en dan valt het hele land eroverquote:Frank de Boer zei de waarheid
Als ik het zo een beetje inschat, als je de homo bekijkt, denk ik: die is wat minder asportief meestal denk ik, en heeft een slechtere motoriek normaal gesproken
ik weet niet, ik sport niet niet vanwege in de kastquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:12 schreef Lastpost het volgende:
Dus de meeste sportieve mensen hebben een slechte motoriek, evenals homo's?
Dat mag je niet zeggen maar je zou wel mogen zeggen dat afrikanen harder lopen dan europeanen...of negers blanken...net wat je wilt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:16 schreef Splutje het volgende:
Ik denk dat statistisch gezien homo's minder goed zijn in sport. Empirisch bewezen
Ik verwacht dat er meer homo's zijn bij de scheidsrechters.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:14 schreef gosschalks het volgende:
Zullen vast wel homo's in elftallen zitten waar je het niet van zou verwachten..
Komt door de buttplugs en fietsen zonder zadel.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:19 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Nederland op zijn smalst..
Bij hommo's kun je toch ook gewoon vaak zien dat ze een houterige manier van fietsen en lopen hebben.
Zorgen maken om complete verkrachting van de Nederlandse taal heeft niets met taalnerd te maken.quote:
Zo kun je alles wel verkrachting van de taal noemen en zouden we nog het oud-Nederlandsch van 700 jaar geleden moeten praten. Talen veranderen nu eenmaalquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:21 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zorgen maken om complete verkrachting van de Nederlandse taal heeft niets met taalnerd te maken.
Dit is geen taalverandering.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:25 schreef iphoontje het volgende:
[..]
Zo kun je alles wel verkrachting van de taal noemen en zouden we nog het oud-Nederlandsch van 700 jaar geleden moeten praten. Talen veranderen nu eenmaal
Tuurlijk heb je homo's waar je dit over kan zeggen. Maar je kan zoiets toch niet over het algemeen zeggen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:19 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Bij hommo's kun je toch ook gewoon vaak zien dat ze een houterige manier van fietsen en lopen hebben.
Precies, en die roze sjaaltjes en leren broek die ze altijd aanhebben maakt toch ook wel duidelijk dat voetballen lastig voor ze is?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:19 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Het is 'straaltaal' of jongerentaal. Daar beginnen altijd de veranderingen. Of we over 50 jaar allemaal 'haten op' zeggen weten we nu nog niet, maar elke verandering begon ooit op zo'n manier.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |