quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:03 schreef NanKing het volgende:
Ja hoi mijn vriendin post sinds kort op FOK! Ja leuk, hoor ik een ieder zeggen. Dat vind ik ook, want FOK! jwz.
Máár zij is geen Nederlandse en ondanks dat haar Nederlands echt héél erg goed is is ze te onzeker om te posten zonder dat ik elke post moet controleren.
Het is zelfs zo erg dat ze vanaf haar werk belt en ik haar posts moet controleren.
Dus help hier Jufoli over haar onzekerheid heen.
ALS heel de wereld een appeltaart wasquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:31 schreef plopkweker het volgende:
Als ik mod was had ik alle mod's genote die liepen te SC'en
Wat is dat nou voor boeren gedicht?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ALS heel de wereld een appeltaart was
En inkt de hele zee,
Dan konden we eten meer dan genoeg,
Maar drinken niet - owee!
De meester van groep 7 dreunde dat altijd op als iemand een zin begon met 'ja maar als...'quote:
Heeft wel indruk gemaakt blijkbaarquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De meester van groep 7 dreunde dat altijd op als iemand een zin begon met 'ja maar als...'
Nan is ook ouder dan ik. Telt dat ook?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ouderen/Bejaarden wel dan? Het is trouwens Nee.
Wel hulde voor de 'dan' ipv 'als'.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:35 schreef Jufoli het volgende:
[..]
Nan is ook ouder dan mij ik. Telt dat ook?
Geil, kreeg je ook wel eens billenkoek?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:35 schreef motorbloempje het volgende:
Meester Fontein. Nog zo'n échte schoolmeester die van oorsprong met de lineaal op den handen sloeg enzo.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ALS heel de wereld een appeltaart was
En inkt de hele zee,
Dan konden we eten meer dan genoeg,
Maar drinken niet - owee!
Nee, ik was 't braafste meisje van de klas.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:36 schreef Fopje het volgende:
[..]
Geil, kreeg je ook wel eens billenkoek?
Waarom denk je dat ik *tel* 18 jaar later dat gedichtje nog weetquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, ik was 't braafste meisje van de klas.
quote:
Jaja, en je had zeker ook de grootste tieten?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, ik was 't braafste meisje van de klas.
Maar dat gedicht van jou klopt qua zinsopbouw ook niet helemaal. Of wel?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
DAT IS GEEN NEDERLANDS!!!!111!!1EINZ
Dichterlijke vrijheid naar 't schijnt. Ik heb 'm niet bedachtquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:42 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Maar dat gedicht van jou klopt qua zinsopbouw ook niet helemaal. Of wel?
Dat klopt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dichterlijke vrijheid naar 't schijnt. Ik heb 'm niet bedacht
Jaja, tuurlijk... "slaap" lekkerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:44 schreef Jufoli het volgende:
Maar goed iedereen ik rok effe mijn peukie, drink me bier op en ga lekker naar bed slapen ofzo jwz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
Heele is dan ook oud Nederlands hequote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:44 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.dbnl.org/tekst(...)04moed01_01_0127.php
daar staat zelfs heele, in plaats van 'hele', dat heb ik maar wel even aangepast om Jufoli niet geheel verkeerde woorden aan te leren
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:46 schreef Fopje het volgende:
[..]
Jaja, tuurlijk... "slaap" lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:46 schreef Fopje het volgende:
[..]
Jaja, tuurlijk... "slaap" lekkerHey die hebben we nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ijs_beer fan!
quote:
Pics van welke je wel hebt.quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:48 schreef Metalfrost het volgende:
Pfoe, iemand Nederlands leren FOK!ken. Een hele opgave. Is het al gelukt?
Wie?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:48 schreef plopkweker het volgende:
LompeHork op ONZ!
Allemaal al LH succes gewenst? Of gebeurd dat al hevig achter de schermen?.
Sorry, schrijven is nog niet zo makkelijk voor mij. Praten gaat veel beter.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:45 schreef motorbloempje het volgende:
MIJN bier, niet ME bier, je bent toch geen 12 of een minderbegaafde breezerdame?
Dat vroeg ik me ook al af maar ik ga maar mee met de menigde.quote:
quote:
Als je hem normaal stelt wel jaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:49 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Wat? Een heel normale vraag toch..
quote:
quote:
quote:
quote:
Iesch kapoet menierquote:
quote:
Schaarzelaapzequote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:53 schreef Jufoli het volgende:
Ik word hier nog helemaal gek.
Ik ga beter nu. Trusten
Slaap lekker Jufoli, doe de groetjes aan NanKing.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:53 schreef Jufoli het volgende:
Ik ga beter nu. Trusten
Welkom, in het gesticht dat FOK! heet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:53 schreef Jufoli het volgende:
Ik ga beter nu. Trusten
quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:53 schreef Jufoli het volgende:
Ik ga beter nu. Trusten
En die andere een krokodil met zijn staart.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:56 schreef Fopje het volgende:
[ [url=http://ct-website-93224-www.drogisterij.net/produ(...)rator.jpg]afbeelding[/url] ]
Shit man, zoiets wil je toch niet in je hebben?
En als je je hoofd naar links kantelt. Moet het bovenste dan een baviaantje voorstellen die z'n tong uitsteekt?
Holy shit, die hele dildo. Dat is gewoon een mannetje!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:57 schreef plopkweker het volgende:
[..]
En die andere een krokodil met zijn staart.
Godverquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:57 schreef Fopje het volgende:
[..]
Holy shit, die hele dildo. Dat is gewoon een mannetje!Ik zie het nu pas.
Over het algemeen raakt men gelukkig snel gewend. Je hoge niveau, waar je al die jaren van je leven aan hebt gewerkt, wordt binnen een paar dagen naar beneden getrokken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:54 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Welkom, in het gesticht dat FOK! heet.
Wel makkelijk. Ook jammer. Ook verslaving. Nooit meer afkicken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Over het algemeen raakt men gelukkig snel gewend. Je hoge niveau, waar je al die jaren van je leven aan hebt gewerkt, wordt binnen een paar dagen naar beneden getrokken.
Qft.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:04 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wel makkelijk. Ook jammer. Ook verslaving. Nooit meer afkicken.
Slaapze en eet smakelijk alvastquote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:05 schreef Fopje het volgende:
Ik ga slapen, des te sneller is het morgen ochtendLekker chinees ontbijten
Dudequote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:56 schreef Fopje het volgende:
[ [url=http://ct-website-93224-www.drogisterij.net/produ(...)rator.jpg]afbeelding[/url] ]
Shit man, zoiets wil je toch niet in je hebben?
En als je je hoofd naar links kantelt. Moet het bovenste dan een baviaantje voorstellen die z'n tong uitsteekt?
Nee geen foto's van mij sorryquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:03 schreef Crimyclown het volgende:
Zijn er inmiddels al foto's van Jufoli voorbij gekomen?
Als Parijs van sneeuw was, was het nu gesmoltenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:33 schreef NanKing het volgende:
De mooiste is nog altijd;
Als mijn oma wielen had gehad was het een autobus.
Neuken ?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:28 schreef Jufoli het volgende:
Wat ik vandaag heb geleerd op FOK! :
Ik heb een olifantenhuid nodig anders erger ik mezelf kapot.
Je avaterquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:28 schreef Jufoli het volgende:
Altijd maar ik heb er al iemand voorquote:
Lekker hè?quote:
Da's een mietjequote:
Vertel?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:28 schreef Jufoli het volgende:
Daar heeft ze nou juist moeite mee.quote:
In dit topic toch niet? Hier zijn we allemaal lief voor dr.quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:20 schreef Fopje het volgende:
[..]
In dit topic toch niet? Hier zijn we allemaal lief voor dr.
Ach gewoon over homo's Mensen die haten op Frank de Boerquote:
Klopt maar ondanks is t leukquote:
Goedemiddagquote:
Voor mij is het ochtendquote:
Ik weet niet wat het voor mij is.quote:
FF pissen tijd?quote:
Zullen we een datum prikken en allemaal tegelijk naar de wc gaan?quote:
Meh kan wel, alleen beetje moeilijkquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zullen we een datum prikken en allemaal tegelijk naar de wc gaan?
En dan kijken wie het snelste klaar is met pissen
Waarom moet dat tegelijk?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zullen we een datum prikken en allemaal tegelijk naar de wc gaan?
En dan kijken wie het snelste klaar is met pissen
Goeiemorgen.quote:
Hun geheime "stop" woordje als ze aan het wurgseksen zijn.quote:
Ik dacht dat ze tijdens de SMsessie zegt : 'Juf, olie.'quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hun geheime "stop" woordje als ze aan het wurgseksen zijn.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze tijdens de SMsessie zegt : 'Juf, olie.'
Een "stop" woord? Ben toch geen mietjequote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hun geheime "stop" woordje als ze aan het wurgseksen zijn.
Jij gebruikt je tong tijdens de SM op 80 verschillende manieren toch?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh ok ik snap mquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:46 schreef Riddler86 het volgende:
[..]
Jij gebruikt je tong tijdens de SM op 80 manieren toch?
Als je dank u wel zo wil schrijven als en Duitser t uitspreekt dan moet je: "Dank ü well" schrijven.quote:
quote:
Bij de grens en sommige middelbare scholen is Nederlands een keuze vak.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:05 schreef Oerbeer het volgende:
Toch apart dat Duitsers en Nederlanders buren zijn, maar dat de taal voor beiden gewoon amper te volgen is als je het niet geleerd hebt.
Wat ik ook zo apart vind is dat wij Duits op school krijgen, terwijl in Duitsland niemand Nederlands krijgt.
Ah, ja zo klinkt het wel logisch inderdaad. Dat is dan ook met games zo. Meestal de keuze uit Engels, Duits, en Spaans.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:09 schreef NanKing het volgende:
[..]
Bij de grens en sommige middelbare scholen is Nederlands een keuze vak.
De reden dat het niet standaard is is eik heel simpel. Duits is een wereldtaal (82 mil in duitsland, dan nog Oostenrijk, Zwitserland etc. )
Frans soms ook.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:16 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ah, ja zo klinkt het wel logisch inderdaad. Dat is dan ook met games zo. Meestal de keuze uit Engels, Duits, en Spaans.
Jij was eerstquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:25 schreef NanKing het volgende:
En Frans.
Maar dat kun je idd wel vergeten want is toch een kuttaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Topiek op 21-07-2012 16:30:17 (Spoiler voor mobieltjes :D) ]
Ja ik weet niet wat dat was. Heel raar.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:29 schreef Topiek het volgende:
[..]
uhwdouiqdhoqwhouilqwuhouiqwfernhjoiqm wd cwopiqnf criytr7i yhmoiqeuyghiqew rninjaedit?
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:30 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat dat was. Heel raar.
Yup, officieel is het een wereldtaal. Frankrijk, Canada, veel Afrikaanse landen, zwitserland, zijn het oa officiële voertalen.quote:
Je Nederlands is nog OKquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:31 schreef Oerbeer het volgende:
Maar goed, ik heb dus echt geen verstand van talen en dat soort zaken, zoals je misschien gemerkt hebt.
Not much. Wankin' my weener a bit in a couple of hours, have some beers. Life's good, life's goodquote:
Mooi, je verlegt je grenzen ?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:43 schreef Jufoli het volgende:
[..]
Een "stop" woord? Ben toch geen mietje
Ze lullen te veel. Je moet niet alles geloven wat ze zeggen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:46 schreef Riddler86 het volgende:
[..]
Jij gebruikt je tong tijdens de SM op 80 verschillende manieren toch?
U U Ed De Guiquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:47 schreef Jufoli het volgende:
[..]
Oh ok ik snap m
Maar in Duitsland spreek je de "u" uit als in Nederland de "oe"
Ik had een tien voor Duits luistervaardigheid-tentamen. Ben opgegroeid met Duitse jeugd TV. Augsburger puppenkiste, Pan Tau, Olek und Bolek etc. Later Klimbim, Sportschau, etcquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:05 schreef Oerbeer het volgende:
Toch apart dat Duitsers en Nederlanders buren zijn, maar dat de taal voor beiden gewoon amper te volgen is als je het niet geleerd hebt.
Wat ik ook zo apart vind is dat wij Duits op school krijgen, terwijl in Duitsland niemand Nederlands krijgt.
Nee een zanger van het levensliedquote:
Ik een dikke 1, ik snapte er niks van.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had een tien voor Duits luistervaardigheid-tentamen. Ben opgegroeid met Duitse jeugd TV. Augsburger puppenkiste, Pan Tau, Olek und Bolek etc. Later Klimbim, Sportschau, etc
Sorry, maak hem net uit.quote:
damn zaten we op dezelfde school ofzo?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:37 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik een dikke 1, ik snapte er niks van.
Plus de leraar werd ziek uiteindelijk dat hele jaar, dus nooit meer iets aan gedaan.
Daar zijn ze in Duitsland blij mee.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:37 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik een dikke 1, ik snapte er niks van.
Ik zat in Amsterdam Noord op school.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
damn zaten we op dezelfde school ofzo?. Ik heb ook niet lang Duits gehad omdat mijn leraar ziek werd en de vervanging erg kut was.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |