Met als verschil dat Bril wist dat het grote onzin was en het totaal niet serieus nam, terwijl die stumperds van ScriptStudio denken dat ze de meest geniale verhaallijnen, plotwendingen en dialogen verzinnenquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Martin Bril haatte het om te vertalen dus ging hij kutzinnen schrijven.
Beetje wat Rohan enzo vandaag de dag dagelijks doen.
Maar Linda en Simon? Ze hebben toch nooit incest gedaan of heb iets verkeerd vernomen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Martin Bril haatte het om te vertalen dus ging hij kutzinnen schrijven.
Beetje wat Rohan enzo vandaag de dag dagelijks doen.
Volkomen met je eensquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Met als verschil dat Bril wist dat het grote onzin was en het totaal niet serieus nam, terwijl die stumperds van ScriptStudio denken dat ze de meest geniale verhaallijnen, plotwendingen en dialogen verzinnen
quote:Stenders stuurt een troubleshooter om de boel eens grondig uit te mesten. Nou, het zal me niks verbazen als jij bovenaan zijn lijst staat. Als mest dan.
Dat is denk ik onder het mom dat je als jeugdige bepaalde koppige en puberale principes kunt hebben waar je als volwassene overheen groeit denk ik. In seizoen 3 is Arnie samen met een aantal andere jongeren volwasssen geworden zeg maar. Linda werd dit pas enigzins in seizoen 4. Peter was het in seizoen 3 naar mijn inzichten ook, maar begin seizoen 4 kreeg hij ineens een hele vreemde terugval (had natuurlijk met zijn exit te maken).quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hmm, wat ik me nu wel afvraag... In de aflevering met de bruiloft van Annette en Simon zegt Arnie dat hij niet komt naar de kerkelijke bijeenkomst, vind hij allemaal maar slap gedoe enzo...
...Maar twee seizoenen later trouwt hij ook met Roos in de kerk. What gives?
Linda komt vlak voor de helft van seizoen 2 terug, John vertrekt in het latere gedeelte van seizoen 2. Ze hebben dus een deel van seizoen 2 samen in de serie gezeten. Na Johns exit komt de Tim Gunther John nooit meer terug, hij ging voor Van Houten International aan de slag in de VS. Ook vanuit Frits hoor je niks meer over hem. Kennelijk is ook Jef het contact met hem verloren want zijn naam wordt hoogst zelden genoemd.quote:En nog iets; Komt John later in het seizoen nog terug in de reeks? Omdat Linda en John samen op de castfoto van seizoen 2 staan
Nee dat was een grapje. Julian en Kim Verduyn hebben weleens het bed gedeeld.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:24 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Maar Linda en Simon? Ze hebben toch nooit incest gedaan of heb iets verkeerd vernomen?
Nee, maar Martin Bril vond er geen zak aan en wilde dat op dit soort manieren laten blijken. "De kijkers hebben dit natuurlijk nooit gezien," aldus Cobi Peelenquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:24 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Maar Linda en Simon? Ze hebben toch nooit incest gedaan of heb iets verkeerd vernomen?
Ohja? Ik dacht dat de cliffhanger was dat Helen Helmink weer eens flauwviel. Alhoewel dat zo vaak gebeurd is dat je dat geeneens een cliffhanger kunt noemenquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wie is de vader van Sjors' kind?
Het jammere aan die cliff was dat zelfs bij de slechtste cliff de afloop niet geheel bekend is. Dat was hierbij wel het geval. Er was via de media bekend geworden dat ze voor gtst 'een blanke baby' zochten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wie is de vader van Sjors' kind?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:51 schreef PeterKelder het volgende:
Die hele "Wie is Tim"-app is trouwens grote onzin; de échte fans weten allang wie Tim is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Van de eerste 10 seizoenen vond ik de laatste aflevering van seizoen 2;5;6;7;8 en 9 een goede cliff hebben. Seizoen 4 was op zich een leuke en mooie aflevering, maar heel veel spannends zat er niet in vond ik. Seizoen 1 vond ik ronduit oersaai, Daniël denkt Simon te zien. So what? We wisten al dat ie nog leefde en dat ie ooit eens terug zou komen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ohja? Ik dacht dat de cliffhanger was dat Helen Helmink weer eens flauwviel. Alhoewel dat zo vaak gebeurd is dat je dat geeneens een cliffhanger kunt noemen
Maar ja, daarvan was dan ook eigenlijk de comeback van Helen bij de boekenkist de wáre cliffhanger. En die cliff is eigenlijk wel briljantquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Van de eerste 10 seizoenen vond ik de laatste aflevering van seizoen 2;5;6;7;8 en 9 een goede cliff hebben. Seizoen 4 was op zich een leuke en mooie aflevering, maar heel veel spannends zat er niet in vond ik. Seizoen 1 vond ik ronduit oersaai, Daniël denkt Simon te zien. So what? We wisten al dat ie nog leefde en dat ie ooit eens terug zou komen.
Tja, achteraf gezien was het natuurlijk beter geweest als wij als kijkers niet wisten dat Simon nog leefde, dán was het wel een sterkere cliff geweest denk ik.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Van de eerste 10 seizoenen vond ik de laatste aflevering van seizoen 2;5;6;7;8 en 9 een goede cliff hebben. Seizoen 4 was op zich een leuke en mooie aflevering, maar heel veel spannends zat er niet in vond ik. Seizoen 1 vond ik ronduit oersaai, Daniël denkt Simon te zien. So what? We wisten al dat ie nog leefde en dat ie ooit eens terug zou komen.
Dat is waar en dat zou een goede cliff zijn geweest, maar bij de Restless Years was dat de cliff en niet bij Goede Tijden Slechte Tijdenquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Maar ja, daarvan was dan ook eigenlijk de comeback van Helen bij de boekenkist de wáre cliffhanger. En die cliff is eigenlijk wel briljantAlleen jammer dat het seizoen eerder gestopt is.
Precies. We hebben eigenlijk teveel van tevoren gezien, als we gewoon Rick in geen ENKELE scène hadden gezien vanaf het ongeluk was de gedachte van 'hè?' wat groter.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, achteraf gezien was het natuurlijk beter geweest als wij als kijkers niet wisten dat Simon nog leefde, dán was het wel een sterkere cliff geweest denk ik.
Truequote:Op donderdag 26 juli 2012 16:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat is waar en dat zou een goede cliff zijn geweest, maar bij de Restless Years was dat de cliff en niet bij Goede Tijden Slechte Tijden
Klopt, net als de cliff "wie is de vader van Sjors' kind" spannender was geweest als die huurmoordenaares haar wapen op Sjors en het kind had gericht en het daar even ophield. Waarom ze nou alvorens de cliff (het echte cliffmoment) verslagen moest worden snapte ik niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, achteraf gezien was het natuurlijk beter geweest als wij als kijkers niet wisten dat Simon nog leefde, dán was het wel een sterkere cliff geweest denk ik.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het seizoen eerder gestopt is.
Bron: PARK Magazinequote:Het eerste seizoen van GTST eindigt met honderden boze brieven op de deurmat van RTL4. Niet vanwege de bedroevende kwaliteit, integendeel: hoe dúrft RTL4 een zomerstop voor de soap in te lassen. Maandenlang! Dat vindt de inmiddels soapverslaafde kijker pas echt onbegrijpelijk.
Of Lorena die die Tiffany probeert te overmeesteren, het pistool gaat per ongeluk af en we horen een off-screen gil van Sjors (cliff)quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt, net als de cliff "wie is de vader van Sjors' kind" spannender was geweest als die huurmoordenaares haar wapen op Sjors en het kind had gericht en het daar even ophield. Waarom ze nou alvorens de cliff (het echte cliffmoment) verslagen moest worden snapte ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |