) and son Shane (Michael C. Smith).
quote:Peter calls in to visit Miss McKenzie to clear the air over their latest misunderstanding: her reduced returns from the Beck and Call. Peter admits he can be stubborn, but provides a simple explanation for Miss McKenzie's lower amount, and an explanation was all she wanted. With that conflict quickly diffused Peter mentions he has discovered that his long lost father was Senator Lindsay. However the only hint to the identity of his mother, a woman Senator Lindsay was having a love affair with, is the initial E in the man's diary. Miss McKenzie reveals that she was having the affair with Senator Lindsay: Peter was Miss McKenzie's long lost son all along. "Now I understand why you've been so stubborn," she sobs as she embraces her son.
Yep, de hele aflevering staat zelfs op YouTube:quote:Op zondag 22 juli 2012 01:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
Maareh, zo te zien werd ook in de laatste aflevering de verhaallijn van Peter met de Engelse Helmink opgelost, of niet?
[..]
Gewoon van 12 uur 's middags tot 3 uur 's nachts kijken. Kan je zeker weten 20-25 afleveringen halen incl pauzesquote:Op zondag 22 juli 2012 14:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dank
EDIT: Vannacht ben ik overigens bij aflevering 236 op de helft gestopt, het was half 6 en ik vond het wel genoeg voor toen. Nu weer verder, ik wil minstens DVD 7 halen vandaag
Kan sneller.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:35 schreef LetsGame het volgende:
Met 25 afleveringen zit je al op 12,5 procent dus je hoeft maar 8 keer te doen om een seizoen uit te krijgen. Het gaat wel ten kosten van je sociale leven
quote:Op zondag 22 juli 2012 17:35 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Gewoon van 12 uur 's middags tot 3 uur 's nachts kijken. Kan je zeker weten 20-25 afleveringen halen incl pauzes![]()
Met 25 afleveringen zit je al op 12,5 procent dus je hoeft maar 8 keer te doen om een seizoen uit te krijgen. Het gaat wel ten kosten van je sociale leven
Hahaquote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 22:20 schreef Frey het volgende:
5 Dagen ga ik ook niet meer doen hoor. Flinke koppijn toen en doe nu ook andere dingen.
Maar 6 of 7 dagen moet wel lukken.
Ik had seizoen 2 ook binnen 5 dagen uit terwijl ik het achteraf het meest saaie seizoen vind hahaquote:Op zondag 22 juli 2012 22:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
Mwah, denk dat ik er ongeveer een maandje over zal doen. Het grootste gedeelte in mijn laatste vakantieweek en de rest in weekenden
Maar het moet wel aan de verhaallijnen liggen natuurlijk
5 dagen?!quote:Op zondag 22 juli 2012 23:06 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik had seizoen 2 ook binnen 5 dagen uit terwijl ik het achteraf het meest saaie seizoen vind haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |